  • 11. Data: 2013-10-06 13:45:20
    Temat: Re: Cos jest zle z BZWBK?
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    Piotr Gałka <p...@c...pl> wrote on
    2013-10-02_10:32

    > Użytkownik "Chris94" <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> napisał w
    > wiadomości news:524b2fe7$0$2184$65785112@news.neostrada.pl...

    > Ja nie mam nic przeciwko maskowalnemu. Wydaje mi się co najmniej
    > ciut bezpieczniejsze (bo wymaga więcej pracy niż tylko key-loggera).
    > Potencjalne włamanie to co najmniej kłopot. Jeśli maskowalne
    > obniża ryzyko kłopotu nawet tylko o 10% to mi pasuje, bo kłopoty
    > to jest to, czego nie lubię.
    > Zawsze też włączam wybieranie myszą z klawiatury na ekranie. Tak
    > już mam i się z tego nie leczę :).
    > P.G.

    A nie sądzisz, że jak Ci się już dobiorą z keyloggerem to święty
    Boże nie pomoże? Hasło maskowane wg Niebezpiecznika poprawia
    sytuację tylko kilkukrotnie więc głównie utrudnia stosowanie
    "zewnętrznej pamięci" w rodzaju keepassa...

    witrak()

  • 12. Data: 2013-10-07 11:00:44
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    Użytkownik "witrak()" <w...@h...com> napisał w wiadomości

> [...]
    > sytuację tylko kilkukrotnie więc głównie utrudnia stosowanie
    > "zewnętrznej pamięci" w rodzaju keepassa...

    Też uważam, że to zaledwie kilka razy, ale liczę na to, że a nuż temu od
    keyloggera nie będzie się chciało kombinować jak u innych będzie miał bez
    kombinowania.
    P.G.

  • 13. Data: 2013-10-09 22:44:57
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Chris94 wrote:

    > U mnie przy którymś z kolei logowaniu po prostu włączyło się hasło
    > maskowane i już nie znalazłem możliwości ominięcia go.

    Zespół BZWBK (czy jakoś tak) czyta grupę i postanowił
    chyba wyłowić ostatnich, którzy nie korzystają z maskowania:
    "Uprzejmie informujemy, że od dnia 15.10.2013 logowanie
    do Państwa usług BZWBK24 będzie możliwe tylko
    przy użyciu hasła maskowanego."

  • 14. Data: 2013-10-10 21:16:20
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 09.10.2013, 22:44, cef pisze:

> [...]
    > "Uprzejmie informujemy, że od dnia 15.10.2013 logowanie
    > do Państwa usług BZWBK24 będzie możliwe tylko

    Hahahha, przepraszam!