-
11. Data: 2003-09-04 10:22:39
Temat: Re: Co sie stalo z kasa ;)
Od: "SP9LWH" <s...@a...pl>
Użytkownik "Grzegorz Chlodzinski" <g...@N...com> napisał w
wiadomości news:bj71is$af5$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Ale mi mimo wszystko najbardziej w tej historii nie podoba sie to, ze
> podane sa tam wszystkie dane autora tego zazalenia.
> Na miejscu banku BZ WBK zwolnilbym osobe odpowiedzialna
> za cos takiego.
To jest falsyfikat. Bolesławiec ma inny numer kierunkowy i inny kod.
Nazwisko zostało skrócone do 3 liter
Ktoś , coś , "upiększył"
Kwiecisty język "biznesmena" dla 20 euro pozostaje medialną ciekawostką.
Raczej on pochwalił się swoim wytworem, nie bank
-
12. Data: 2003-09-04 10:23:02
Temat: Re: Co sie stalo z kasa ;)
Od: "Grzegorz Chlodzinski" <g...@N...com>
> a skąd wiesz, że to nie autor zażalenia poczuł konieczność pochwalenia się
> swoim pismem ?
>
Powiedzmy, ze np. w takim przypadku autor zamazalby wlasne dane.
A moze po prostu intuicja...
W kazdym razie moj komentarz akurat do tej wersji faksu
jest nietrafiony - dane sa zmienione. Ale jak juz napisalem w innej
odpowiedzi - posiadam wesje faksu z wystarczajaca liczba nie zmienionych
danych tak, zeby uprzykrzyc zycie autorowi tego kwiatka.
Ta wersja byla dosc popularna z tydzien temu.
Pozdrowienia,
Grzegorz Chlodzinski
-
13. Data: 2003-09-04 10:49:39
Temat: Re: Co sie stalo z kasa ;)
Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>
Wojciech Nawara <n...@o...pl> wrote:
> _jeżeli_ to autentyk... To ręce opadają... Skąd tacy ludzie...
> Na miejscu rzecznika prasowego olałbym to. Prasą to ten gościu bynajmniej
> nie jest...
Źle byś uczynił. Wbrew pozorom treśc pytania jest jasna i należy
odpowiedzi udzielić.
--
___________ (R)
/_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688
___/ /_ ___ ul. Ludwiki 1 m. 74, 01-226 Warszawa
_______/ /_ IRC: _555, http://trzypion.oldfield.org.pl/wieliczka/
___________/ mail: _...@i...pl UIN: 4098313 GG: 3524356
-
14. Data: 2003-09-04 10:55:14
Temat: Re: Co sie stalo z kasa ;)
Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>
Użytkownik "Adam Płaszczyca" <_...@i...pl> napisał w wiadomości
news:bj75c3$qbt$8@nemesis.news.tpi.pl...
> > Na miejscu rzecznika prasowego olałbym to. Prasą to ten gościu
bynajmniej
> > nie jest...
>
> Źle byś uczynił. Wbrew pozorom treśc pytania jest jasna i należy
> odpowiedzi udzielić.
Zawsze wydawało mi się, że rzecznik prasowy nie zajmuje się obsługą
klienteli.
--
Pozdrawiam,
Wojciech Nawara
-
15. Data: 2003-09-04 13:33:47
Temat: Re: Co sie stalo z kasa ;)
Od: "Robert" <u...@o...pl>
bj75c3$qbt$...@n...news.tpi.pl,
Adam Płaszczyca <_...@i...pl>:
> Wojciech Nawara <n...@o...pl> wrote:
>> _jeżeli_ to autentyk... To ręce opadają... Skąd tacy ludzie...
>
>> Na miejscu rzecznika prasowego olałbym to. Prasą to ten gościu
>> bynajmniej nie jest...
>
> Źle byś uczynił. Wbrew pozorom treśc pytania jest jasna i należy
> odpowiedzi udzielić.
a propos odpowiedzi - to chyba byly oplaty za przyjecie przelewow zagr.?
W BZWBK sa one dosc spore, rzad wielkosci by sie zgadzal.
--
Robert
User in front of @ is fake, actual user is: mkarta
-
16. Data: 2003-09-04 15:18:12
Temat: Re: Co sie stalo z kasa ;)
Od: "rena" <r...@a...pl>
jak widac, sama przyjemnosc pracowac z klientami - to taka lekka i latwa
praca:)
-
17. Data: 2003-09-04 15:21:54
Temat: Re: Co sie stalo z kasa ;)
Od: Bartol Partol <b...@p...com>
"Paweł - sklep.pko.pl" wrote:
>
> Można tylko współczuć pracownikom banków którzy muszą takich klientów
> obsługiwać
>
> a kiedyś dziwiłem się, dlaczego znajoma z PKO BP tak bardzo cieszyła się z
> tego, że jest przenoszona na stanowisko w którym już nie będzie musiała mieć
> bezpośredniego kontaktu z klientami
Nie dziwi mnie dlaczego w PKO jest taka marna obsluga klientow.
Pracownik stykajacy sie z klientami powinien to lubic, a nie siedziec w
okienku za kare. Ale coz, PKO to PKO - tak nie powinno byc w zadnym
banku.
Bartol
-
18. Data: 2003-09-04 15:44:53
Temat: Re: Co sie stalo z kasa ;) - ciemnosc widze ;)
Od: "Zbyszko Janke" <j...@p...fm>
Użytkownik "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>
napisał w wiadomości news:bj6s4g$gnt$1@news.onet.pl...
> http://mietkowski.fm.interia.pl/zazalenie.jpg
> (na pl.biznes wynalazlem)
witam
moze mi ktos podpowiedzic, jak to "zobaczyc"? bo ja nie moge nic odczytac...
uklony
zbyszko janke
-
19. Data: 2003-09-04 15:53:04
Temat: Re: Co sie stalo z kasa ;)
Od: "rena" <r...@a...pl>
Użytkownik "Bartol Partol" <b...@p...com> napisał w wiadomości
news:3F575892.7757A579@polbox.com...
> Nie dziwi mnie dlaczego w PKO jest taka marna obsluga klientow.
> Pracownik stykajacy sie z klientami powinien to lubic, a nie siedziec w
> okienku za kare. Ale coz, PKO to PKO - tak nie powinno byc w zadnym
> banku.
zeby byc milym niekoniecznie trzeba lubic. choc byloby prosciej. a co do
kary - to cos w tym jest, ze pracownicy front office tam czesto sie
zmieniaja - nie moga wytrzymac:)
-
20. Data: 2003-09-04 16:52:27
Temat: Re: Co sie stalo z kasa ;)
Od: "SP9LWH" <s...@a...pl>
Użytkownik "Bartol Partol" <b...@p...com> napisał w wiadomości
news:3F575892.7757A579@polbox.com...
> Nie dziwi mnie dlaczego w PKO jest taka marna obsluga klientow.
> Pracownik stykajacy sie z klientami powinien to lubic, a nie siedziec w
> okienku za kare. Ale coz, PKO to PKO - tak nie powinno byc w zadnym
> banku.
W wielu miejscach w PKO siedzi nowy , miły personel.
Ja akurat lubię Panie z mojego PKO.
Ale jak słyszę czasami te śmieci, które się na nie wydzierają, to chyba
mógłbym zostać mordercą.
Zabić ścierwo i pójść siedzieć za człowieka mi się nie uśmiecha.:-(