-
1. Data: 2007-06-04 20:06:00
Temat: Coś nie tak z Polcard czy u mnie?
Od: "chairon" <c...@i...SKASUJ-TO.pl>
Witam
Mam następujący problem. W piątek dokonałem zapłaty kartą za usługę
dostępu do serwisu on-line. Kwota transakcji została zablokowana na
koncie, ale klient nie otrzymał płatności i nie uzyskałem dostępu. Dziś
zapłaciłem tą kartą rachunek w Allegro. Transakcji dokonałem po 18:00 i do
tej pory kwota ta nie została przekazana, bo wciąż mam ujemne saldo, ale
oczywiście kwota transakcji została również zablokowana na rachunku. Wynik
obu transakcji był pozytywny. Do płatności używam e-karty przedpłaconej
ING Banku Śląskiego. Obie transakcje były obsługiwane przez Polcard i stąd
mam pytanie czy ktoś z Was ma podobne problemy, a więc czy coś nie tak po
stronie mojego banku czy też coś szwankuje w systemie Polcard. Póki co
żadna transakcja nie została rozliczona ani też nie zniknęła blokada, więc
nie wiem czy kwoty "wrócą" czy też zostały przekazana odbiorcom, a jedynie
nie zostali o tym poinformowanie. Ktoś z Was miał podobny problem? Mnie
zdarza się taki numer po raz pierwszy. Będę wdzięczny za pomoc i
ewentualne sugestie co z tym zrobić i do kogo się zwrócić.
--
Pozdrawiam
chairon
-
2. Data: 2007-06-05 09:47:12
Temat: Re: Coś nie tak z Polcard czy u mnie?
Od: "chairon" <c...@i...SKASUJ-TO.pl>
W banku powiedzieli mi, że po ich stronie wszystko w porządku. Żądanie
autoryzacji zostało zaakceptowane, a kwoty zablokowane i oczekujące na
rozliczenie. To moja pierwsza taka wpadka, ale druga w ciągu 3 dni i obie
transakcje realizowane przez Polcard. Kobieta na infolinii Polcardu
stwierdziła, że nie udzielają takich informacji osobom indywidualnym, a
jedynie własnym klientom. Kpiny! Właściciele tamtego serwisu odsyłają mnie
do banku (Allegro pewnie też tak poradzi), bank się nie poczuwa, bo u nich
wszystko OK, a Polcard olewa sprawę.
Teraz pozostaje czekać czy kwoty wrócą czy też zostaną ostatecznie zdjęte
z rachunku. W tym drugim wypadku to chyba pozostanie wejść na dach i sobie
potrąbić, bo żaden kontrahent nie otrzymał jak dotąd zapłaty :( Czy ktoś
może mi poradzić co w tej sytuacji zrobić? Prowizję muszę zapłacić, bo
zawieszą mi konto w Allegro, a nie chcę płacić dwukrotnie, bo niby z
jakiej racji, tym bardziej jeśli ma się okazać, że ta pierwsza transakcja
nie zostanie odnotowana, a pieniądze nie wrócą też na konto.
--
Pozdrawiam
chairon