  • 1. Data: 2009-04-01 13:13:14
    Temat: Co się dzieje z Vistulą?
    Od: "Robert" <r...@g...pl>

    Może ktoś mi wyjaśnić ten dziesiejszy spadek?

  • 2. Data: 2009-04-01 13:29:19
    Temat: Re: Co się dzieje z Vistulą?
    Od: "Fidelio" <t...@o...eu>

    Użytkownik "Robert" <r...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Może ktoś mi wyjaśnić ten dziesiejszy spadek?
    >
    > --

    Spółka zależna ogłosiła upadłość, Galeria Centrum czy coś takiego.

  • 3. Data: 2009-04-01 14:24:33
    Od: "Virck" <V...@v...net>

    "Fidelio" <t...@o...eu> wrote in message
    > Użytkownik "Robert" <r...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Spółka zależna ogłosiła upadłość, Galeria Centrum czy coś takiego.

    Wisi im kredyt ponad 260 mln do splacenia do konca maja.....
    Uwazam, ze to raczej wychodzi jakis grubas..Moze fund, bo taki obrot 10
    baniek to niezly sypacz zrobil....Lada chwila, kilka dni bedzie mozna na tym
    syfie zarobic z 20%....