  • 21. Data: 2003-09-04 19:18:37
    Temat: Re: Co sie stalo z kasa ;)
    Od: "Paweł - sklep.pko.pl" <b...@u...pko.pl>

    > Nie dziwi mnie dlaczego w PKO jest taka marna obsluga klientow.

    to swoją drogą, ale pomyśl teraz że taka pani nie ma jak odreagować bo nie
    zbluzga przecież klienta - a niech tylko zjawi się jeden kretyn dziennie
    (statystycznie całkiem możliwe) i ma pół dnia zepsute jak nic

    > Pracownik stykajacy sie z klientami powinien to lubic,

    osobników nie posiadających elementarnych podstaw dobrego wychowania,
    znerwicowanych, bezczelnych, odreagowujących na pracownikach banku swoje
    kompleksy - takich również ma lubić ?
    i do tego zarabiając niewielkie w sumie pieniądze ?

    marzyciel i fantasta z Ciebie

    >a nie siedziec w okienku za kare. Ale coz, PKO to PKO - tak nie powinno byc
    w zadnym
    > banku.

    cóż - bank dostosowuje się w jakiejś części do swoich klientów - a to
    największy polski bank detaliczny więc nic dziwnego

  • 22. Data: 2003-09-06 12:07:10
    Od: "Piotr Grzegorz Skowronski" <s...@S...PRECZgazeta.pl>

    SP9LWH wrote:

    > W wielu miejscach w PKO siedzi nowy , miły personel.
    > Ja akurat lubię Panie z mojego PKO.
    > Ale jak słyszę czasami te śmieci, które się na nie wydzierają, to
    > chyba mógłbym zostać mordercą.

    Wystarczy, że będąc w pobliżu takiego wrzeszczącego klienta również na
    niego wrzaśniesz, że nie masz życzenia wysłuchiwać tych wrzasków i niech
    się odstusunkuje od Bogu ducha winnej panienki.
    Powinno podziałać.

    --
    ukłony - skowi
    skowi (at) gazeta pl

  • 23. Data: 2003-09-10 07:29:00
    Temat: Odp: Co sie stalo z kasa ;)
    Od: "Piotr Kordas" <n...@o...pl>

    Użytkownik rena <r...@a...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:bj7l3e$2bs8$...@f...acn.pl...
    jak widac, sama przyjemnosc pracowac z klientami - to taka lekka i latwa
    praca:)

    Co widac? Nie widac tego jak pracownik musi swiecic oczami za bezsensy bankowe na
    ktore nie ma wplywu. Inna sprawa, ze niektore panie z okienka prawie nic z tego co
    wazne w banku nie kumaja i wtedy to mi wcale takiej nie zal jak dostaje opierdol.
    Jakis czas temu pani z okienka, wlasnie w PKO, polecila mi uzywanie funkcji
    depozytowej zamiast stania w kolejce z wplata. Jakoby nie ma znaczenia kiedy te
    pieniadze w koncu zaksieguja, bo dadza date kiedy zostaly zlozone. Nic nie kuma, ze
    te smieszne 0,1 % odsetek nie pokrywa mojego kilkudniowego braku dostepu do moich
    srodkow na koncie. To byl tylko przyklad ale kazdy moze sobie dospiewac swoje
    przypadki ...