  • 31. Data: 2011-05-07 20:37:42
    Temat: Re: Cormay wyjal asa, ale...Basiu-nadal polecam
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Sat, 07 May 2011 20:52:47 +0200, k...@p...onet.pl napisał(a):

> [...]
    > zdominujemy rynek amerykański-o czym juz pisano i dalej, wejdziemy w sklad
    > ogromnego koncernu amerykanskiego. To ostatnie zdanie to mozliwa projekcja
    > rozwoju firmy juz na rok 2013. Ale to juz zupełnie inna historia. Globalne
    > przepływy surowców, umownie określajac jako z Rosji, poprzez przeróbkę wg
    > innowacyjnej technologii polskiej az po koncowego adresata w USA to oczywista
    > oczywistość , która wielu z nas zaskoczy. Masa krytyczan sukcesu juz została
    > przekroczona. Wielka prowizorka, tak jak wielki wybuch juz jest za nami.

    Nie posiadam niestety wyżej wzmiankowanej, bo nie mam zbyt wielu informacji
    o tej spółce. Nie jestem w stanie ich zdobyć ze względu na obowiązujące w
    Polsce prawo zabraniające wykorzystywanie informacji poufnych (czułbym się
    podle gdybym próbował takich niecnych praktyk).

    > PS. Czy root pochodzi od naszej celebrytki vel'fernandel?

    Root (pol. korzeń) oznacza administratora pod Linuxem. Ponieważ używałęm
    przez lata tego systemu więc mi pozostał nawyk takiego logowania. Ot i cała
    tajemnica.

  • 32. Data: 2011-05-07 20:46:55
    Temat: Re: Cormay wyjal asa, ale...
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Sat, 07 May 2011 20:56:19 +0200, totus napisał(a):

> [...]
    > przestana żyć z podatków nie wnosząc nic w zamian. Dla mnie to jest wartość.
    > Koszty insajdu spadną. Informacje poufne maja swoja cenę. Jeżeli korzystanie
    > z takich informacji nie będą zagrożone karą to koszt tej informacji znacznie
    > spadnie. Ci co żyja ze sprzedawania informacji poufnych beda musieli
    > sprzedać ją wiekszej ilosci ludzi by wyjść na to samo. Prawdopodobieństwo
    > szybszego rozprzestrzenienia sie informacji poufnej znacznie wzrośnie. Z
    > tego mnie wynika, że znów urzędnik zadziałał cynicznie bądź
    > kontrproduktywnie. Zamiast polepszyć warunki handlu, znacznie je pogorszył.

    Przynajmniej raz zgadzam sie z Tobą bezwarunkowo. Jak widzisz wcale nie
    uważam ze państwo jest zawsze potrzebne. Tam gdzie jest - tam jest, ale tu
    wpieprzanie swojego policyjnego nosa nie ma zadnego uzasadnienia.

  • 33. Data: 2011-05-07 20:50:44
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    > Wiedziałem ze w końcu wjedziemy na te smętne tematy. A tak było dobrze.
    > Ale nie dam się. Dam rzeczową odpowiedź:
    > 1. OFE to fundy i niczym się nie różnią od fundów ;)
    > 2. OFE inwstując w akcje, inwestuja w gospodarkę więc spełniają pozytywną
    > rolę. Dzięki wzrostowi gospodarczemu mamy większe szanse ze przyszłe
    > pokolenie będzie bogatsze a więc bedzie mogło nam "wypłacać" emerytury,
    > inwestując, przejmując, sprzedając te same firmy, które w naszym imieniu
    > kupują OFE.
    > 3. Najważniejsze: OFE muszą inwestować zagranicą.

    lamiąc obietnicę milczenia (pewnie w nią też nie wierzyłeś:))) spytam, jak
    się trzyma KUPY p2 z p3
    ???
    tzn "kupy" sie trzyma niewątpliwie czyli są sprzeczne, co byś nie nawymyślał
    jeśli idziesz w zaparte, że p2 i p3 nie są sprzeczne, to załóż odpowiedni
    wątek i tam sie poboksujemy:)

    > Moja agitacja na rzecz OFE wynika tylko i jedynie z mojego silnego
    > przekonania, że to lepsze wykorzystanie moich pieniędzy, niż przepijanie
    > ich przez naszych możnowładców. Jeśli już muszę składać się na emeryturę,
    > to wolę to robić przez fundusze par exclance niż ZUS, którego zapewnienia
    > mam w głębokim poważaniu. Jeśli nie byłoby obowiązkowej składki,
    > oczywiście
    > inwestowałbym samodzielnie a nie przez OFE. Proste?

    proste, inaczej pojmujemy świat mimo 1000 razy wymienianej argumentacji więc
    jednak zgodnie częściowo z obietnicą nie brnę bo sam wołałem.

