  • 11. Data: 2009-05-08 13:16:49
    Temat: Re: Co z tym Dragiem?
    Od: "Virck" <V...@v...wiesnet>

    "Fidelio" <t...@o...eu> wrote in message
    news:gu19mm$olj$1@news.task.gda.pl...
    > Użytkownik "Dieter" <d...@a...pl> napisał w wiadomości

    > No to kupuj, kupuj, nikt nie broni przecież :-)

    Chyba nikt nie zauwazyl, ze tego nie tylko nie da sie kupic ale sprzedac
    rowniez.....Ostatnia transakcja o 12:39 a mamy 15:17....

  • 12. Data: 2009-05-08 13:20:32
    Od: "Fidelio" <t...@o...eu>

    Użytkownik "Virck" <V...@v...wiesnet> napisał w wiadomości

    > "Fidelio" <t...@o...eu> wrote in message

    > Chyba nikt nie zauwazyl, ze tego nie tylko nie da sie kupic ale sprzedac
    > rowniez.....Ostatnia transakcja o 12:39 a mamy 15:17....

    No właśnie o tym mówiłem, dziękuję bardzo za taki interes.

  • 13. Data: 2009-05-08 13:34:05
    Od: " re" <g...@g...SKASUJ-TO.pl>

    niech mi ktos wytlumaczy jak szesciolatkowi
    dlaczego nie dochodzi do transakcji
    13079 po 19,40 na kupno
    8796 po 19,40 na sprzedaz

  • 14. Data: 2009-05-08 13:37:46
    Od: "Fidelio" <t...@o...eu>

    Użytkownik " re" <g...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
    > niech mi ktos wytlumaczy jak szesciolatkowi
    > dlaczego nie dochodzi do transakcji
    > 13079 po 19,40 na kupno
    > 8796 po 19,40 na sprzedaz

    Ten papier to jedna wielka tajemnica, nie dojdziesz ;-)

  • 15. Data: 2009-05-08 14:31:04
    Od: "NY" <a...@o...eu>

    Dieter nie pal draga bo nie pomaga ...
    w polowie kwietnia pisales...

  • 16. Data: 2009-05-08 14:35:12
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    No i czego nie kapujesz?

    Od 18.02.09 na WIG mamy przerywnik wzrostowy po ktorym zaliczymy znowu dno z
    18.2.09.

    D.

  • 17. Data: 2009-05-08 15:29:32
    Od: "Virck" <V...@v...wiesnet>

    "Dieter" <d...@a...pl> wrote in message
    > No i czego nie kapujesz?
    >
    > Od 18.02.09 na WIG mamy przerywnik wzrostowy po ktorym zaliczymy znowu dno
    > z 18.2.09.

    Dna z 18.02 nie zaliczymy....Znowu sie mylisz....

  • 18. Data: 2009-05-08 18:10:29
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Czas pokaze.

    D.

  • 19. Data: 2009-05-08 18:39:14
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Why znowu?

    Przegladam wlasnie moje archiwum prognoz i czy to nie Twoj wpis z 22.09.08?:

    "Do polowy listopada 2715 na Wig-20. Koniec roku 2315" by Virck (22.09.08)"

    Dla przypomnienia, w polowie listopada mielismy 1700, a na koniec roku 1800.

    Tak wiec nadal mozesz mi jedynie czyscic obuwie.

    D.

  • 20. Data: 2009-05-08 21:34:26
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

> [...]
    > 1800.
    >
    > Tak wiec nadal mozesz mi jedynie czyscic obuwie.

    Virck zaczął kupować we wrześniu 2009 myśląc, że to była korekta.
    :-)

    A co do możliwości spadku, to różnie to wygląda. Np niekoniecznie musi
    sięgnąć dna z lutego jeżeli nie pojawią się jakieś tragiczne dane lub
    wydarzenia. Jeżeli ma sięgnąć niżej, to musi nastąpić COŚ K. WIELKIEGO. Np
    urealnienie budżetu. :-)

    Mi poleciały dziś ostatnie SL i przyglądam się co dalej.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/