  • 11. Data: 2020-04-27 09:01:35
    Temat: Re: Co ten Citek wyprawia
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sun, 26 Apr 2020 13:53:52 -0700 (PDT), Dawid Rutkowski napisał(a):

    > Żal mógłbyś mieć jakby na stronie napisali: "dajemy KK każdemu kto będzie chciał".

    Żalu nie mam. Przytoczyłem przykład. A co do meritum, to równie dobrze
    mogli napisać "i tak nie damy każdemu" lub choć zamieścić link do
    regulaminu z uwagą typu "Inne warunki patrz regulamin", prawda?
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 12. Data: 2020-04-27 09:03:46
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Mon, 27 Apr 2020 07:46:26 +0200, J.F. napisał(a):

    > A moze po prostu rozpoznali starego wisienkobiorce i stwierdzili, ze
    > klient nie rokuje :-P

    Nie mogli, bo zakładałem to konto na żonę a ona w tej roli jeszcze nie
    występowała.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 13. Data: 2020-04-27 09:59:32
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    et...

    >Nie mogli, bo zakładałem to konto na żonę a ona w tej roli jeszcze
    >nie
    >występowała.

    Moze maja gdzies informacje, ze zona ... ale ... to az sie prosi
    jednak zazadać wyjasnien ...

    J.

  • 14. Data: 2020-04-27 11:07:03
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu poniedziałek, 27 kwietnia 2020 09:01:36 UTC+2 użytkownik Jacek Maciejewski
    napisał:

    > Żalu nie mam. Przytoczyłem przykład. A co do meritum, to równie dobrze
    > mogli napisać "i tak nie damy każdemu" lub choć zamieścić link do
    > regulaminu z uwagą typu "Inne warunki patrz regulamin", prawda?

    Hmm, to już zupełnie jak w Ameryce ma być, że na kubku z kawą musi być napis
    "contents hot", bo inaczej jak się klient poparzy, to mu restauracja musi
    odszkodowanie zapłacić?
    A czy taki klient ma obowiązek umieć czytać (podobno na początku kursu ma prawo jazdy
    podpisujesz, że potrafisz - ale wchodząc do restauracji raczej nie, i nawet nie mogą
    powiedzieć, że umiesz przeczytać "mcdonalds" bo mogłeś się logo kierować ;)?

    Link do regulaminu jest.

  • 15. Data: 2020-04-27 11:10:31
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    napisał:

    > Żalu nie mam. Przytoczyłem przykład. A co do meritum, to równie dobrze
    > mogli napisać "i tak nie damy każdemu" lub choć zamieścić link do
    > regulaminu z uwagą typu "Inne warunki patrz regulamin", prawda?

    A, i na poważnie, jeśli żona nie powiedziała w "wywiadzie" jakiejś oczywistej
    głupoty, np. że mając 3200 emerytury wydaje na utrzymanie 2k i jeszcze ma dwójkę
    dzieci na utrzymaniu, oraz nie ma innych kredytów, o których wie, to naprawdę polecam
    sprawdzenie jej BIK. Można za darmo i przez net.

  • 16. Data: 2020-04-27 11:21:33
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 27.04.2020 o 11:10, Dawid Rutkowski pisze:

> [...]
    > 2k i jeszcze ma dwójkę dzieci na utrzymaniu, oraz nie ma innych
    > kredytów, o których wie, to naprawdę polecam sprawdzenie jej BIK.

    Nawiasem mówiąc, citek ma jakieś idiotyczne procedury. Dręczyli mnie
    ofertą podniesienia limitu karty, w końcu się złamałem, klikam, na
    koniec mam potwierdzić (już wypełnione i niezmienialne!!!) jakieś
    absurdalne kwoty dochodu i wydatków (typu 10k dochodu i 500 zł
    wydatków). I to identyczne niezależnie od tego, czy się wybrało
    podniesienie limitu o 40 tys, czy o 100 zł.

    Przez telefon poszło lepiej, jak powiedziałem, że nieprawdy poświadczać
    nie będę, to przyjęli inne kwoty.

