  • 21. Data: 2009-08-19 19:18:20
    Temat: Re: Co za BZDURA [mbank]
    Od: Tomek z Wawy <t...@t...pl>

    On 19 Sie, 09:18, Jarek Andrzejewski <p...@g...com> wrote:

    > A jakie to ma znaczenie? Przecież podała aktualne dane, a za to
    > zamieszanie można jedynie obciążyć bank, którego system nie potrafi
    > skojarzyć danych.
    > Dlaczego system nie wydrukował jej potwierdzenia ze starym loginem i
    > hasłem?
    >
    > --
    > pozdrawiam,
    > Jarek Andrzejewski

    To bardzo proste, jako klientka banku od dawna powinna bankowi
    przekazywać informacje o wszelkich zmianach tak by bank był w stanie
    ją zidentyfikować, skoro tego nie zrobiła to nie może mieć pretensji
    do banku że ten ją częściowo rozpoznał, ale do systemu nie wpuścił
    tylko zmusił do kontaktu i uaktualnienia danych co pozwoliło na
    powiązanie podglądu obu kont i scalenie dwóch Bytów w jeden. Gdzie
    bank zrobił błąd?

  • 22. Data: 2009-08-19 19:33:08
    Od: Tomek z Wawy <t...@t...pl>

    On 19 Sie, 12:17, Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    wrote:

    > nie przesadzajmy - wina banku jest bezsprzeczna.
    > Oczywistym jest, ze to bank powinien skojarzyc, podac, PODPOWIEDZIEC.

    Ooooo, to dopiero by było. Znając część Twoich danych wypełniam
    formularz i dzięki temu dowiaduję się, że masz konto w Banku i mam na
    to podkładkę - oficjalną informację od Banku. Ciekawe co na to GIODO i
    Prawo Bankowe?

  • 23. Data: 2009-08-19 20:22:20
    Od: Tomek Głowacki <t...@t...pl.zx>

    Budzik pisze:

    > a moze masz błedny (nie byłbys pierwszy)?
    > Sprawdz sobie według algorytmu.

    Ok, na piechotę dobrze jest - podzielny przez 10. W takim razie te
    weryfikatory co sprawdzałem uwalone są (ten co ktoś na grupę wrzucał na
    przykład...)

    Tomek

  • 24. Data: 2009-08-19 20:45:16
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail t...@t...pl.zx napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:

    > Ok, na piechotę dobrze jest - podzielny przez 10. W takim razie te
    > weryfikatory co sprawdzałem uwalone są (ten co ktoś na grupę wrzucał na
    > przykład...)

    hmmm, jak ci sie to czesciej powtarza to jednak zaczałbym sie zastanawiac,
    bo to troche dziwna powtarzalnosc błedu.

    "Nic tak nie obnaża ludzkiego charakteru, jak obrażanie się
    z powodu żartu." Georg Christoph Lichtenberg

  • 25. Data: 2009-08-19 20:45:17
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail t...@t...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Gdzie
    > bank zrobił błąd?

    majac odpowiednia ilosc danych nie skojarzył ze osoba zakładajaca konto
    jest juz ich klientem...
    (tak, pesel, imie, nazwisko, data urodzenia sa wystarczajace...)

    "Jesteś tak dumny ze swej inteligencji jak skazaniec, dumny,
    że jego więzienna cela jest taka obszerna." Anthony de Mello SJ

  • 26. Data: 2009-08-19 20:45:18
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]

    > formularz i dzięki temu dowiaduję się, że masz konto w Banku i mam na
    > to podkładkę - oficjalną informację od Banku. Ciekawe co na to GIODO i

    no, ide do banku, mowie ze chce zalozyc konto a w banku mowia mi ze
    przeciez juz korzystam z ich usług - nooo, to by dopiero było...

    "Stwierdzono, że demokracja jest najgorszą formą rządu, jeśli nie
    Winston Churchill

  • 27. Data: 2009-08-20 05:40:16
    Od: Przemek <p...@g...com>

    Bank zanim sprawdzi wymagać będzie dowodu osobistego w celu
    potwierdzenia tożsamości.

    Przemek

  • 28. Data: 2009-08-20 08:00:18
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail p...@g...com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Bank zanim sprawdzi wymagać będzie dowodu osobistego w celu
    > potwierdzenia tożsamości.

    Przypominam, że watkotwórca był w banku.
    I jakoś nikt nie sprawdził.

    Imieniny należy obchodzić - jeżeli nie własne - to szerokim łukiem.

  • 29. Data: 2009-08-20 08:25:47
    Od: Tomek z Wawy <t...@t...pl>

    On 20 Sie, 10:00, Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    wrote:

    > Przypominam, że watkotwórca był w banku.
    > I jakoś nikt nie sprawdził.

    Mylisz się, nie był w banku. Był w mPunkcie, gdzie nie ma ani jednej
    osoby zatrudnionej w BRE Banku.

    Poza tym dane które podałeś całkowicie nie wystarczają. Mogą być
    chociażby dwie siostry urodzone w tym samym dniu, o tym samym imieniu
    i co się czasem zdarza w Polsce, jednakowym PESELu.

  • 30. Data: 2009-08-20 09:15:16
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]

    > chociażby dwie siostry urodzone w tym samym dniu, o tym samym imieniu
    > i co się czasem zdarza w Polsce, jednakowym PESELu.

    rozumiem...
    to moze równiez moga posługiwac sie tym samym dowodem?

    W mPukcie nie pracuja byc moze pracownicy mBanku ale na pewno maja tegoz
    banku pełnomocnictwa.
    A co do numerów PESEL - pytanie czy lepiej sprawdzac po tym numerze, nawet
    biorac poprawke na to, ze jeszcze jakas grupa ludzi (choc juz coraz
    mniejsza) ma zły PESEL, niz opierac sie na numerze dowodu, ktory to zmienia
    sie zdecydowanie czesciej.
    A moze najlepiej było by... uwaga... fanfary... spojrzec na klienta
    całosciowo (czyli zarówno na pese, nr dowodu, imie i nazwisko, date
    urodzenia itd)??? Moze wtedy bank zorientowałby sie ze wydał jednemu
    klintowi 2 numery ID?

    "Bóg ukrył piekło w samym sercu raju,
    abyśmy nieustannie pozostali czujni." - Paulo Coelho