  • 1. Data: 2009-11-03 12:37:33
    Temat: Co załatwię w mKiosku?
    Od: G2000 <g...@g...pl>

    Mam już eMax w mBanku. Jeśli przyjdę do mKiosku to od razu mogę założyć
    eKonto? Ile trwa takie zakładanie. Mam mało czasu i muszę to dobrze zgrać.
    Od razu mogę zgłosić wniosek o kartę? Po ilu dniach ją otrzymam?
    Potrzebowałbym wpłacić pewną kwotę na to konto. Jak rozumiem bez karty
    nie mogę tego zrobić we wpłatomacie. Czy można wpłacić pieniądze w mKiosku?

  • 2. Data: 2009-11-03 12:39:49
    Temat: Re: Co załatwię w mKiosku?
    Od: Tomek z Wawy <t...@t...pl>

    On 3 Lis, 13:37, G2000 <g...@g...pl> wrote:
> [...]
    > nie mogę tego zrobić we wpłatomacie. Czy można wpłacić pieniądze w mKiosku?

    A po co chcesz wychodzić z domu? Jednym telefonem na mLinię otworzysz
    dowolny rachunek (eKonto + 4 eMaxy + eMaxy walutowe, co Ci potrzeba) i
    zamówisz kartę do rachunku. Pieniędzy w mKiosku, ani żadnej innej
    placówce BRE do mBanku nie wpłacisz.

  • 3. Data: 2009-11-03 16:54:56
    Od: G2000 <g...@g...pl>

    W dniu 2009-11-03 13:39, Tomek z Wawy pisze:
    > A po co chcesz wychodzić z domu? Jednym telefonem na mLinię otworzysz
    > dowolny rachunek (eKonto + 4 eMaxy + eMaxy walutowe, co Ci potrzeba) i
    > zamówisz kartę do rachunku.

    Ale do eKonta chyba jakąś umowę będę musiał podpisać? Czy wystarczy że
    coś tam podpisałem zakładając eMax?

  • 4. Data: 2009-11-03 21:24:49
    Od: "Marcin" <n...@n...de>

    Witam

    Użytkownik "G2000" <g...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Ale do eKonta chyba jakąś umowę będę musiał podpisać? Czy wystarczy że coś
    > tam podpisałem zakładając eMax?

    Jak masz juz eMax to zadzwon na mLinie. Otworza Ci od reki.
    Do mKiosku nie masz po co chodzic bo to dziala
    jak poczta, przekazuja i tak papiery do Lodzi.

    Pozdrawiam,
    Marcin