    MJ

  • 17. Data: 2020-04-27 12:08:13
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu poniedziałek, 27 kwietnia 2020 11:22:06 UTC+2 użytkownik Michal Jankowski
    napisał:

> [...]
    > podniesienie limitu o 40 tys, czy o 100 zł.
    >
    > Przez telefon poszło lepiej, jak powiedziałem, że nieprawdy poświadczać

    Oj, tak, to to mają śmieszne - choć śmiech może zamrzeć na ustach jak się zaczną
    kłopoty ze składaniem fałszywych oświadczeń.
    Choć raczej nie będzie z tym kłopotów - ale po co kręcić sobie samemu sznur?
    Przerabiałem to już dawno przy pierwszej ofercie podniesienia limitu - pojawia się
    zwykle po roku posiadania karty - też były takie dziwaczne kwoty dochodu oraz
    wydatków miesięcznych - ale przez telefon udało się sensowne kwoty ustalić (oraz przy
    okazji sensowną sumę limitu, bo dobrze ponad 50k proponowali).
    Potem przestałem się tym przejmować tymi głupimi sumami - oraz również mega limitami,
    bo obniżenie załatwia się jednym mailem.

    A złamali Cię obietnicą 50zł do biedronka? ;>
    Czy za darmo się dałeś? ;>

    Warto sobie ofertę podniesienia limitu "na klik" na takie okazje zostawiać - bo tak
    mniej więcej co roku "klik" się pojawia - oraz również mniej więcej co roku jest taka
    promo z voucherem za podniesienie limitu.
    Dostałem raz 50zł do ikei (w formie "fizycznej" karty prezentowej - więc jeszcze na
    list - a może nawet na kuriera - musieli wydać) (i wtedy miałem przez jakieś 3
    miesiące limit 50k) i ostatnio 50zł do biedronka. Z tym ostatnim było śmiesznie, bo
    nie działało podnoszenie przez net - więc w odpowiedzi na reklamację zmienili
    regulamin i rozszerzyli promo również na podnoszenie przez telefon - i nawet sami do
    mnie w tym celu zadzwonili ;>
    Miało to też dobry skutek w tym, że mogłem wybrać kwotę podwyższenia (bo tym razem
    chcieli dawać chyba nawet 60k) - bo to niby nie problem, ale może przeszkadzać w
    wyjadaniu wisienek w promocji KK w innych bankach.
    Choć z drugiej strony tamto 50k limitu nie przeszkodziło mi w dostaniu KK w "punkcie"
    bnp - ale może to dlatego, że była z limitem 4k na oświadczenie o dochodach? To w
    ogóle była fajna karta, z nagrodami oraz charakteryzująca się tym, że była to moja
    jedyna w życiu płaska kredytówka (teraz żona będzie miała płaską z citka) i że
    zapłaciłem nią już niecałą godzinę po rozpoczęciu składania wniosku (a nawet po
    "dzień dobry" do pani w punkcie) - wydają od ręki i na miejscu nadrukowują imię i
    nazwisko.

  • 18. Data: 2020-04-27 12:37:49
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    > A złamali Cię obietnicą 50zł do biedronka? ;>
    > Czy za darmo się dałeś? ;>

    Całkiem zwyczajnie przydał mi się większy limit. :)

    MJ

  • 19. Data: 2020-04-27 12:39:58
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    O, a teraz przyszedł z citka sms z ofertą pożyczki na RRSO 15,66%.
    S uma soszli.

    MJ

  • 20. Data: 2020-04-27 13:24:23
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
    Maciejewski napisał:

> [...]
    >2k i jeszcze ma dwójkę dzieci na utrzymaniu, oraz nie ma innych
    >kredytów, o których wie, to naprawdę polecam sprawdzenie jej BIK.

    Sprawdzic nie zaszkodzi, ale moze jednak nacisnac na bank - niech sie
    przyzwyczaja, ze trzeba ujawnic :-)

    Ewentualnie ... 3200 to bylo duzo, ale juz nie jest :-)

    J.