-
1. Data: 2002-04-03 12:40:26
Temat: Cos sie dzieje w Multi
Od: "AMRA" <a...@a...com>
czy raczej z oferta Multi
DArcy przygotował kolejne dwie kampanie dla MultiBanku
Foto REDAKCJA
W marcu ruszyły kolejne dwie kampanie przygotowane przez agencję DArcy dla
MultiBanku. Jedna z nich to kampania atrybutowa, komunikująca główne zalety
banku, druga promuje MultiKonto Business Class. Czytelna, nowoczesna
kreacja, komunikacja w formie pytań i odpowiedzi oraz charakterystyczna dla
MultiBanku...
kolorystyka - konsekwentnie nawiązują do kampanii wprowadzającej MultiBank
na rynek.
Kampania atrybutowa komunikuje najważniejsze cechy MultiBanku: kompleksowość
oferty - "Mówią: coś Cię omija, My mówimy: najszersza oferta na rynku", jej
indywidualizm -"Pytają: ile masz? My pytamy kim jesteś?" i
innowacyjność -"Pytają: co Ci strzeliło do głowy? Odpowiadamy: rewolucja w
bankowości".
Kierowana jest ona do osób, które żyją aktywnie, cenią swój czas i chętnie
korzystają z nowoczesnych rozwiązań. MultiBank rozumiejąc indywidualne
potrzeby klientów przygotował różne rodzaje kont i całą gamę produktów
finansowych, z których można korzystać w dowolnie wybrany sposób - za pomocą
internetu, telefonu, WAP-u, SMS-a lub odwiedzając bank osobiście.
W kampanii wykorzystane zostały prasa, radio, reklama zewnętrzna i internet.
Trzy layouty prasowe, komunikujące trzy atrybuty MultiBanku ukazały się w
lokalnych dziennikach, Newsweeku i Wprost. Kampania outdoorowa objęła 715
tablic w największych miastach Polski.
Kreację internetową - artykuły sponsorowane i dwie linie kreacji bannerowej
stworzyło D'Arcy Interactive, które dla tego projektu zaplanowało również
media.
Kampania promująca MultiKonto Business Class jest skierowana do
przedsiębiorców posiadających własne firmy - handlowców, lekarzy, prawników,
architektów. Grupa docelowa to ceniący swój czas profesjonaliści, którzy w
biznesie poszukują profesjonalnych partnerów. Kampania ma ich przekonać, że
MultiBank rozumie specyfikę ich działalności i pomoże im prowadzić interesy.
Kampanii prasowej i radiowej, opartej głównie na mediach lokalnych i
branżowych, towarzyszy kampania billboardowa oraz przygotowana przez D'Arcy
Interactive kampania bannerowa.
za mediarun
--
------
Amra the Freelancer
www.amra.pl
-
2. Data: 2002-04-03 16:24:34
Temat: Re: Cos sie dzieje w Multi
Od: "B.K." <b...@b...gnet666.pl>
"AMRA" <a...@a...com> wrote in message
news:a8et6s$ogp$1@news.onet.pl...
> czy raczej z oferta Multi
>
> DArcy przygotował kolejne dwie kampanie dla MultiBanku
Bosszz... znowu bede ogladal te denne bilboardy... Wg mnie kampania Multi
jest do d... jest irytujaca, i skierowana do wszystkich czyli do nikogo...
Pozdrawiam
--
====================================================
======================
B.K.
remove 666 from my address - usun 666 z mojego adresu
====================================================
======================
-
3. Data: 2002-04-03 18:46:41
Temat: Re: Cos sie dzieje w Multi
Od: "AMRA" <a...@a...com>
> Bosszz... znowu bede ogladal te denne bilboardy... Wg mnie kampania Multi
> jest do d... jest irytujaca, i skierowana do wszystkich czyli do nikogo...
dobrze, ze napisales, wg mnie ;)
-
4. Data: 2002-04-05 19:50:01
Temat: Re: Cos sie dzieje w Multi
Od: Michal 'CeFeK' Nazarewicz <n...@n...pl>
On Wed, 3 Apr 2002 20:46:41 +0200, "AMRA" <a...@a...com>
wrote:
>dobrze, ze napisales, wg mnie ;)
A według mnie jest bardzo dobrze dopasowana do młodego zarabiającego
na początku obiecującej kariery. Czyż nie?
No i hasła mają jaja.