  • 11. Data: 2008-10-07 12:35:39
    Temat: Re: Co zamiast Lukasa?
    Od: "Tomasz Opalski" <o...@g...pl>

    Marcin <u...@u...eu> napisał(a):

    > Witam
    >
    > Po znanym przypadku jubilera majacego konto w Lukasie
    > mysle o zamknieciu tam konta i poszukuje cos w zamian.
    > Interesuje mnie konto z dobrym dostepem przez Internet
    > i z oddzialami.

    Jeśli warto zmienić Lukas na inny bank, to na przykład z powodu marnego
    oprocentowania lokat. Sprawa tego jubilera, już im się tak medialnie
    czknęła, że na długo ją zapamiętają i przez następne 10 lat nikt takiej
    głupoty już nie planie. Swoją drogą szkoda, że nie podlali nazwiska orła
    który tą odpowiedź wysmażył. Sprawdziłbym na LinkedIn lub GoldenLine jakie
    jest jego obecne zajęcie, bo obstawiam że już nie Lukas.

    Tomek

  • 12. Data: 2008-10-07 19:27:09
    Od: "Marcin" <u...@u...eu>

    Witam

    Użytkownik "Tomasz Opalski" <o...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > czknęła, że na długo ją zapamiętają i przez następne 10 lat nikt takiej
    > głupoty już nie planie. Swoją drogą szkoda, że nie podlali nazwiska orła

    Ja sie zastanawiam czy to radosna tworczosc jednego pracownika
    czy moze taki przykaz z gory: 'splawiajmy wszystkie reklamacje".
    Odpowiedz to jedno, ale dzial PR Lukasa tez jakis
    nierozgarniety. Dziennikarz skontaktowal sie z rzecznikiem
    prasowym Lukasa i czekal kilka dni na odpowiedz
    a tam cisza. Nawet jak spieprzyli reklamacje
    to mogli przed ukazaniem sie artykulu przeprosic
    jubilera, oddac kase to i artykul by byl w innej formie.
    A tak to publikacji przepraszaja, kase oddaja, KNF ma
    sie spawa zajc.
    http://www.wyhacz.pl/Wyhacz/1,88542,5775621,Lukas_Ba
    nk_oddaje_pieniadze_i_przeprasza_okradzionego.html
    Ale zle wrazenie juz poszlo w swiat.
    jakby trafilo na mnie to wolalbym dostac szybciej kase
    niz po prawie 3 latach od kradziezy wiec i tak z Lukasem
    sie bede powoli zegnal.

    > Sprawdziłbym na LinkedIn lub GoldenLine jakie
    > jest jego obecne zajęcie, bo obstawiam że już nie Lukas.

    A skad wiesz ze ma tam konto? To nie jest obowizkowe.

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 13. Data: 2008-10-08 07:27:44
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    > A skad wiesz ze ma tam konto? To nie jest obowizkowe.

    Oj kolego nie jestes na bieżaco. Przeciez ostatnio Nasz Prezydent wprowadził
    taki obowiązek;)

    Krzysiek