  • 11. Data: 2003-02-16 12:20:51
    Temat: Re: Co zamiast BZWBK?
    Od: "Łukasz" <l...@p...com.wytnij.to>

    Użytkownik "Wilczek" <w...@a...net.pl> napisał w wiadomości
    news:b2nv1k$a5k$1@korweta.task.gda.pl...
    > Bardzo czesto takie sprawy zaleznia nie od banku jako takiego ale od
    > konkretnych ludzi tam pracujacych. Ja jestem bardzo zadowolony tak z
    > obslugi jak i oferty BZWBK. Zalatawienie VC od moementu zlozenia wniosku
    > do momentu pierwszej platnosci karta trwalo dokladnie 6 dni (z weekendem
    > po drodze). Aha - mam oczywiscie konto studenckie z darmowym prowadzeniem.

    No widzisz. Jak pracował tam mój kolega, to też nie miałem problemów z
    czymkolwiek...

    Łukasz

  • 12. Data: 2003-02-16 12:23:10
    Od: "Łukasz" <l...@p...com.wytnij.to>

    > Juz w ogole nie kumam o co Ci chodzi... prowadzenie kont walutowych
    > tez jest za darmo... a jezeli masz konto studenckie (co wyzej napisales)
    > to skad Ci sie bierze 5 zl/mc za prowadzenie? Poza tym jezeli masz to
    > konto tylko dla karty to zaloz sobie rachunek biezacy z podgladem przez
    > net i karte i tez masz za darmo...

    Konto studenckie mam do przelewów itp. Konto 24 ma tylko dla karty VC, a
    konto walutowe panie założyły mi, bo nie wiedziały jak zrobić przelew do
    obcego kraju w $ i w ten sposób zyskały 1 dzień na czasie - akurat tyle
    potrzebowały, by przyszedł ktoś, kto to potrafi robić.

    Łukasz

  • 13. Data: 2003-02-16 12:24:53
    Od: "Wilczek" <w...@a...net.pl>

    > No widzisz. Jak pracował tam mój kolega, to też nie miałem problemów z
    > czymkolwiek...

    Tylko, ze ja tam nie mam nikogo znajomego...

  • 14. Data: 2003-02-16 12:51:22
    Od: "Łukasz" <l...@p...com.wytnij.to>

    > Tylko, ze ja tam nie mam nikogo znajomego...

    Pewnie masz w starym WBK....
    ;)

    Łukasz

  • 15. Data: 2003-02-16 14:21:55
    Od: "Wilczek" <w...@a...net.pl>

    > Pewnie masz w starym WBK....
    > ;)

    zgadles :-)

  • 16. Data: 2003-02-16 15:19:26
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    news:b2nvra$i5m$1@nemesis.news.tpi.pl, Łukasz
    <l...@p...com.wytnij.to>:

> [...]
    > przelew do obcego kraju w $ i w ten sposób zyskały 1 dzień na czasie
    > - akurat tyle potrzebowały, by przyszedł ktoś, kto to potrafi robić.

    :-O

    To nieuczciwe dysponentki! Naciagnely Cie najwyrazniej na Konto24 udajac, ze
    nie dostaniesz VC do studenckiego!
    Łukasz, potwierdzam, że niektore oddziały BZWBK bywaja koszmarne.

    Ja tez mialem straszne przeboje i sie pozegnalem z BZWBK.

    --
    Robert

  • 17. Data: 2003-02-17 08:15:02
    Od: w...@o...pl

    > Takie już tam mam, ale nie ma Visy Clasic :( Poza tym załatwić coś w tym
    > banku, to szkoda mówić...

    A od kiedy trzeba miec rachunek w bzwbk żeby mieć tam VC?? Wiem, że kiedyś jak
    była jakaś promocja to dawali właścicielom rachunków VC za darmo, ale to nie to
    samo...

  • 18. Data: 2003-02-17 09:30:25
    Od: "Łukasz" <l...@p...com.wytnij.to>

    Użytkownik <w...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    jak
    > była jakaś promocja to dawali właścicielom rachunków VC za darmo, ale to

    To nie jest kredytowa, tylko zwykła VC. Poza tym bardziej liczyłem na opinię
    MultiBanku niż BZWBK.....

    Łukasz

  • 19. Data: 2003-02-17 12:48:44
    Od: w...@o...pl

    > To nie jest kredytowa, tylko zwykła VC. Poza tym bardziej liczyłem na opinię
    > MultiBanku niż BZWBK.....

    Co masz na mysli piszac zwykla VC? Chodzi moze o VC charge'owa czy tez Vise
    Electron???

  • 20. Data: 2003-02-17 13:34:08
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    w...@o...pl wrote:

    > Co masz na mysli piszac zwykla VC? Chodzi moze o VC charge'owa czy tez Vise
    > Electron???

    VC debetowa http://www.bzwbk.pl/u235/navi/194661

    pzdr

    Tomek