  • 1. Data: 2008-10-06 19:57:55
    Temat: Co zamiast Lukasa?
    Od: "Marcin" <u...@u...eu>

    Witam

    Po znanym przypadku jubilera majacego konto w Lukasie
    mysle o zamknieciu tam konta i poszukuje cos w zamian.
    Interesuje mnie konto z dobrym dostepem przez Internet
    i z oddzialami.

    Po rozejrzeniu sie na rynku wychodzi mi na to, ze
    najlepsza oferta to BRE/Multi Ja (na Aquariusa troche brakuje),
    ale mam juz konto w BRE/mBank no i ze 2 lata temu ucieklem
    wlasnie z Multi do Lukasa po podwyzkach:) A co mozecie polecic?

    Znalazlem jeszcze:
    -Nordea - niewielka oplata za karte ale za to wszystkie
    bankomaty za free, przelewy po 60 gr ale najgorsze to
    do kazdego logowania kod ze zdrapki.

    Slyszalem tez, ze wkrotce otwieraja Allianz Bank, Alior i AFAIR
    HSBC ma cos nowego zaoferowac. Czy sa jakies przecieki
    co oni zaoferuja?

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 2. Data: 2008-10-06 20:16:47
    Temat: Re: Co zamiast Lukasa?
    Od: t...@o...pl

    ja tam mam konto w multi i jestem zadowolony bo mam wszystkie bankomaty za darmo
    i przelewy. No i do tego obsługuje mnie miła Pani Dyrektor:-)

  • 3. Data: 2008-10-06 20:57:10
    Od: "monosoft" <j...@n...stronie>

    Ja ucieklem do Eurobanku - przypomina lukasa sprzed kilku lat, co prawda ma
    drobne oplaty.

    mS
    www.monosoft.pl

  • 4. Data: 2008-10-06 21:02:14
    Od: smE <n...@n...com>

    Ja uciekłem do Eurobanku, głównie z powodu atrakcyjnego oprocentowania i
    wypłat z obcych bankomatów za 1zł. Musze jednak zaznaczyć, że moje potrzeby
    nie są rozbudowane i oferta tego banku pokrywa je doskonale!

  • 5. Data: 2008-10-07 07:01:45
    Od: Pete <n...@n...com>

    T.F. pisze:
    > "Marcin" ...
    >
    > Cos nowego w temacie...
    > http://www.wyhacz.pl/Wyhacz/1,88542,5775621,Lukas_Ba
    nk_oddaje_pieniadze_i_przeprasza_okradzionego.html

    > PS:
    > Moze JEDNAK ktos tam czyta(l) pl.biznes.banki :-))

    I tak się LB @%^&!#$ za równowartość 30 sek reklamy po I poł. meczu
    Pol-Cze ;-)

    --
    Pete

  • 6. Data: 2008-10-07 07:07:22
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "Marcin"
    > ale mam juz konto w BRE/mBank (...)

    > Znalazlem jeszcze:
    > -Nordea - niewielka oplata za karte ale za to wszystkie
    > bankomaty za free, przelewy po 60 gr ale najgorsze to
    > do kazdego logowania kod ze zdrapki.

    zainwestuj w token (oplaty przez rok) bo konto jest
    na prawde dobre - a nie musi byc twoje jedyne
    mozesz oplaty i przelewy robic z innego konta,
    takiego z darmowymi przelewami
    *** blad ***

  • 7. Data: 2008-10-07 08:38:07
    Od: "T.F." <t...@U...wp.pl>

    "Marcin" ...

  • 8. Data: 2008-10-07 08:47:44
    Od: "Curious" <c...@m...pl>

    Użytkownik "monosoft" <j...@n...stronie> napisał w wiadomości
    > Ja ucieklem do Eurobanku - przypomina lukasa sprzed kilku lat, co prawda
    > ma drobne oplaty.

    Ja też rozważam Eurobank. W przypadku konta internetowego jak się postarać
    to nie ma żadnych opłat:
    - prowadzenie 0 pln
    - przelewy 0 pln
    - token GSM 0 pln
    - karta 0 pln
    - wypłata w bankomacie banku 0 pln, we wszystkich innych 1 pln

    Chyba otworzę tam konto.

  • 9. Data: 2008-10-07 09:00:42
    Od: otrov <o...@w...pl>

    Curious pisze:
> [...]
    > - token GSM 0 pln
    > - karta 0 pln
    > - wypłata w bankomacie banku 0 pln, we wszystkich innych 1 pln

    Jak wykombinowałeś kartę za 0 zł?

    o.

  • 10. Data: 2008-10-07 11:00:01
    Od: "Curious" <c...@m...pl>

    > Jak wykombinowałeś kartę za 0 zł?

    Konto online:
    http://eurobank.pl/#products,konto,konto_online

    Ups, a jednak:
    http://eurobank.pl/binsource?docId=10706&paramName=B
    INARYOBJ_FILE&index=2&language=PL

    Posiadanie karty (miesiecznie za każdą kartę): 0,95 PLN