  • 1. Data: 2004-10-20 18:50:53
    Temat: Controling
    Od: "szymonozga" <s...@o...pl>

    Witam
    Mam do Was jedno Pytanko a mianowicie czy ktoś ma jakies materiały związane
    z Controlingiem ?? Poniewaz mOj zanjomy ma do napisania prace na ten temat a
    ma bardzo mało materiałów:((
    Gdyby ktoś posiadał materiały na tenm temat byłbym bardzo wdzięczy za
    udostępnienie:)

    Albo może Wiecie gdzie można w necie coś takiego znaleść??

    Bede naprawde bardzo wdzieczny za jakiekolwiek informacje :)

    SimoN
    gg 1889886

  • 2. Data: 2004-10-20 19:23:52
    Temat: Re: Controling
    Od: "Bogusz" <b...@p...onet.pl>

    [ciach]
    > Albo może Wiecie gdzie można w necie coś takiego znaleść??
    [ciach]

    Google?
    Trochę wysiłku z twojej strony, a nie tak od razy na news...

    Pozdrawiam, Bogusz.

  • 3. Data: 2004-10-20 19:50:41
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik szymonozga napisał:

    > Mam do Was jedno Pytanko a mianowicie czy ktoś ma jakies materiały związane
    > z Controlingiem ?? Poniewaz mOj zanjomy ma do napisania prace na ten temat a
    > ma bardzo mało materiałów:((

    To niech ruszy dupe i pojdzie do biblioteki. W Polsce wyszlo
    przynajmniej kilkanascie pozycji z controllingiem w tytule.

    Bartol

  • 4. Data: 2004-10-22 14:05:38
    Od: "szymonozga" <s...@o...pl>

    > To niech ruszy dupe i pojdzie do biblioteki. W Polsce wyszlo
    > przynajmniej kilkanascie pozycji z controllingiem w tytule.
    >
    > Bartol

    Ja pierdziele nawet zapytac sie niemozna co z waz za banda debili, przeciez
    napisalem ma malo materialow a nie ze dajcie mi gotowa prace !!!
    Tak to juz jest jak na grupie siedza same stare kwoki i pierdziela o byle
    czym!!!!

    Idzcie lepiej kwiatki od dolu powąchać!!!!

  • 5. Data: 2004-10-22 15:46:40
    Od: Glenn <g...@b...pl>

    szymonozga wrote:

> [...]
    > czym!!!!
    >
    > Idzcie lepiej kwiatki od dolu powąchać!!!!

    Zrobienie bibliografii do pracy, to odwalenie za kogoś prawie polowy
    roboty - szukasz frajerów, a jak nie znajdujesz to się ciskasz :-)?

  • 6. Data: 2004-10-22 15:54:22
    Od: "szymonozga" <s...@o...pl>

    > Zrobienie bibliografii do pracy, to odwalenie za kogoś prawie polowy
    > roboty - szukasz frajerów, a jak nie znajdujesz to się ciskasz :-)?

    NIe ciepie się tylko stwierdzam fakty.
    nie szukam bibliografii tylko jakichs wiadomosci moze ktore ktos ma w swoich
    zbiorach, Ja szukałem po google i moj kumpl tez szukał i to co tam jest to
    juz mniejwiecej ma, chodziło mi o głupią przysługe ale widze ze zadnej
    pomocy sie tu niedostanie:( To tak jak w naszej calej zajebanej Polsce nic
    za darmo!!! Sami materialiści!!!!
    Szymon

  • 7. Data: 2004-10-22 16:08:17
    Od: Glenn <g...@b...pl>

    szymonozga wrote:

    > chodziło mi o głupią przysługe ale widze ze zadnej
    > pomocy sie tu niedostanie:( To tak jak w naszej calej zajebanej Polsce nic
    > za darmo!!! Sami materialiści!!!!

    Nie denerwuj się malutki - ja wiem że to przykre, gdy nikt na wyścigi
    nie chce Ci podsunąć pod nos tego, co powinieneś samodzielnie zrobić,
    ale żeby od razu nazywać nieparlamentarnie nasz kraj, to chyba za dużo.
    Może zamiast tracić siły na usenecie powinieneś jednak odwiedzić
    bibliotekę, jak radził Bartol?

  • 8. Data: 2004-10-22 16:28:06
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

> [...]

    > juz mniejwiecej ma, chodziło mi o głupią przysługe ale widze ze zadnej
    > pomocy sie tu niedostanie:( To tak jak w naszej calej zajebanej Polsce nic

    Po pierwsze naucz sie folmulowac pytania, a po drugie nie obrazaj sie na
    caly swiat, ze odczytuje Twoje pytania po swojemu.

    Teraz maly wyklad.

    1. Najpierw piszesz czego oczekujesz. Tutaj nawet Ci sie udalo.

    2. Potem musisz wykazac, ze najpierw sam probowales dotrzec do wszelkich
    mozliwych zrodel. Tutaj calkowicie Ci sie nie udalo. A wystarczyloby
    zebys napisal, ze wszystkie biblioteki w okolicy juz przeszukales,
    szkoda Ci kasy na kupienie w gruncie rzeczy malo potrzebych ksiazek, a z
    ksiegarn wyganiaja czytaczy, a google nie maja przed Toba tajemnic.

    3. Na koniec mozesz podzekowac z gory. To jest dobrze widziane.

    Bartol

  • 9. Data: 2004-10-22 19:42:51
    Od: "janke" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "szymonozga" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

    > To tak jak w naszej calej zajebanej Polsce nic
    > za darmo!!! Sami materialiści!!!!

    wemigruj do reichu. tam jest tom miskiewicz. razem bedziecie zza
    klawiatury pluli na polske, jako podobnie beznadziejne przypadki.

    zbyszko janke

  • 10. Data: 2004-10-22 19:46:38
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > wemigruj do reichu. tam jest tom miskiewicz. razem bedziecie zza
    > klawiatury pluli na polske, jako podobnie beznadziejne przypadki.

    Ja rozumiem, że można Niemców nie lubić, ale żeby aż tak :-) ?