  • 11. Data: 2005-04-23 23:29:26
    Temat: Re: Co w zamian w CH
    Od: f...@T...fiut.org (Franz)

    p...@o...pl wrote:

    > Jesli nie postfinance to co w zamian w CH z obsluga przez net i zdalnym
    > otwieraniem. Za wszelkie namiary z gory dziekuje.

    Zalezy ile masz, bo jesli 1000 ojrosow to raczej nic.
    Ale jak chcesz bezpiecznie schowac >5000 to juz pare adresow sie znajdzie.

    --
    Franz

  • 12. Data: 2005-04-23 23:36:09
    Od: f...@T...fiut.org (Franz)

    Przemysław Maciuszko wrote:

    > Czy ktos oswieci mnie po co Wam rachunki w CHF w Szwajcarii?

    Zeby mi jakis bandyta z US dzialajac w porozumieniu z jakas debilka w banku
    nie zablokowal calego konta z saldem +10k za jakis nie zaplacony mandat...

    Zebym sie jakiejs urzedniczej cholocie nie musial spowiadac 10x z tego,
    ze $20k z handlu 'opcjami waniliowymi' jest legalne i wolne od podatku...

    --
    Franz

  • 13. Data: 2005-04-24 03:11:59
    Od: "laanna" <laana6(ns)@wp.pl>

    Użytkownik "Franz" <f...@T...fiut.org>
    > Zebym sie jakiejs urzedniczej cholocie nie musial spowiadac 10x z tego,
    > ze $20k z handlu 'opcjami waniliowymi' jest legalne i wolne od podatku...

    No i żeby pani prezes banku Millenium przy wsparciu kolegów męża (byłego
    nadzorcy CBŚ) nie orzekała o mojej niepoczytalności.
    hi
    PS. Wiem, wiem internet nie jest anonimowy - ale ja się nie boję bo
    mam raka :-).

  • 14. Data: 2005-04-24 18:40:00
    Od: "Piotr Hołda (usuń z adresu co niepotrzebne)" <p...@w...pl>

    CzeslawEm. napisał(a):
    > Nie wiesz jaki komfort daje posiadanie czegos co jest poza zasiegiem
    > genialnych pomyslow naszych poslow.
    > W wolnej chwili przejrzyj kilka z nich, postudiuj historie
    > i pomysl - extrapolując - na co jeszcze moga wpasc.

    Już wkrótce możemy się przekonać. Jeżeli przyszłą koalicję będzie
    tworzył pewien słynny kredytobiorca, który zwykł mawiać, że pieniądze na
    socjale przecież są... w bankach ;)

    Piotr Hołda

  • 15. Data: 2005-04-24 18:48:03
    Od: p...@o...pl

    > Zalezy ile masz, bo jesli 1000 ojrosow to raczej nic.
    > Ale jak chcesz bezpiecznie schowac >5000 to juz pare adresow sie znajdzie.

    Na poczatek 10k jak masz cos godnego zaufania to zapodaj na prv

  • 16. Data: 2005-04-24 20:50:55
    Od: f...@T...fiut.org (Franz)

    p...@o...pl wrote:

    > Na poczatek 10k jak masz cos godnego zaufania to zapodaj na prv

    Grupa to grupa - bede kolezenski, bo potem znowu beda zale na odsylanie do
    archiwum :)

    http://www.parexgroup.com - najlatwiejszy do zalatwienia
    http://www.micheloud.com - zalatwienie najtanszego konta kosztuje <800 eur
    http://offshore.hsbc.com - poprzeczka 5k
    http://www.cortalconsors.lu w Luxembourgu poprzeczka 10k

    Wszystkie godne polecenia - znam osoby ktore korzystaja albo sam korzystam
    :)

    --
    Franz