  • 11. Data: 2005-05-24 22:17:29
    Temat: Re: Co tam ciekawego w Kredyt Banku - czyli 3 pytania do Moniki Nowakowskiej z KB
    Od: "kubakj" <k...@g...pl>

    > Bedzie karta kredytowa dla studentow, karta wirtualna, zmiany w RORze...
    > Wiecej:
    > http://wiadomosci.prnews.pl/index.php/display,11373
    >
    > Pozdrawiam i zycze milej lektury
    >
    > --
    > Michał 'Amra' Macierzyński || http://PRnews.pl
    > Banki, karty, konta oraz public relations.
    > Zadbaj o swoje pieniądze!

    To ja już w Pekao mam więcej i lepiej, pomimo szopek, jakie niektorzy mieli z
    Pekao. Natomiast od Kredyt Banku to bym się raczył trzymać z daleka. Sami idioci
    jak w BPHu i mBanku/MultiBanku

  • 12. Data: 2005-05-25 09:44:47
    Od: "kursor" <m...@U...wp.pl>

    > Natomiast od Kredyt Banku to bym się raczył trzymać z
    > daleka. Sami idioci jak w BPHu i mBanku/MultiBanku

    to rowniez tak jak w PKO BP, PeKaO SA, Citi, Rajfim, BZWBK, ING, itd. itp.
    taka etykietke mozna przypiac wiekszosci bankow

    pozdrawiam
    kursor

  • 13. Data: 2005-05-26 01:08:08
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl>

    kubakj napisał(a) w wiadomości: >>

    >To ja już w Pekao mam więcej i lepiej, pomimo szopek, jakie niektorzy
    > mieli z
    >Pekao. Natomiast od Kredyt Banku to bym się raczył trzymać z daleka.

    Ale jak? Kilka dni temu sami przeprowadzili mi się pod nos.
    W ub. roku bez mojej wiedzy założyli Konto Oszczędnościowe. Podobno
    przez pomyłkę - likwidowałem zapomnianą mikrolokatkę (jeszcze z
    czasów wessanego przez nich Prosper Banku) i hurtowo zakładali niby
    jako rachunek pomocniczy (żeby się wykazać szefowi?).
    Z nowości to na ww. koncie kapitalizację odsetek zaminiono z
    kwartalnej na miesięczną i opłata za 2. i kolejne wypłaty/przelewy
    w miesiącu wzrosła z 15 do 20zł! Podobno można mieć do tego konta
    dostęp z KB24 (za opłatą).
    To dość zabawny produkt... Może w fazie ewolucji...

    > Sami idioci

    Eee tam - zgrywusy. Kiedyś skasowali mnie na 3zł za darmowy przelew.
    Jak się tłumaczyli to mi szczęka opadła.
    Albo kiedy ja tłumaczyłem pani w oddziale, że karta identyfikacyjna
    (robi za nią np. VE z zerowymi limitami) może służyć np. do
    sprawdzenia salda w bankomacie. Na prezentację kwitka zleciała się
    cała obsługa ("No popatrz, niesamowite!..").
    Warto żyć dla takich chwil.
    Bartolu! Chcesz żebym w styczniu stracił darmową (na razie) rozrywkę?

    Arek