  • 1. Data: 2011-05-05 20:56:31
    Temat: Cormay wyjal asa, ale...
    Od: Przemyslaw Kempinski <k...@p...fm>

    Witam,

    No to Cormay wyjal asa z rekawa: PZ CORMAY S.A.: Odtajnienie
    informacji poufnej, tylko co to za poufna informacja skoro dokladnie
    termin podpisania umowy zbiega sie z dzikim wzrostem kursu. Sam od
    osob trzeci dowiedzialem sie o tym patencie jakis miesiac temu...

    Pytanie czy fundusze, ktore sie zapakowaly w ten papier wykorzystaja
    to do zrealizowania zysku, czy jeszcze pojdzie do gory...

    --
    Przemyslaw Kempinski

  • 2. Data: 2011-05-05 20:58:30
    Temat: Re: Cormay wyjal asa, ale...
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    Uzytkownik "Przemyslaw Kempinski" <k...@p...fm> napisal w wiadomosci
> [...]
    >
    > Pytanie czy fundusze, ktore sie zapakowaly w ten papier wykorzystaja
    > to do zrealizowania zysku, czy jeszcze pojdzie do gory...

    Pytanie jest zle z naturzy rzeczy.
    Powiedz jaki to niby zysk, i czyj, realizuja fundusze obracajac papierem.
    Deal jest inny, ale to moze sie dowiesz albo domyslisz za nastepne 10 lat.

  • 3. Data: 2011-05-05 23:13:42
    Od: "Barbara" <b...@i...com.pl>

    Użytkownik "skippy" napisał w wiadomości grup

> [...]

    Deal jest inny, ale to moze sie dowiesz albo domyslisz za nastepne 10 lat.
    ======================

    skippy - a mógłbyś odpowiadać rzeczowo, a nie arogancko, czy też wręcz
    obraźliwie?
    Wszak Przemek jest stosunkowo niedawno tutaj - zatem????

    pozdrowaśki :)
    Barbara

  • 4. Data: 2011-05-06 05:13:26
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    Użytkownik "Barbara" <b...@i...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > obraźliwie?
    > Wszak Przemek jest stosunkowo niedawno tutaj - zatem????

    zwróciłem tylko uwagę że to dopiero początek jego poszukiwań
    nie będę tu nic wyjaśniał

    obraźliwie???

    :)))))

  • 5. Data: 2011-05-06 05:17:41
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    istotna na sam poczatek drogi jest odpowiedz na pytanie, które postawilem, a
    nie jakies fochy:

  • 6. Data: 2011-05-06 05:39:22
    Od: k...@p...onet.pl

    ....to Cormay wyjal asa z rekawa:

    Deal jest inny, ale to moze sie dowiesz albo domyslisz za nastepne 10 lat.

    > ======================
    > pozdrowaśki :)

    > Barbara

    Basiu, tak, Ty jestes tutaj dlużej sporo dluzej i to fajnie.
    Deal jest inny; po co myslec o sprawach starych i historycznych. Kup sobie
    teraz sporo EkoExportu i miej za rok progres wynikow ponad 99%. Taka sugestia
    na podstawie causów i dokumentów juz znanych wszem i wobec w komunikatach i
    sprawozdaniach.

    Zdroovko!

    kroovka

  • 7. Data: 2011-05-06 05:53:37
    Od: "EM" <e...@p...onet.pl>

> [...]
    > na podstawie causów i dokumentów juz znanych wszem i wobec w komunikatach i

    Ten EEX niestety jakoś nie za dobrze sobie radzi ostatnimi czasy...
    Kroovka, czy masz jakieś ciekawe info, które może być związane z dalszym,
    zauważalnym wzrostem?
    EM

  • 8. Data: 2011-05-06 06:51:43
    Od: Przemyslaw Kempinski <k...@p...fm>

    Dnia Fri, 06 May 2011 07:39:22 +0200, k...@p...onet.pl
    napisał(a):

    <cut>
> [...]
    >na podstawie causów i dokumentów juz znanych wszem i wobec w komunikatach i

    Ekoexport tez jest w portfelu :] ale cos kiepsko widze jego powolny
    wzrost, skoro przed wynikami powolnie spada... ale obym sie mylil. Co
    do Cormaya to nie jest to taka znowuz historia, bo poki co napisali,
    ze ubiegaja sie o patent, a z tego co wiem byly jakies problemy w USA.
    Jak dostana patent i zaczna robic produkty to kto wie czy to nie
    bedzie druga Alchemia...

    BTW. Ktora z tych spolek byscie brali: MCI, Hawe, Midas?

    --
    Przemyslaw Kempinski

  • 9. Data: 2011-05-06 09:50:49
    Od: " XXL" <d...@g...pl>

    BTW. Ktora z tych spolek byscie brali: MCI, Hawe, Midas?
    -------------

    Fundamentalnie najlepiej ze spółek, które wymieniłeś wygląda Hawe.
    MCI to pozornie b.niski C/Z ale zyski głównie....papierowe.
    Midas to typowa wydmuszka, szkoda zawracać sobie nią głowę.

    Dużo ciekawiej wyglądają perspektywy EFH i HBPolska.
    Obie spółki mocno zdołowane z atrakcyjnymi wskaźnikami i potencjałem do
    zasadniczej poprawy wyników finansowych (zwłaszcza EFH wokół której kręcą się
    inwestorzy z Dubaju - pisał o tym "Parkiet" jakieś 3 tygodnie temu).

    p.s. Co do CORMAYA to wskaźniki wyglądają katastrofalnie C/Z = 80,
    C/WK = 7,4.

  • 10. Data: 2011-05-06 10:01:43
    Od: Przemyslaw Kempinski <k...@p...fm>

    EFH tez obserwuje...