  • 11. Data: 2004-02-18 22:35:10
    Temat: Re: Commerzbank open to merger talks
    Od: "WD" <j...@c...barg.sv>

    Użytkownik "Marcin Nowakowski" <m...@i...usunto.pl> napisał:

> [...]

    Zauważyłeś ";)" ?

    > Jeśli tak, to jaki sens ma pakowanie milionów zł w promocje nowej
    > marki, jaką jest "Bank BPH"?

    Ale ja nie twierdze, ze HVB sie wycofa z Polski. To by nie miało sensu, tym
    bardziej po przejęciu BRE. Oba banki moga sie uzupełniać, a razem beda tworzyc
    silną grupę.
    A kampania jeszcze o niczym nie świadczy...

    > No chyba, że połączenie BPH PBK S.A. z
    > BRE nie pociągnie ze sobą jej zmiany

    .... bo pewnie za jakiś czas zmienią literki w logo i wstawią HVB.
    www.hvb.cz
    www.hvb.hu
    A marka BRE i BPH zniknie...

    > (tzn całkowicie zniknie marka
    > Multibank/mBank).

    MultiBank i mBank to tylko brand, wiec nie trzeba nic zmieniać, oprócz małego
    logo banku na www i bazy KIR ;)

    --
    Witek

  • 12. Data: 2004-02-18 22:55:21
    Od: Marcin Nowakowski <m...@i...usunto.pl>

    Dnia 2004-02-18 23:35, Użytkownik WD napisał:
    > Zauważyłeś ";)" ?

    Tak :) zapomniałem tylko wyciąć tą część cytatu (nie do niej odnosił
    się komentarz) :>

    > Ale ja nie twierdze, ze HVB sie wycofa z Polski. To by nie miało sensu, tym
    > bardziej po przejęciu BRE. Oba banki moga sie uzupełniać, a razem beda tworzyc
    > silną grupę.

    IMHO detal - BPH, korporacja, personal banking - BRE.

    > A kampania jeszcze o niczym nie świadczy...

    To tylko kilka milionów zł ;>

    > .... bo pewnie za jakiś czas zmienią literki w logo i wstawią HVB.
    > www.hvb.cz
    > www.hvb.hu
    > A marka BRE i BPH zniknie...

    To też możliwe :)

    > MultiBank i mBank to tylko brand, wiec nie trzeba nic zmieniać, oprócz małego
    > logo banku na www i bazy KIR ;)

    Dlatego właśnie zaznaczyłem, że to "marka" ;)

    Pozdrawiam.
    --
    Marcin Nowakowski
    MCR@IRC, ICQ UIN: 53375070, GG: 1824096, GSM: +48 504 583105

  • 13. Data: 2004-02-19 08:11:54
    Od: "Konrad" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Marcin Nowakowski <m...@i...usunto.pl> napisał(a):

    > No chyba, że połączenie BPH PBK S.A. z
    > BRE nie pociągnie ze sobą jej zmiany (tzn całkowicie zniknie marka
    > Multibank/mBank).

    Jeśli chodzi o markę jaka może pozostać po ewentualnym połączeniu:

    "Ostatnio przy okazji zmiany nazwy handlowej BPH PBK na "Bank BPH", która
    jest podobna do dotychczasowej, spekuluje się, że tak naprawdę jest to
    operacja tymczasowa. Według pogłosek, Austriakom z BACA bardziej podoba się
    nazwa Multibank, czyli taka sama, jaką ma detaliczna sieć BRE."

    Całość:
    http://bankowy.wp.pl/wiadomosci.html?wid=4771276&POD
    =7&b=2

    Konrad