  • 71. Data: 2011-05-08 18:20:43
    Temat: Re: Cormay wyjal asa, ale...
    Od: root <r...@v...pl>

    > OK ja mam inne doswiadczenia.
    > Nikt mi nigdy nie dał więcej, niz musiał.
    >
    > Kończymy dyskusję, root.
    >
    > Wpominałes o prawdziwych Polakach.
    >
    > Ja nim nie jestem, więc nie mam prawa.
    >
    > Nie mam prawa rozmawiać.
    > Zrozumiałem to.

    Kuźwa skippy. Jak zatrudniam pracownika, to sądzisz że on myśli w
    pierwszej kolejności - o miom portfelu czy o swoim?
    Co się tak przyczepił tych fundów. Cóż ich tak nie nienawidzisz. Zrobiły ci
    coś złego? Gdyby tak każdy myślał, nie byłoby niczego, bo nikomu nie można
    ufać. Wynajmuję wielu ludzi: mechanikowi oddaje swój samochód, elektryka
    wołąm jak mi się kabelek przepali.
    Co w tym złego że wynajmuję gościa który gra za mnie na giełdzie?

    p.s.
    A mówiłem że było tak miło kiedy dyskutowaliśmy o sylwku ;)

  • 72. Data: 2011-05-08 18:21:24
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Sun, 08 May 2011 20:17:21 +0200, totus napisał(a):

    > Co ośmieszyłem? Co takiego śmiesznego napisałem?

    A już nic. Tak tylko odebrałem te "wciskasz baje" ;)

  • 73. Data: 2011-05-08 18:21:43
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    Użytkownik "totus" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Ja już wiem o co chodzi. Root uczy sie szybko tylko starcza mu na krótko.
    > Rozmawialiśmy o tym chyba miesiąc temu i teraz w koło Macieju. Ja odpadam.
    > Powodzenia skippy

    też wymiekłem, ale ci ci czytaja maja wolna wolę i sobie ocenią wszelkie
    argumenty
    szczerze uważam że mam rację nie podubdowaną maniaklanym zawzięciem przeciw
    jakiemus politykowi albo za jakimś łącznie z opcją oddania krwi w tym
    zakresie, tylko podbudowaną o miske dla swojego dziecka i siebie

    uwierzcie, nikt tak nie zadba o wasze pieniądze, jak wy sami
    to jest niemożliwe z natury rzeczy

  • 74. Data: 2011-05-08 18:23:34
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

> [...]
    > zapytać dlaczego to wszystko co napisałem to "baje"? Zawsze kończysz temat

    słuchaj stary, z kwestami typu "mówicie jak komunisci", "agenci rządowi"
    itp to Ty wyjeżdżasz jak już nie wiesz co pisać
    przestań parodiować z powodu głupiego słówka

  • 75. Data: 2011-05-08 18:31:06
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Sun, 8 May 2011 20:23:34 +0200, skippy napisał(a):

    > słuchaj stary, z kwestami typu "mówicie jak komunisci", "agenci rządowi"
    > itp to Ty wyjeżdżasz jak już nie wiesz co pisać
    > przestań parodiować z powodu głupiego słówka

    Ale pieprzysz. Co ja znowu parodiuje albo kogo?
    Mówię ci wcale sie nie róznimy specjalnie. Po prostu mam różne
    doświadczenia i przez to różnie oceniamy te same rzeczy. Oboje nie wierzymy
    w ZUSy i inne KRUSY ale bedziemy sie kłocić bośmy prawdziwi Polacy.
    Wy z totusem zawsze jedziecie po mnie jak po starej kobyle i dziwisz mi sie
    ze mi nerwy czasem puszczają?
    Więc kolejna inwestycyjna porada

    http://www.youtube.com/watch?v=qynj64_AHIY

    dla rozluźnienia atmosfery

  • 76. Data: 2011-05-08 20:01:10
    Temat: Re: Cormay wyjal asa, ale...Basiu-nadal polecam
    Od: "Rafi" <robby99@WYPIERNICZ_TOwp.pl>

    > ..... Kup sobie teraz sporo EkoExportu i miej za rok progres wynikow ponad
    > 99%.

