  • 11. Data: 2007-09-26 15:00:30
    Temat: Re: Co sie zmienilo w mBanku ?
    Od: Cyb <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl>

    On Wed, 26 Sep 2007 10:00:19 +0200, "Fantom"
    <s...@p...onet.pl.skasujto> wrote:

    >Witam
    >Czy ktos sie orientuje jakie zmainy nastapily w seriwsie mBanku po ostatnim
    >weekendzie ? Byl spory przestoj ale nie widze zadnych mowosci na www

    mi co jakis czas, przy robieniu przelewu dowolnego, wyskakuje
    komunikat w stylu "zmienily sie dane nadawcy" i oczywiscie przelew
    nie wychodzi...

    pozdarwiam,
    Cyb

  • 12. Data: 2007-09-26 18:18:39
    Od: "Meehoo" <m...@B...pl>

    Andrzej Lawa wrote:

    > kliknięcie
    > na "zaloguj ponownie" powoduje "404: page not found" (Opera).

    Już nie :-)

    --

    Meehoo

  • 13. Data: 2007-09-26 22:15:51
    Od: "Wojciech Wrona" <v...@r...pl>

    Użytkownik "Fantom" <s...@p...onet.pl.skasujto> napisał w wiadomości
    > Witam
    > Czy ktos sie orientuje jakie zmainy nastapily w seriwsie mBanku po
    ostatnim
    > weekendzie ? Byl spory przestoj ale nie widze zadnych mowosci na www

    potwierdzanie haslami sms "operacji do potwierdzenia" daje taki efekt:

    Operacja wykonana niepoprawnie
    Przykro nam, usługa jest w tej chwili niedostępna.
    Prosimy spróbować ponownie.
    Jeśli błąd się powtórzy prosimy o kontakt z Centrum Obsługi Telefonicznej...

    po prostu porazka, zglaszalem to dzis (tzn. juz wczoraj) rano na mlinie i
    nadal nic :/

    pozdrawiam, wojtek