  • 21. Data: 2010-07-08 15:58:18
    Temat: Re: Co zamiast Multibanku (dlugie)?
    Od: "Bogdan B." <g...@r...pl>

    W dniu 2010-07-08 02:00, Borys Pogoreło pisze:

    > Nie wiem jak z FI i strukturami, ale resztę Ci przeniosą sami za jeden
    > podpis.

    Nie wiem jak tam wygląda przenoszenie zleceń, ale jeżeli miałbym
    to ręcznie przepisać dane do formularza długopisem, to ja dziękuję.

  • 22. Data: 2010-07-08 16:45:28
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 8 Lip, 02:11, Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno> wrote:

    >  Ja zwijam również KK i wnioskuję o Polbank Era, choć otrzymanie tej karty
    > przypomina udział w loterii.
    >
    >  W Multi KK z limitem 1500 dostałem jeszcze za czasów studenckich za
    > średnią ocen, a w Polbanku przy limicie raptem dwukrotnie większym cudują z
    > papierami.

    Ja zostawiam sobie u nich KK bo sie z nia "pewnie" czuje. Z tego
    wzgledu ze mam bardzo pozytywne wrazenia z chargebacku :) Ogolnie
    oszukano mnie na usludze, za ktora zaplacilem KK. Usluga nie zostala
    wykonana - nie bylo problemu z chargebackiem. A kwota byla spora.
    Ciekawe czy w innych bankach tez tak jest?

    >  Wymagania podobne, tylko bez obsługi walutowej. Dylemat Alior-BZWBK wypadł
    > na korzyść tego drugiego. Za duży bałagan w wyższej kulturze bankowości
    > przeważył ;) No i ładną zbliżeniówkę BZWBK daje do konta <30 ;)

    Tylko ze przelewy sa platne, i to dosyc duzo :/

    >  Zrzuć wszystko do PDF-ów albo kup dużo papieru do drukarki :)

    Juz to zrobilem ;) Do drukowania nawet nie podchodze, bo drukarke
    zajade ;)

    Alior teraz zalicza sporego minusa - na pytanie dot. oferty banku
    wyslane formularzem na www czekam na odpowiedz juz prawie 24h. Cienko :
    (

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 23. Data: 2010-07-08 17:58:15
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Thu, 08 Jul 2010 17:58:18 +0200, Bogdan B. napisał(a):

    > Nie wiem jak tam wygląda przenoszenie zleceń, ale jeżeli miałbym
    > to ręcznie przepisać dane do formularza długopisem, to ja dziękuję.

    Składasz tylko dyspozycję i udzielasz pełnomocnictwa. Od tego momentu to
    się staje ich problemem. :)

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 24. Data: 2010-07-08 18:01:10
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Thu, 8 Jul 2010 09:45:28 -0700 (PDT), Rafal M napisał(a):

    > oszukano mnie na usludze, za ktora zaplacilem KK. Usluga nie zostala
    > wykonana - nie bylo problemu z chargebackiem. A kwota byla spora.
    > Ciekawe czy w innych bankach tez tak jest?

    Tego niestety nie wiem, może się inni pochwalą.

    > Tylko ze przelewy sa platne, i to dosyc duzo :/

    To fakt, jednak ja z konta osobistego robię raptem 2-3 przelewy w
    miesiącu. Zatem jest to dla mnie pomijalne - więcej płacę za debetówkę w
    Multi.

    > Alior teraz zalicza sporego minusa - na pytanie dot. oferty banku
    > wyslane formularzem na www czekam na odpowiedz juz prawie 24h. Cienko :
    > (

    Szukają odpowiedniego szablonu, by zrobić Ctrl+C/Ctrl+V. Przecież nie
    zniżą się do odpisania na temat ;)

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 25. Data: 2010-07-09 17:42:09
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 7 Lip, 19:28, Rafal M <r...@g...com> wrote:

    > Moj aktualny koszt konta w Multubanku: 35 zl rocznie (debetowa VC)
    > Koszt wg nowego TOiP: 114 zl rocznie

    Co do debetowych VC: wg odpowiedzi na maila beda zwracac
    proporcjonalnie oplate za karte (ktora w starym TOiP kosztowala 35,
    czy 40 pln). I od wrzesnia naliczaja te 5 zl miesiecznie.