    Krówek, Ty lepiej powiedz co się z GOA dzieje... :\

  • 77. Data: 2011-05-08 22:18:00
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

> [...]
    > będzie. Przez ostatnich 10 lat odkładałeś 600zł do skarpety albo
    > kupowałeś
    > w kantorze CHF i odkładałeś do skarpety. W pierwszym przypadku uzbierałeś
    > 720 zł/miesiąc emeryturki w drugim dużo więcej ale nie chce mi się liczyć
    > wiec powiedzmy 1000zł/miesiąc. (Zakładam że pociągniesz jeszcze 10 lat)
    > Jak widzisz w obu przypadkach - bez zadnych akcji czy fundów - przez 10
    > lat
    > uzbierałeś wiecej niż ja przez 30 lat w ZUSie. Czy widzisz kto tak
    > naprawdę bierze "prowizję" i kto i na jaką skale robi mnie w ciula?

    patrz uważnie na moje usta: ZUS to państwo, więc nie mówie o ZUSie bo żeby
    zmienć państwo jest wymagana rewolucja, a żeby znieść sądowy nakaz płacenia
    jakiemuś za nic nie odpowiadającemu fundowi wystarczy decyzja urzędnika i
    przepchniecie tego w sejmie

    w kółko i namolnie dajecie jakieś kontrargumenty nie w dyskusji
    mówi się o ofe, a tu w odpowiedzi zus
    co ma piernik do wiatraka
    nigdzie cie nie pytam o zus

    a i tak OFE nikt niestety nie likwiduje, twoją ukochaną część akcyjną
    zostawili w całości, w dodatku z tej części śmierdzi wszystko w kierunku
    wywalania kasy za granicę bo UE już wytropiła że na to nie pozwalamy i zaraz
    po procesach pozwolimy (niestety)

    zlikwidowano jedynie kawałek kompletnie bezsensownej części obligacyjnej
    oraz prowizje

    tak więc twój lament wskazuje, że sie martwisz o prowizje, bo na niczym
    innym nikt nie ucierpiał
    z realnych strat tylko i wyłącznie ofe na pobieranych prowizjach

    reszta to pierniczenie i zgadywanie co będzie za 10 oraz 100 lat, czego nie
    wie nikt
    ani ja, ani pan Boni, ani Ty

    wpłacaj sobie kasę gdzie chcesz, i przestań naganiać na to, ze
    państwowo-sądowy nakaz płacenia składki firmie grajacej na giełdzie i nie
    mającej odpowiedzialności za powierzoną kasę ma jakikolwiek sens

    nie ma żadnego i stąd są wyłącznie podejrzenia o wspomniana pokusę, co
    bezczelnie przeinaczasz i wykręcasz kota ogonem

  • 78. Data: 2011-05-09 01:19:55
    Od: "Barbara" <b...@i...com.pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup

    [...]
    2.> Przez Ciebie już cała Polska wie że Eko...coś tam bedzie miało 1000%
    > wzrostu za rok ;)

    Po co tu jesteś, root, skoro chcesz tylko brać, ale nic nie dać w zamian?
    To nie jest dobra postawa.

    [...]
    Basia jest konserwatywana, wiec Eko Exportu nie kupi [...]
    kroovka

    hihi ;)
    Basia kupiła EEX 17.01., już na GPW, po 6,35.
    I teraz popatrzyłam na wykres [bo na AF stale patrzę] i widzę, że najwyższa
    pora na dokupienie.
    :) Barbara

  • 79. Data: 2011-05-09 02:44:41
    Od: "Barbara" <b...@i...com.pl>

    Użytkownik "root" napisał w wiadomości grup
    et...

    Dnia Sun, 8 May 2011 16:42:06 +0200, skippy napisał(a):

> [...]
    >

    > ja piszę o patologiach, które można usunąć na stałe
    >

    > rząd, każdy, potencjalnie może ponieść odpowiedzialność za korupcję,
    > defraudację i głupotę
    >
    > fundusze natomiast w tym zakresie są wielokrotnie bardziej odporne na
    > "odpowiedzialność" za czyjeś pieniądze
    >
    > niewiarygodnie bardziej, ponieważ ich właściciele są zazwyczaj gdzie indziej
    > i mają wszystko w dupie
    >
    > a rząd, każdy, może mieć skecz jaki postulowałeś żeby go zrobić (Egipt)
    > zmienia sie władza, sądy wojskowe skazują taśmowo 100k cywilów, kobietom
    > badają dziewictwo, zróbmy to będzie kurwa super

