  • 31. Data: 2011-06-17 13:13:41
    Temat: Re: Co za dzień
    Od: "Waldek" <n...@n...net>

    Użytkownik "skippy" <m...@t...moon> napisał w wiadomości
    news:itfigc$mcn$1@news.onet.pl...
    > nie propaguj pliz tu idei komunistycznej w osobie łukaszenki i kgb

    A na depresje moze prozak ....

  • 32. Data: 2011-06-17 18:51:09
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > Tu beda zyc moje dzieci i zalezy mi na tym zeby nie bylo juz wojen i
    > dyktatur. Co do bogactwa, to ono samo przyjdzie jesli nie bedzie tych
    > dwoch rzeczy wyzej.

    Z jednej strony nie chcesz wojen a nie protestujesz przeciwko wysyłaniu
    naszych żołnierzy do Afganistanu ?.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 33. Data: 2011-06-17 18:52:01
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Fri, 17 Jun 2011 12:39:45 +0200, Endriu napisał(a):

> [...]
    >
    > tak samo jak wkuriwa mnie, że poparcie roścnie następnym pokoleniom synów
    > popezetpeerowskich sprzedawczyków tylko dlatego, że w teledysku pokazali się
    > na tle dwóch młodych tańczacych dup.
    >
    > Są nas miliony - oficjalny teledysk (piosenka wyborcza) Grzegorza
    > Napieralskiego
    > http://www.youtube.com/watch?v=jrp8CYlrevU
    >
    > Dlatego od tego demokratycznego kurewstwa wolę jednak dyktatora z jajem
    > który wprowadzi wreszcie wbrew woli większości kurwa ZAKAZ USTALANIA
    > DEFICYTY BUDŻETOWEGO. Po to aby za jakiś czas NIE ZBANKRUTOWAĆ ......

    Aleś pojechał. Nie wpadaj w deprechę bo już prawie nie ma w tym kraju
    gości z jajami.

  • 34. Data: 2011-06-17 18:57:31
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > Aleś pojechał. Nie wpadaj w deprechę bo już prawie nie ma w tym kraju
    > gości z jajami.

    Ja tam nie wpadam w deprechę bo przegrywam wszystkie wybory od 1992 roku (po
    "Nocnej zmianie" i ukazaniu czarnona białym kto jest kim). Na przegrane
    jestem uodporniony jak nikt inny.

    I wiem jedno, że gdyby poszło po mojemu nie mielibyśmy katastrofalnych
    zaniedbań (patrz choćby Smoleńsk).

    Jako, że jest tak jak jest to mamy to co mamy .....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 35. Data: 2011-06-17 21:09:28
    Od: root <m...@y...com>

    On 17 Cze, 20:57, "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl> wrote:

> [...]
    > zaniedbań (patrz choćby Smoleńsk).
    >
    > Jako, że jest tak jak jest to mamy to co mamy .....

    Co mam zrobic dzisiaj - 20 lat po nocnym zamachu. Kogo obchodza
    archiwa IPNy i inne takie. Endriu, starzejemy sie i stajemy sie coraz
    bardziej marudni a mlodzi maja to gleboko. Spoleczenstwo staje sie
    coraz glupsze i wcale nie chodzi mi popelniane bledy czy luki w
    wyksztalceniu, ale o kompletna niechec do myslenia. Dzisiaj wiedza
    znajduje sie w wiki i w googlach. Cala wiedza. Poza tym nie ma nic.
    W to wszystko wlazi TVN a paru znanych dziennikarzy moze dowolnie
    sterowac tysiacami ludzi. Oni lykna wszystko.
    Ty z kolei popadasz w skrajnosc. To taki naturalny zwrot, ze czlowiek
    zawiedziony demokratycznym burdelem zaczyna wierzyc, ze silna reka
    bedzie lepsza. Tyle ze Twoj "idol" to zwykly gangster. Zamiast tego
    moze lepiej rozejrzec sie z kim warto sie zwiazac i zaczac wygrywac te
    wybory. JKM, Lukaszenko sa dinozaurami. Mimo madrosci jakie
    wyglaszaja, nikt nie bedzie z nimi wchodzil w komintywe, wiec
    przegraja. Jeszcze tylko Ty i Totus wierzycie w te idee. Chcesz zawsze
    przegrywac?

