  • 1. Data: 2011-04-05 07:49:35
    Temat: Cos nowego dla maluczkich ?
    Od: "Waldek" <n...@n...net>

    Hmm ... no ciekawy pomysl, nie powiem
    lokata na -> kontrakt z ochroną kapitalu
    http://www.mbank.pl/indywidualny/inwestycje/struktur
    y/Silny_Rynek2/index.html#tabs=0

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2011-04-05 07:55:32
    Temat: Re: Cos nowego dla maluczkich ?
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    Użytkownik "Waldek" <n...@n...net> napisał w wiadomości
    > Hmm ... no ciekawy pomysl, nie powiem
    > lokata na -> kontrakt z ochroną kapitalu
    > http://www.mbank.pl/indywidualny/inwestycje/struktur
    y/Silny_Rynek2/index.html#tabs=0

    można na to patrzeć też inaczej, nie z ochroną kapitału tylko z powaznym
    ryzykiem zrównania jej z lokata w sienniku

  • 3. Data: 2011-04-05 07:56:57
    Od: "\\n" <n...@m...xy>

    W dniu 05-04-2011 09:55, skippy pisze:

    > Użytkownik "Waldek" <n...@n...net> napisał w wiadomości
    y/Silny_Rynek2/index.html#tabs=0

    > można na to patrzeć też inaczej, nie z ochroną kapitału tylko z powaznym
    > ryzykiem zrównania jej z lokata w sienniku

    Można też patrzeć na to jak na analizę gdzie indeks NIE będzie ;-)

    --
    Panie, zachowaj mnie od zgubnego nawyku mniemania,
    że muszę coś powiedzieć na każdy temat i przy każdej okazji.

  • 4. Data: 2011-04-05 08:25:50
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    Użytkownik "\n" <n...@m...xy> napisał w wiadomości

    y/Silny_Rynek2/index.html#tabs=0

    > Można też patrzeć na to jak na analizę gdzie indeks NIE będzie ;-)

    No właśnie:)

  • 5. Data: 2011-04-05 13:03:09
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Tue, 5 Apr 2011 09:49:35 +0200, Waldek napisał(a):

    > Hmm ... no ciekawy pomysl, nie powiem
    > lokata na -> kontrakt z ochroną kapitalu
    > http://www.mbank.pl/indywidualny/inwestycje/struktur
    y/Silny_Rynek2/index.html#tabs=0

    > Pozdrawiam

    Zawsze mnie zastanawiało, że niby zakłady bukmacherskie podlegają zupełnie
    innej ustawie a tu okazuje sie za bank może coś takiego robic bez zadnych
    staran. A wlasciwie dlaczego tylko bank moze przyjmowac zakłady, a dlaczego
    nie piekarz, szewc albo policjant.

  • 6. Data: 2011-04-05 13:08:57
    Od: a...@v...pl

> [...]

    > staran. A wlasciwie dlaczego tylko bank moze przyjmowac zakłady, a dlaczego

    A bo to nie jest liberalna gospodarka i każdy ma robić co do niego należy.

  • 7. Data: 2011-04-05 13:17:11
    Od: "Waldek" <n...@n...net>

> [...]
    > staran. A wlasciwie dlaczego tylko bank moze przyjmowac zakłady, a dlaczego

    Coz, nie znam stosownej ustawy, ale zakladam ze jest to w swietle prawa lub jego
    luce.
    Wnioskuje tylko że "pomysłowosc produktowa"
    czyli jak tu jeszcze sciagnac kase od ludkow jest duza ;)
    Wiedzac ze wspomniany bank oferuje rowniez zakup funduszy oraz gre na gieldzie
    (a tu jest pewnie sporo "poparzonych") pewnie ktoś doszedl do wniosku ze to moze
    "chwycic" :D

    Pozdrawiam

  • 8. Data: 2011-04-05 15:29:35
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Tue, 5 Apr 2011 15:17:11 +0200, Waldek napisał(a):

> [...]
    > (a tu jest pewnie sporo "poparzonych") pewnie ktoś doszedl do wniosku ze to moze

    Parafrazując słowa wypowiedziane przez Kwinto w Vabanku wolałbym, żeby te
    zakłady przyjmował bukmacher par excellence ;)

  • 9. Data: 2011-04-05 17:44:41
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    root wrote:

> [...]
    > staran. A wlasciwie dlaczego tylko bank moze przyjmowac zakłady, a
    > dlaczego nie piekarz, szewc albo policjant.

    Dla Twojego dobra. Żebyś za bardzo nie musiał myśleć co z czym porównywać,
    co jest lepsze co jest gorsze. Po co Ci taki wysiłek? Pan za ciebie wszystko
    przemyśli i Ci powie. Ty odpoczywaj. Jutro musisz iść do pracy wypoczęty.
    Trzeba pracować. Za prace dostaniesz połowę, a drugą połową pan rozporządzi
    dla Twojego dobra. Tak działa nowoczesne społeczeństwo.

  • 10. Data: 2011-04-05 18:30:39
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Tue, 05 Apr 2011 19:44:41 +0200, totus napisał(a):

> [...]
    > Trzeba pracować. Za prace dostaniesz połowę, a drugą połową pan rozporządzi
    > dla Twojego dobra. Tak działa nowoczesne społeczeństwo.

    Widzę że humorek ciągle Ci dopisuje. Psalmy nawet Ci jakieś wychodzą ;) Nie
    wciągniesz mnie jednak w kolejną pułapkę. Nie zapętlisz moich zwojów
    mózgowych do granic wytrzymałości każąc mi udowadniać twierdzenia o
    rzeczach których nie ma. Pan mnie przed ty uchroni.