  • 11. Data: 2004-10-22 23:12:06
    Temat: Re: Controling
    Od: "janke" <j...@p...onet.pl>

    Glenn:

    > Ja rozumiem, że można Niemców nie lubić, ale żeby aż tak :-) ?

    ;)
    jest ich circa 80 milionów
    to daje circa 2 razy więcej niż nas
    winni więc circa 2 razy lepiej znieść szymona ozge i toma miskiewicza

    a wszystkie te "circa rachunki" ;) biorą w łeb, bo szymon i tom i tak
    piszą na pbb :(

    zbyszko janke

  • 12. Data: 2004-10-23 06:42:50
    Od: Kamil Jonca <k...@g...pl>

    Dnia Sat, 23 Oct 2004 01:12:06 +0200,
    osoba podpisana: janke <j...@p...onet.pl>
    napisała:
    [...]
    > a wszystkie te "circa rachunki" ;) biorą w łeb, bo szymon i tom i tak
    > piszą na pbb :(

    Ale to na prawdę nie znaczy, że trzba ich czytać, nie mówiąc o
    odpowiadaniu.

    KJ

    --
    JIDs: k...@j...aster.pl , k...@j...wp.pl
    Zuzanka najwyraźniej pełni obowiązki Albina Siwaka w tej ekipie...