  • 11. Data: 2011-08-13 06:42:09
    Temat: Re: Co to jest?
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Sat, 13 Aug 2011 00:57:51 +0200, skippy napisał(a):

    > Raczej nie żartuję.
    > To systematyczny powrót do totalnego nadzoru nad ludźmi.
    > Politycy wiedzą lepiej co jest dla nas lepsze.
    > Co zresztą, jak sam zauważyłeś w wyciętym cytacie, nie jest pewne.

    Miałem nadzieję że wiedzą, bo są lepiej niż my poinformowani. Ale takie
    dziecinne zagrywki... ręce opadają i nie tylko. Jeszcze dodaj do tego
    straszenie Szwajcarów, że ustalą sztywny kurs franka do euro.
    Albo jest tak źle, albo chodzi o wybory tzn. "żeby mama nie zauważyła że
    wypaliliśmy dziurę w dywanie". Sam nie wiem.

  • 12. Data: 2011-08-15 12:37:27
    Od: FIFI <a...@b...pl>

    W dniu 2011-08-13 08:28, root pisze:

    > Na razie... Jak zaczeły się spadki w USA, to Obama miał pomysł żeby zrobić
    > dolne ograniczenie dla dziennych spadków. Wot maładiec ;)

    Widac politycy sporo swojej nakradzionej kasy umoczyli w akcjach, skoro
    po niewielkich perturbacjach takie reakcje. KOlejnym pomyslem moze być
    delegalizacja złota. A ponoć to już gdzieś kiedyś było w jakimś
    barbarzyńskim kraju, ale za cholerę nie pamiętam w jakim ;)

    L.

  • 13. Data: 2011-08-15 15:04:52
    Od: root <r...@v...pl>

    > A ponoć to już gdzieś kiedyś było w jakimś
    > barbarzyńskim kraju, ale za cholerę nie pamiętam w jakim ;)

    USA? ;)

  • 14. Data: 2011-08-15 15:10:56
    Od: Piotr Hosowicz <a...@o...pl>

    On 15.08.2011 17:04, root wrote:

    > USA? ;)

    Ja też pamiętam, że w USA.

    --
    Nie pytaj co rząd może zrobić dla ciebie. Pytaj, jak możesz temu zapobiec.
    NP: Banda Do Sol - Voar

  • 15. Data: 2011-08-15 16:49:39
    Od: FIFI <a...@b...pl>

    W dniu 2011-08-15 17:10, Piotr Hosowicz pisze:

    > Ja też pamiętam, że w USA.

    Bingo ;) Kolejnym etapem było wyczyszczenie Fortu Knox z tego
    nakradzionego amerykanom złota. Ciekawe gdzie się to "rozpłynęło"...
    POlecam przy okacji filmik dokumentalny do znalezienia na youtube "złoto
    nazistów" próbujący dociec co się stało ze złotem zrabowanym przez
    nazistów w czasie II wojny...

    Pzdr