  • 61. Data: 2011-06-19 18:07:22
    Temat: Re: Co za dzień
    Od: Endriu <a...@g...com>

    > Kurwa Root tutka juz półtora roku leży pod chmurką a ty nie masz
    > zdania na temat śledztwa ?.

    Zresztą, tego co mnie wkurwia co już napisałem wcześniej to jeszcze
    wkurwia mnie to, że mam wrazenie, że jetem jakby ostatnim kolesiem na
    tej planecie który dąży do prawdy i stara się coś wyjaśnić w tym
    temacie. Na calym pl.rec lotnictwo - gdzie powinny dominować wykresy o
    zapytania o poszczególne paramtry z wykresów MAK - cisza. Tutaj też
    nie widzę uaktywnionych proPiS-owych zwolenników szukania prawdy. Ja
    mam to gdzieś - mnie PiS wkurwia za to że za prezesa Urbańskiego
    wycinał z TVP JKM. Wymiotuje tą całą demokracją i polityką.

    Zresztą mam wrazenie że nie tylko ja. Root powiem ci, że był już tu
    przez jakiś czas wględny spokój od polityki i wszyscy zajęli się
    wykresami, a to się znowy ty nawinąłeś przekonując o tym że Łukaszenka
    to większy zbir od tych naszych skurwysynów.....

    Proszę nie budź upiora .....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 62. Data: 2011-06-19 18:25:19
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    Użytkownik "Endriu" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    f.googlegroups.com...
    > W Smoleńsku dodał się bajzel u ruskich z bajzlem u nas.
    > Niestety ich suma przekroczyła masę krytyczną.

    Nie pierdol Skip. Dobrze wiesz, że Tusk z Putinem trzy dni wcześniej
    lądowali tam z ILS i nikomu włos z głowy wtedy nie spadł. Bajki takie
    opowiadaj sobie dzieciom.

    --

    A ci wiedzieli że nie ma ILS, czy myśleli że będzie?

  • 63. Data: 2011-06-19 18:29:59
    Od: Endriu <a...@g...com>

    > A ci wiedzieli że nie ma ILS, czy myśleli że będzie?

    A spieprzaj Skip .....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 64. Data: 2011-06-19 19:47:47
    Od: dziegiec <d...@g...com>

    On Jun 19, 5:28 pm, root <r...@v...pl> wrote:

    > Zdaje się że jest fragment rozmowy "...jeśli nie wyląduję to mnie zabiją.."

    Piękna demonstracja poziomu absorpcji wrzutek merdialnych przez opinię
    publiczną. M.in. przez to taka dyskusja jak w tym wątku jest bez sensu.

  • 65. Data: 2011-06-19 20:40:07
    Od: Endriu <a...@g...com>

    > Jestem zdania, że zawiodło państwo polskie.

    Ja też jestem tego zdania.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 66. Data: 2011-06-19 21:36:53
    Od: root <m...@y...com>

    On 19 Cze, 20:07, Endriu <a...@g...com> wrote:

> [...]
    > wykresami, a to się znowy ty nawinąłeś przekonując o tym że Łukaszenka
    > to większy zbir od tych naszych skurwysynów.....

    Jezu Endriu co qwa zawinilem? Ja napisalem tylko o panice na euro. A
    Ty laskawco zaczales o Unii a potem jeszczze tutus i juz poszlo.

  • 67. Data: 2011-06-19 21:37:51
    Od: root <m...@y...com>

    On 19 Cze, 21:47, dziegiec <d...@g...com> wrote:

    > Piękna demonstracja poziomu absorpcji wrzutek merdialnych przez opinię
    > publiczną. M.in. przez to taka dyskusja jak w tym wątku jest bez sensu.

    To zmien stolik.

  • 68. Data: 2011-06-19 21:40:38
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    Użytkownik "root" <m...@y...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...

> [...]