  • 34. Data: 2011-05-07 20:52:42
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > Pytanie czy fundusze, ktore sie zapakowaly w ten papier wykorzystaja
    > to do zrealizowania zysku, czy jeszcze pojdzie do gory...

    A tak z ciekawosci, to nie orientuje sie ktos co to za wynalazek ?.

    Cormay
    http://stooq.pl/n/?f=456382&search=cormay

    ".[...] PZ Cormay zawarl z jednym z polskich instytutów naukowych umowe
    dotyczaca komercjalizacji wynalazku, który zdaniem spólki, doprowadzi do
    rewolucyjnych zmian na rynku diagnostyki medycznej w skali globalnej, w
    szczególnosci w zakresie biochemii, immunologii i badan molekularnych.
    [...]".

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 35. Data: 2011-05-07 20:59:07
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    Użytkownik "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > rewolucyjnych zmian na rynku diagnostyki medycznej w skali globalnej, w
    > szczególnosci w zakresie biochemii, immunologii i badan molekularnych.

    typowe info pogrzewające swoją drogą
    czyli dylemat

    pytasz jak pod to grać?

  • 36. Data: 2011-05-07 21:11:27
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > pytasz jak pod to grać?

    Nie, ciekawy jestem co wymyślili ....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 37. Data: 2011-05-07 21:20:57
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    > Nie, ciekawy jestem co wymyślili ....

    no o to przecież pytałem
    typowa ruletka
    jedni szukali ropy i po info wywaliło, znaleźli wodę i po info sklopiło

    a ci czegoś szukali i może to znaleźli, wcale nie wykluczam, tylko mnie
    ciekawi jakie jednoznacznie grywalne wnioski można czerpać z infa
    zawierającego słowa "który zdaniem spólki"

    po co się tak niejasno chwalą przed czasem?
    nie rozumiem tego po prostu

    jak pod to grać?

    wywalą up powiecie że się myliłem
    sklopią, że miałem rację

    a ja tylko pytam: jakie są z tego konkretne, grywalne, wnioski?

  • 38. Data: 2011-05-08 07:23:33
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > a ja tylko pytam: jakie są z tego konkretne, grywalne, wnioski?

    Z tej informacji ze Stooq z której wynika, że coś wymyślili ale nie wiadomo
    co ?.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 39. Data: 2011-05-08 07:27:47
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    > Z tej informacji ze Stooq z której wynika, że coś wymyślili ale nie
    > wiadomo co ?.

    ale żeś streścił... no a cokolwiek wiadomo oprócz pompki kursu i niejasnych
    inf?
    :)

  • 40. Data: 2011-05-08 09:10:31
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Sat, 7 May 2011 22:50:44 +0200, skippy napisał(a):

> [...]
    > jeśli idziesz w zaparte, że p2 i p3 nie są sprzeczne, to załóż odpowiedni

    W p3 miałem napisać "... też zagranicą", ale mi atramentu zabrakło.

    A w ogole to mamy inny pogląd. Wcale nie uważam że mój jest lepszy. Tak po
    prostu to czuję intuicyjnie. Jeśli już muszę coś oddawać, to wolę odać
    pieniądze na inwestycje niż na przepicie różnym partyjkom. W tym
    przekonaniu umacniają mnie kłamstwa powtarzane przez rząd, że robi to dla
    naszego dobra. A to poprostu dług państwa powstający z dopisywania
    określonych kwot do nieistniejących rachunków w ZUS został zmaterializowany
    przez samo istnienie OFE. Kłamstwo polega na tym że Rostowski posłużył się
    idiotycznym argumentem, że kupowanie przez OFE obligacji jest złe dla
    państwa. "Zapomniał" dodać, że obligacje SP są długiem rzeczywistym a nie
    pozornym jak "rachunki" w ZUS. I o to cała chryja. Państwo po prostu nie
    może się zadłużać realnie. Niemal każde państwo w tym nawet USA po roku 70
    posługuje się pieniędzmi, które nie mają pokrycia w zadnej wartości. Sam
    czasem zastanawiam się po co obligacje. Jeśli bowiem państwo potrzebuje
    pieniędzy, to po prostu może je zapisać na swoim koncie i finito. Obligacje
    to przeżytek który umrze wkrótce, gdy pojawią się kolejni bankruci w
    następującej kolejności: Grecja,Portugalia, Włochy, Hiszpania, Francja, UK,
    USA.