    Skippy jak działają fundusze i dlaczego nie zawsze są po stronie swych
    klientów też wylano tonę atramentu. Wiem o tym i znam te mechanizmy. Nie ma
    darmowego obiadku. Nie uchronisz się przed machlojkami, sprzecznymi
    interesami itp. choćby nie wiem jakie KNFy CBA czy inne cholerstwa
    powołano.
    Ja staram się żyć w świecie nieidealnym. Wcale nie pragnę go wywracać go do
    góry nogami. To są naprawdę proste sprawy i nie trzeba tu roztrząsać
    problemów nt. różnic między obligacją a zapisem w ZUS. Wystarczy, żebyśmy
    Ty i ja i parę innych osób założyło własny "społeczny" fund na zasadzie
    dobrowolności i pełnego wglądu w realizowaną politykę. Powołujemy
    zarzadzającego a jak nam sie nie bedzie podobał to go wywalamy. Proste?
    Tyle że to nie jest rozwiązanie dla milionów. Dlaczego? Ano dlatego, że
    żadne państwo nie wypuści z ręki monopolu na sterowanie bogactwem
    obywateli. Nas by jeszcze tolerowało, ale nie miliony.
    To nie Ameryka skippy. To jest biedny niby europejski kraj, rzadzony przez
    biednych kacyków, których nie stać nawet na porządny samolot. Parę osob się
    dorobi reszta będzie zżerać tynk ze ścian.

    Spójrz na obrzydliwą skorumpowaną Japonie i porównaj ich kataklizm z naszą
    ubiegłoroczną powodzią. Porównaj ile tam się robi żeby chronić życie
    ludzkie a ile tu. To nie jest kwestia bogactwa kraju. Jeżeli premier
    przyjeżdża do jakiejs zalanej wioski i mówi (cytuję z pamięci):
    "to nie jest moja wina, ja jestem premierem. To pan jest winny i wójt, bo
    takiego wójta pan wybrał"
    I dalej: w zamierzchłych latach 90tych pamiętam dyskusję Moczulskiego w TV
    o Polakach z Kazachstanu, w której Moczulski - skądinąd Prawdziwy Polak,
    prawicowiec i katolik pełną gębą - twierdził, że naszego państwa nie stać
    na przyjęcie repatriantów a im tam jest bardzo dobrze i nie muszą do nas
    przyjeżdzać.
    I ostatnio: Kaczyński - na którego Tusk Vision Network tak najeżdża -
    uwłaszczył w czasie swoich rządów wielu ludzi spółdzielczymi mieszkaniami.
    Kto zaczął oponować i oddawał sprawę do TK? SLD oczywiście - najbardziej
    prospołeczna partia!!! Brawo ci panowie - lewicowcy pełną gębą.
    Wybacz skippy, nie wierzę temu państwu, i tyle nic na to nie poradzę. Nie
    mogę uwierzyć państwu które odmawia przyjazdu obywatela polskiego do Polski
    i nie ma żadnego związku z własnym narodem. Naprawdę przykro mi - nie
    potrafię.
    ============================

    Zgadzam się z Tobą w całej rozciągłości.
    Dodałabym tu jeszcze bardzo niechlubne rządy AWS.
    Barbara

    Barbara

  • 80. Data: 2011-05-09 03:02:02
    Od: "Barbara" <b...@i...com.pl>

    Użytkownik "skippy" napisał w wiadomości grup

    , bo tak wynika z tych ww wyliczeń

    > Nie wiem po co ta ironia. Lepiej poczytaj sobie coś fajnego:
    > Piwo vs ZUS
    > http://www.sadistic.pl/piwo-vs-zus-vt76866.htm

    ja wiem jedno
    nikt nie zadba o moje pieniądze dla mnie tak, jak ja sam
    to jest prawda absolutna, dopóki mi nie odpierniczy psychicznie

    państwo da mi tyle, żebym nie poszedł walić kamieniami w URM

    zewnętrzna firma da mi najmniej ile sie tylko ta i skorzysta z każdej
    okazji, zeby zwinąć kasę i nie dać nic

    i nic mnie nie przekona, że jest inaczej

    NIC

    Święta prawda.
    Weź też pod uwagę fakt, że nasze kochane państwo robi wszystko, by jego
    obywatele byli z każdym rokiem głupsi, a nie mądrzejsi, a sprzedajne elity ...
    ech.. szkoda kończyć ..
    Barbara