  • 1. Data: 2009-07-31 12:55:13
    Temat: Co sie dzieje na WIG20?
    Od: Delfino Delphis <D...@w...poczta.onet.pl>

    Chyba moja teoria się potwierdza. Nie ma znaczenia wynik, ważny jest sam
    fakt ogłoszenia ;)

  • 2. Data: 2009-07-31 13:03:05
    Temat: Re: Co sie dzieje na WIG20?
    Od: "Tomek" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Delfino Delphis" <D...@w...poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:h4upjg$o9b$1@news.onet.pl...
    > Chyba moja teoria się potwierdza. Nie ma znaczenia wynik, ważny jest sam
    > fakt ogłoszenia ;)

    Myślę, że sytuacja jest bardziej skomplikowana;)

    Tomek

  • 3. Data: 2009-07-31 13:32:21
    Od: "Fidelio" <t...@o...eu>

    Użytkownik "Delfino Delphis" <D...@w...poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:h4upjg$o9b$1@news.onet.pl...
    > Chyba moja teoria się potwierdza. Nie ma znaczenia wynik, ważny jest sam
    > fakt ogłoszenia ;)

    Hehehe... nie no, dobra, poddaję się. Dziś sam zgłupiałem.
    Niby wynik lepszy od oczekiwań, a giełda dramatycznie pikuje w dół.
    Podobno wyniki za I kwartał były dużo gorsze niż podane faktycznie, co
    podkopało w ogóle zaufanie do publikowanych danych.
    Co się dzieje z tym krajem, nawet PKB nie potrafią podać jak trzeba, to też
    mają za nich robić Chińczycy???

  • 4. Data: 2009-07-31 13:37:27
    Od: "Fidelio" <t...@o...eu>

    Użytkownik "Fidelio" <t...@o...eu> napisał w wiadomości
> [...]
    > podkopało w ogóle zaufanie do publikowanych danych.
    > Co się dzieje z tym krajem, nawet PKB nie potrafią podać jak trzeba, to

    A dokładniej w I kw. podali że było -5,5% a było - 6,4%, no to teraz jak
    podali, że jest -1% za II kw, to może być -2% tak naprawdę, takie dane to
    niech sobie wsadzą.

  • 5. Data: 2009-07-31 13:46:36
    Od: Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl>

    Dnia 31-07-2009 o 15:32:21 Fidelio <t...@o...eu> napisał(a):

    > Hehehe... nie no, dobra, poddaję się. Dziś sam zgłupiałem.
    > Niby wynik lepszy od oczekiwań, a giełda dramatycznie pikuje w dół.

    bez przesady.
    A korekta 1 kw. podejrzana wielce.

    --
    Pozdrawiam,
    Z.

  • 6. Data: 2009-07-31 13:55:22
    Od: "Fidelio" <t...@o...eu>

    Użytkownik "Zbyszek" <zbign@na_serwerzeo2.pl> napisał w wiadomości

    > bez przesady.
    > A korekta 1 kw. podejrzana wielce.

    Tak, tę fuchę też niech zlecą azjatom, będzie taniej i bez pomyłek, chyba że
    to była celowa pomyłka.