  • 11. Data: 2006-12-03 08:31:24
    Temat: Re: Co zamiast BPH
    Od: first <m...@s...ru>

    On Thu, 30 Nov 2006 20:28:05 +0100, Michał <p...@n...berdyczow.pl>
    wrote:

> [...]
    >pracuje osoba, co do ktorej nie chcialbym aby mogla miec wzglad w moje
    >rachunki.
    >
    >I teraz do jakiego banku sie przeniesc?
    >
    >1/ Musi miec ludzkie warunki ;-)
    >2/ Bezwzglednie opcje obslugi rachunku przez internet, z obsluga KK,
    >zleceniami stalymi, mozliwoscia tworzenia list platnosci itp. tak jak to
    >mam teraz w zlotym Sezamie.
    >3/ Conajmniej 2x2 karty do rachunku (classic i electron do bankomatow)
    >4/ duza siec bankomatow np. Euronet za free
    >5/ i kredyt w CHF abym mogl przeniesc swoj z BPH

    Ja jeszcze odrobine prywaty wcisne i zapytam:
    - w ktorym banku (tak jak w teraz w BPH) mozna lokowac przez internet
    srodki na takiej krotkiej (10 dni) lokacie na tak korzystnym %
    (obecnie 3.4 %) ? Wiem o OKO z ING, ale tam jest ograniczenie wyplat
    do 1 na miesiaqc bez oplat. Macie moze lepsze niz ja rozeznanie?

    Pozdrawiam

  • 12. Data: 2006-12-03 19:07:05
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    wrote:

> [...]
    >PekaO SA. Ze wzgledow osobistych nie moge tego zaakceptowac. W PKO
    >pracuje osoba, co do ktorej nie chcialbym aby mogla miec wzglad w moje
    Pozostaje miec nadzieje ze na calym swiecie jest tylko jedna taka
    osoba co do ktorej nie chcialbys aby mogla miec wzglad w Twoje
    rachunki. Bo jak jest ich wiecej to czeka Cie ciezka praca... Bedziesz
    musial weryfikowac personel wszystkich
    oddzialow/centrali/telecentrum/... itd. wybranego banku :)

    WAM
    --
    Sylwester 2006!
    Może nad morze?