  • 36. Data: 2011-06-17 21:41:27
    Od: root <m...@y...com>

    On 17 Cze, 10:42, gregor <c...@g...pl> wrote:

    > no nie :) masz racje na drugi raz nie bede sie sluchal i sam zadecyduje
    >
    > gregor

    Mialem wczoraj taka chec zeby pobawic sie we wrozke i cos
    poprognozowac. Szkoda ze tego nie zrobilem bo sie sprawdzilo co do
    joty ;)
    Zauwaz ze Euro dzisiaj poszlo bardzo silnie w gore a pod koniec dnia
    umacnial sie frank i jen. To jest wlasnie spryt rynkow. Trzeba
    wiedziec kiedy zagrac pod prad. Euro musialo zwyzkowac, bo wszyscy
    polozyli na nim kreske a paniczna wyprzedaz konczy sie kiedy juz nie
    moze byc gorzej a inwestorzy obojetnieja na nowe zle informacje i sa
    spragnieni dobrych. To wlasnie dzialo sie wczoraj i przedwczoraj z
    Euro. Dzisiaj kiedy padla wiesc ze Papandreu wymienil gabinet Euro i
    waluty "ryzykowne" odbily sie. Moj "spryt" polegal na tym, ze bedac
    pewny wymiany gabinetu, postawilem na to ze rynek lyknie te informacje
    i wyceni ja bardzo pozytywnie. W rzeczywistosci nie ma to zadnego
    znaczenia dla problemow Grecji i dlatego twierdze ze FX to gra dla
    cwaniaczkow a nie ekonomistow.
    Oczywiscie ty nie grasz na FX i nie stosujesz dzwigni wiec mozesz
    sobie pozwolic na inwestowanie w dluzszym terminie , nie musisz tez
    sie martwic o chwilowe sentymenty wsrod inwestorow. Masz znacznie
    prostsze zadanie.
    Powodzenia

  • 37. Data: 2011-06-18 06:55:20
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > Ty z kolei popadasz w skrajnosc. To taki naturalny zwrot, ze czlowiek
    > zawiedziony demokratycznym burdelem zaczyna wierzyc, ze silna reka
    > bedzie lepsza. Tyle ze Twoj "idol" to zwykly gangster.

    A co kurwa ty to z tych co uważają że Smoleńsk to nie jest zwykła gansterka
    ?.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 38. Data: 2011-06-18 17:52:50
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Sat, 18 Jun 2011 08:55:20 +0200, Endriu napisał(a):

    > A co kurwa ty to z tych co uważają że Smoleńsk to nie jest zwykła gansterka
    > ?.

    Nie wiem co ci chodzi po głowie ale dla mnie Smoleńsk (mówisz o
    katastrofie?), to naturalny wynik powszechnego w armii ochlejstwa a nie
    żadna gangsterka. Będąc "wczorajszym" nieraz trudno się samodzielnie ubrać
    a co tu mówić o organizowaniu podróży prezydenckiej.
    To że wiekszość w tym resorcie ma nierówno pod sufitem pokazała katastrofa
    Casy 2 lata wcześniej. Pierwszy wypadek (skrajna nieodpowiedzialność i
    brawura) powinien już nam uświadomić że powierzanie ważnych zadań miernotom
    i pijakom może się źle skończyć. I broń Boże nie piszę tu o pilotach obu
    maszyn.

    Jeśli chodzi o śledztwo nie mam zdania.

  • 39. Data: 2011-06-18 19:30:35
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > Nie wiem co ci chodzi po głowie ale dla mnie Smoleńsk (mówisz o
    > katastrofie?), to naturalny wynik powszechnego w armii ochlejstwa a nie
    > żadna gangsterka.

    Możesz sobie tak uspokajać sumienie ale obaj dobrze wiemy, że kolesie WSI
    wespól z Putinem ordynarnie odjebali NAM prezydenta.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 40. Data: 2011-06-18 20:09:33
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    Użytkownik "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisał w wiadomości

    > Możesz sobie tak uspokajać sumienie ale obaj dobrze wiemy, że kolesie WSI
    > wespól z Putinem ordynarnie odjebali NAM prezydenta.

    Putin to KGB.
    Łukaszenka też.
    Wnioski wyciągnij sam.