  • 21. Data: 2009-05-09 08:49:59
    Temat: Re: Co z tym Dragiem?
    Od: "Virck" <V...@v...wiesnet>

    "Dieter" <d...@a...pl> wrote in message
    news:gu1sij$kt$1@inews.gazeta.pl...
    > Czas pokaze.
    >
    > D.

    Juz raz pokazal w styczniu...-;)))

  • 22. Data: 2009-05-09 08:57:56
    Od: "Virck" <V...@v...wiesnet>

    news:gu1u8h$85n$1@inews.gazeta.pl...
    > Why znowu?
    >
    > Przegladam wlasnie moje archiwum prognoz i czy to nie Twoj wpis z
    > 22.09.08?:
    >
    > "Do polowy listopada 2715 na Wig-20. Koniec roku 2315" by Virck
    > (22.09.08)"
    >

    > Dla przypomnienia, w polowie listopada mielismy 1700, a na koniec roku
    > 1800.
    >
    > Tak wiec nadal mozesz mi jedynie czyscic obuwie.
    >
    > D.

    Ja sie nie zajmuje typowaniem Jestem maly zuczek...To bylo tak sobie aby
    strzelic ale ty jako powazany goru tego forum, wizjoner z doswiadczeniem
    miales mega wpadke z poczatkiem roku, ktora kosztowala inwestorow nie mega
    wzrosty ale maga spadki....A to juz wielkiemu goru nie wypada....

    Moge tu napisac smialo, ze minimum z lutego nie bedzie....No chyba, ze jakas
    androida spadnie na ziemie, bo wskazniki makroekonomiczne beda sie stopniowo
    polepszac...Moze bedzie czasami dwa kroki w tyl, jeden wprzod ale dolek juz
    byl i takowego nie bedzie....

    Widze znaczne ozywienie na rynku nieruchomosci w USA....Do tej pory moi
    znajomi siedzieli i czekali. teraz nagle wszyscy zaczeli szukac domy do
    kupna. Kilku kupilo w kwietniu, reszta jest w powaznych poszukiwaniach
    i...nie jest latwo.Moj brat jako real estate agent ma pelne rece roboty, a
    jeszcze kilka tygodni temu siedzial i plakal........A to znak, ze jest
    zmiana trendu...To bedzie widoczne juz przy kolejnych publikacjach sprzedazy
    z house market.....USA powoli wychodza z kryzysu...Narazie to tylko male
    kroczki ale gorzej juz nie bedzie....

  • 23. Data: 2009-05-09 21:11:31
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Zycze Ci poslizgow 2-3 tygodniowych w prognozach wieloletnich. Long way
    przed Toba zeby do tego dojsc.

    D.

  • 24. Data: 2009-05-09 21:13:35
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    To jest chlopie przerywnik o ktorym pisalem rok temu i ktory mial sie
    rozpoczac w polowie stycznia, a rozpoczal sie w lutym. Przerywnik ma wlasnie
    to do siebie, ze banda amatorow wraz z mediami oglosza koniec recesji i
    powrot hossy. Szkoda tylko, ze zrobia to na samym szczycie lacznika.

    D.

  • 25. Data: 2009-05-10 09:03:35
    Od: "Virck" <V...@v...wiesnet>

> [...]
    > wlasnie to do siebie, ze banda amatorow wraz z mediami oglosza koniec
    > recesji i powrot hossy. Szkoda tylko, ze zrobia to na samym szczycie

    Jak to dobrze, ze twoje prognozy juz sie wypalily dosc dawno temu i w tej
    chwili pachna czysta fantazja.....

  • 26. Data: 2009-05-10 16:17:37
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Powtorze Twoje prognozy z wrzesnia:

  • 27. Data: 2009-05-10 17:21:17
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Użytkownik "Dieter" <d...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > (22.09.08)"
    >
    > Dla przypomnienia, w polowie listopada mielismy 1700, a na koniec roku

    Dokładnie! Virck wszedł łapiąc noże na rynek we wrześniu i wmawiał sobie i
    wszystkim, że teraz to już tylko UP!

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 28. Data: 2009-05-11 14:26:15
    Od: "Moo" <m...@w...net>

    A coz to dzis ani jednej transakcji na cennym walorku????

  • 29. Data: 2009-05-11 17:13:16
    Od: "Gonzo" <g...@n...net>

    "Moo" <m...@w...net> wrote in message news:gu9ci9$ejh$1@inews.gazeta.pl...
    >A coz to dzis ani jednej transakcji na cennym walorku????

    Znow zawiesili. Lol, takie rzeczy to tylko w ....