    Jezu Endriu co qwa zawinilem? Ja napisalem tylko o panice na euro. A
    Ty laskawco zaczales o Unii a potem jeszczze tutus i juz poszlo.

    =======

    przecież to ja napisałem że Łukaszenka to komuch i bandyta
    wychwalanie go powinno być karalne

  • 69. Data: 2011-06-19 22:05:57
    Od: root <m...@y...com>

    On 19 Cze, 19:17, Endriu <a...@g...com> wrote:

    > Nie pierdol Root. Dobrze wiesz, że Tusk z Putinem trzy dni wcześniej
    > lądowali tam z ILS.
    >
    > --
    > Pozdrawiam
    > Endriuhttp://drendriu.ovh.org/

    "...na kursie i na sciezce..." - pamietasz? Taka instrukcja bylaby
    niepotrzebna gdyby samolot byl naprowadzany przez ILS. W ogole wtedy
    zadne gadki nie sa wtedy potrzebne. Pilot widzi dokladnie jakie jest
    jego polozenie wzgledem osi pasa czy trzyma sie tzw. glide slope czyli
    linii po ktorej ma schodzic. Gdyby lotnisko bylo wyposazone w ILS kat.
    3, samolot z pewnoscia nie uderzylby w ziemie przed pasem.
    Z tego wynika ze na tym lotnisku mozna ladowac tylko gdy pilot widzi
    pas.
    Brakuje mi jednego: schynchronizowanego nagrania rozmów i parametrow.
    Np. ciekawa moze byc informacja, czy w momencie kiedy pilot mowi
    "odchodzimy" pchnal przepustnice. Zaraz potem slychac bowiem jak
    nawigator podaje coraz mniejsze wysokosci z czego wynikalo, ze samolot
    schodzil bardzo szybko w dol. Wiaza to obnizeniem terenu przed
    lotniskiem i jednoczesnie zakladaja ze nawigator odczytywal wysokosc z
    wysokosciomierza radarowego, W dodatku Klich mowil ze zle byl
    ustawiony wysokosciomierz barometryczny. Byc moze zatem nawigator nie
    rozumial po rosyjsku, bo cisnienie na poziomie lotniska podaje
    kontroler.
    Masz racje Endriu ze wiele jest dziur w tym co przedstawiane jest
    opinii publicznej. Przestalem sie zatem tym interesowac, bo
    dziennikarski belkot na temat rzeczy o ktorych pismaki nie maja
    pojecia zaczal mnie wqurwiac. Do tego wszystkiego dolaczyl sie belkot
    poszukiwaczy prawdy. Dopoki sam nie zobacze zsynchronizowanej
    prezentacji dwoch skrzynek bez komentarza nie bede mial zdania.
    Podejrzewam jednak ze nie zobacze jej nigdy bo zgadzam sie z Toba ze
    to sledztwo nie jest normalne.

  • 70. Data: 2011-06-19 22:29:51
    Od: root <m...@y...com>

    On 20 Cze, 00:05, root <m...@y...com> wrote:

> [...]
    > prezentacji dwoch skrzynek bez komentarza nie bede mial zdania.
    > Podejrzewam jednak ze nie zobacze jej nigdy bo zgadzam sie z Toba ze

    Prawie w kazdeym wywiadzie, gdzie dziennikarz rozmawial z jakims
    lotnikiem slychac bylo jak pan/pani redektor przerywa kazde zdanie
    wypowiadane przez eksperta. Notoryczny jazgot typowy dla dla "bab z
    magla" a nie powaznych dziennikarzy. Dlatego Endriu nie ogladam
    telewizji bo niczego nie mozna sie dowiedziec i przestalem sie tym
    interesowac. W tym kraju dziennikarz to celebryta. Nasi dziennikarze
    powinni ogladac na okraglo wywiady Charliego Rosa (bloomberg) pt. Hard
    Talk. Byc moze nauczyliby sie ze najwazniejsza osoba w studio jest
    zaproszony gosc.