  • 1. Data: 2009-05-30 13:53:27
    Temat: Co sądzicie o takiej lokacie?
    Od: Marek <a...@s...pl>

    Odsetki od lokaty zależne od ilości osób które ją założą -
    info dostępne pod adresem https://lokaty.open.pl/form1/57/

    --
    Marek

  • 2. Data: 2009-05-30 14:25:50
    Temat: Re: Co sądzicie o takiej lokacie?
    Od: " aneczka.jedna" <a...@g...pl>

    obserwuję ją od 3 dni - szybko ludzi przybywa, czyli dobrze się zapowiada :)

  • 3. Data: 2009-05-30 15:53:17
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    " aneczka.jedna" news:gvrfle$qha$1@inews.gazeta.pl

    > obserwuję ją od 3 dni - szybko ludzi przybywa, czyli dobrze się zapowiada
    :)

    Wiadomo jak oni to liczą? 1 osoba to jedna osoba niezależnie od ilości
    założonych lokat?

  • 4. Data: 2009-05-30 16:16:14
    Od: " aneczka.jedna" <a...@g...pl>

    Valdi.Pavlack <V...@P...NOspam.pl> napisał(a):
    > Wiadomo jak oni to liczą? 1 osoba to jedna osoba niezależnie od ilości
    założonych lokat?

    wydało mi się to jasne, że liczą ludzi a nie liczbę lokat

  • 5. Data: 2009-05-30 17:46:04
    Od: "Lukasz W." <w...@i...pl>

    > wydało mi się to jasne, że liczą ludzi a nie liczbę lokat

    nawet na stronie jest:

    "O wysokości oprocentowania lokaty wspólnej decyduje liczba klientów, którzy
    założą lokatę w okresie promocji "

    L.W.

  • 6. Data: 2009-05-30 17:50:34
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Lukasz W." news:gvrrh0$h1f$1@atlantis.news.neostrada.pl

    > "O wysokości oprocentowania lokaty wspólnej decyduje liczba klientów,
    którzy
    > założą lokatę w okresie promocji "

    Oooo jak widać przeoczyłem tą informację. Ale w ramach rehabilitacji dodaję,
    że razem ze mną i bliskimi pula powiększyła się o 5 duszyczek :)

  • 7. Data: 2009-05-30 18:11:08
    Od: "u" <...@w...yz>

    Użytkownik "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl> napisał w
    wiadomości news:gvrql0$u49$1@news.interia.pl...
    > Oooo jak widać przeoczyłem tą informację. Ale w ramach rehabilitacji
    > dodaję,
    > że razem ze mną i bliskimi pula powiększyła się o 5 duszyczek :)

    Dostarczyłeś dane osobowe 5 jeleni do przyjmowania spamu i wysłuchiwania
    nieprzydatnych reklam?

  • 8. Data: 2009-05-30 18:30:25
    Od: schliesky <t...@m...pl>

    u wrote:

    > Dostarczyłeś dane osobowe 5 jeleni do przyjmowania spamu i wysłuchiwania
    > nieprzydatnych reklam?

    Dokładnie. Jak poczytałem sobie komu przekazują dane, to dałem sobie z
    nimi spokój. Nie chcę być męczony telefonami bardziej niż teraz jestem.

    --
    Pozdrawiam, *Schliesky*
    email: schliesky at gmail

  • 9. Data: 2009-05-30 18:46:12
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "u" <...@w...yz> news:gvrss1$n48$1@news.wp.pl

    > Dostarczyłeś dane osobowe 5 jeleni do przyjmowania spamu i wysłuchiwania
    > nieprzydatnych reklam?

    Może zacznijmy od tego, że:
    1. Nie nazywaj jeleniem mnie, mojej żony, dwóch braci oraz szwagra
    2. Jeżeli Ciebie OF zalewa spamem, reklamami itp. to chyba zakładaliśmy
    lokaty za pośrednictwem zupełni innych stron.

  • 10. Data: 2009-05-30 18:49:03
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "schliesky" news:gvru2d$5d0$1@inews.gazeta.pl

    > Dokładnie. Jak poczytałem sobie komu przekazują dane, to dałem sobie z
    > nimi spokój. Nie chcę być męczony telefonami bardziej niż teraz jestem.

    Kto do ciebie wydzwania z OF?
    Do mnie wykonali tylko dwa telefony kiedy kończyły mi się u nich lokaty z
    propozycją przedłużenia na innych warunkach niż są standardowo w ofercie -
    na tym koniec. Żadnego spamu, nękania telefonami itp.