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 26. Data: 2010-07-09 19:41:42
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 8 Lip, 18:45, Rafal M <r...@g...com> wrote:

    > Alior teraz zalicza sporego minusa - na pytanie dot. oferty banku
    > wyslane formularzem na www czekam na odpowiedz juz prawie 24h. Cienko :
    > (

    I odpowiedzieli - czas w okolicach 50h.
    Multibank - zwykle czas max 12h, czesto duzo mniej.

    BTW
    W Multibanku, w przypadku Aquariusa jako wplywy zwalniajace z oplaty
    za konto licza sie tez przelewy miedzy wlasnymi rachunkami (z innego
    banku)?

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 27. Data: 2010-07-09 19:43:44
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Uzytkownik "Rafal M" <r...@g...com> napisal w wiadomosci grup
    5g2000yqi.googlegroups.com...

    > BTW
    > W Multibanku, w przypadku Aquariusa jako wplywy zwalniajace z oplaty
    > za konto licza sie tez przelewy miedzy wlasnymi rachunkami (z innego
    > banku)?

    Tak.

  • 28. Data: 2010-07-09 20:21:18
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 9 Lip, 21:43, "MarekZ" <b...@a...w.pl> wrote:

    > Tak.

    Hmm, to moze sie uda "ja" na Aq classic zmienic. Wtedy tylko 3 pln za
    debetowa VC lub MC miesiecznie i jest cacy :)
    Zeby sie przeniesc do AQ jakies wymogi trzeba spelniac? Czy problemow
    robic nie beda?
    Bo niby na www pisze ze wymagaja przez ost 3 mies miec wplaty min
    5000 - a tego wstecznie juz nie zdaze spelnic :(

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 29. Data: 2010-07-09 20:43:24
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    W dniu 2010-07-09 22:21, Rafal M pisze:
> [...]
    > debetowa VC lub MC miesiecznie i jest cacy :)
    > Zeby sie przeniesc do AQ jakies wymogi trzeba spelniac? Czy problemow

    Tylko, że Aquarius ma tragiczną obsługę w oddziałach (gorszą niż dla
    "zwykłych" rachunków). Sprawdzałem ZTCP 3 lub 4 oddziały i każdy kolejny
    był "lepszy".

    Jedynie oddział na Emilii Plater w Warszawie sprawiał się całkiem nieźle.

    --
    Mithos

  • 30. Data: 2010-07-09 20:52:37
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 9 Lip, 22:43, Mithos <f...@a...pl> wrote:

    > Tylko, że Aquarius ma tragiczną obsługę w oddziałach (gorszą niż dla
    > "zwykłych" rachunków). Sprawdzałem ZTCP 3 lub 4 oddziały i każdy kolejny
    > był "lepszy".

    Tyle ze jak czesto sie pojawiasz w oddziale zeby cos zalatwic?
    Moj jedyny kontakt z CUFem to wplatomat lub wplata gotowkowa eur/usd.
    Rzadko kiedy zdarza sie cos czego nie mozna wyklikac na www czy
    zalatwic przez telefon.

    A tak, to za 3pln (nie liczac tych 1-2 przelewow w ta i z powrotem
    zeby zaliczyc wplywy) dostaje sie bardzo sensowny rachunek z
    bezplatnymi wszystkimi bankomatami, bardzo fajnym serwisem online
    (chyba najlepszym na rynku), i ogolna bezproblemowoscia w dzialaniu
    (przynajmniej ja nie mialem przebojow).

    Pozdrawiam
    Rafal