  • 21. Data: 2002-03-11 12:29:09
    Temat: Re: Jak zamknąć konto zabezpieczone przez komornika?
    Od: Adam Płaszczyca <o...@m...oldfield.org.pl>

    MK <m...@i...pl> wrote:

    > Nie moze... Prawo Bankowe §56 ust 1...
    > Zajeciu nie podlegaja srodki zgromadzone na rachunkach oszczednosciowych do
    > wysokosci 3x srednich krajowych [bez udzialu w zysku]
    > To nie jest cytat z ustawy tylko z mojej pamieci ;)

    Ale za zgoda dłużnika może jak najbardziej.

    --
    ___________ (R)
    ___________/ mail: _...@i...pl UIN: 4098313

  • 22. Data: 2002-03-11 13:57:22
    Temat: Re: Coscie tak "siedli" na biednego dłużnika?!?
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    begin --> Mon, 11 Mar 2002 12:54:30 +0100, w
    <a6i5qt$re$1@news.tpi.pl>, "Karol" <a...@b...com> napisał(-a):

    > Aha. Dlugi ma wieksze niz pare tys. zl.
    >
    > Na dlugo sie nie wykreci. Komornik moze tez zajac mu rente bezposrednio w
    > ZUS.

    Nie będzie mu się spieszyło -- niech odsetki narosną, a renta przecież
    nie ucieknie :))).

  • 23. Data: 2002-03-11 14:29:14
    Od: <k...@g...pl>

    > Na dlugo sie nie wykreci. Komornik moze tez zajac mu rente bezposrednio w
    > ZUS.
    >
    > Karol

    No tak, ale LUUUUDZIE! Przeciez komornik MUUUSI zostawić cos gosciowi do zycia.
    Przeciez musi sobie gosc bulke kupic i mleko, nie?
    TO co piszecie, ze mu WSZYSTKĄ RENTE zabierze??

  • 24. Data: 2002-03-11 14:32:26
    Od: "Tobas" <t...@N...plusnet.pl>

    Witam.

    Widzę, że wątek wywołał burzliwą dyskusję.
    Jako jego autor chciałbym bardzo podziękować
    koledze Witkowi za słowa otuchy - jak można
    być takim bucem i oceniać w ten sposób inną osobę
    nie mając żadnego pojęcia o sprawie.

    Nie napisałem jaki jest mój dług u komornika i nie
    napisałem za co jest ten dług, więc nie miał prawa mnie
    oceniać w ten sposób - to po pierwsze.
    Po drugie napisałem również, iż nie zapowiada się,
    abym miał w najbliższym czasie odpowiednie środki,
    aby zadowolić komornika i oczekiwałem konkretnego
    rozwiązania bo nie mam zamiaru mieć jeszcze debetu
    na RORze i to w dodatku zupełnie bezużytecznym.

    A jest to tylko ROR, nawet zwykły imbecyl po tym
    jak mu komornik zablokuje ROR potrafi założyć sobie
    rachunek w innym banku - problemem nie jest unikanie
    komornika - o to nikogo nie prosiłem.

    Pozdrawiam

  • 25. Data: 2002-03-11 14:40:43
    Od: "Karol" <a...@b...com>

    Użytkownik <k...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:2...@n...onet.pl...

    > No tak, ale LUUUUDZIE! Przeciez komornik MUUUSI zostawić cos gosciowi do
    zycia. Przeciez musi sobie gosc bulke kupic i mleko, nie?
    > TO co piszecie, ze mu WSZYSTKĄ RENTE zabierze??

    Calej nie. Trzeba sprawdzic w przepisach.

    Karol

  • 26. Data: 2002-03-11 20:46:16
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@p...com>

    "Radosław Popławski" <r...@a...net.pl>
    > Nie będzie mu się spieszyło -- niech odsetki narosną, a renta przecież
    > nie ucieknie :))).

    To dostanie zjeb od wierzyciela i mu się zacznie spieszyć :)

    --
    Pozdrawiam,
    Washko

  • 27. Data: 2002-03-11 21:32:31
    Od: "Tiger" <l...@p...e.pl>

    > Jezeli komornik zdecydowal sie na
    > zajecie konta to zapewne przedtem zajal wynagrodzenie.

    Mało prawdopodobne. Poprawcie mnie jeżeli się mylę, ale wynagrodzenia
    komornik tak łatwo zająć nie może (a szkoda, może w ten sposób kilku dawców
    nerek zdjeło by nogę z gazu jakby im nagle z wypłaty ściągneli parę
    mandatów). Zajęcie komornicze nie oznacza zajęcia wynagodzenia.

    LS

  • 28. Data: 2002-03-12 09:20:55
    Od: "Karol" <a...@b...com>

    Użytkownik Tiger <l...@p...e.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:a6j7m0$fr5$...@n...tpi.pl...

    > Mało prawdopodobne. Poprawcie mnie jeżeli się mylę, ale wynagrodzenia
    > komornik tak łatwo zająć nie może

    Jezeli trudnoscia nazywasz ustalenie gdzie pracuje dluznik, to rzeczywiscie
    masz racje.

    Karol