  • 1. Data: 2010-11-30 15:47:54
    Temat: Cudofix
    Od: "Ritchie " <t...@g...pl>

    Mam pytanie do bardziej doswiadczonych kolegow: jak interpretowac fixy,
    takie jak dzisiejszy? Interpretacja wprost, czyli, ze przyslowiowy grubas,
    czy zagranica wychodzi z papierow jest zbyt wprost - wg mnie chodzi tu
    raczej o efekt a nie o samo wyjscie. Wiec jesli nie tak, to jak? Wybicie
    krotkich pozycji przed zajeciem eLek? Ustawienie niskiej bazy na poczatku
    grudnia? Nic innego nie przychodzi mi do glowy. Przerabial ktos ten temat
    historycznie?

    A z ciekawostek, to napisze jeszcze, ze obecnie nie ma na rynku grubasow -
    koncentracja pozycji we wszystkich przedzialach wynosi 0.

    Pozdroovka. Ritchie.

  • 2. Data: 2010-11-30 16:02:13
    Temat: Re: Cudofix
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    > koncentracja pozycji we wszystkich przedzialach wynosi 0.

    to nic nie znaczy, nie mozna z tego wyciągnąć żadnego wniosku oprócz tego,
    że zaden grubas na jednym rku nie ma koncentracji powyżej progu
    te publikacje jedynie ściemniaja obraz sprawy

  • 3. Data: 2010-11-30 16:15:36
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    Popsuli mi wyniki miesięczne, te obleśne grubasy.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 4. Data: 2010-11-30 17:36:33
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    > Popsuli mi wyniki miesięczne, te obleśne grubasy.

    Ale jaki imponujący obrót (zwłaszcza zamknięcie) - chyba trzecie miejsce w
    b.r. :)

    --
    marfi

  • 5. Data: 2010-11-30 18:18:00
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "Ritchie " <t...@g...pl> wrote in message
> [...]
    >
    > A z ciekawostek, to napisze jeszcze, ze obecnie nie ma na rynku grubasow -
    > koncentracja pozycji we wszystkich przedzialach wynosi 0.

    ja mam niestety wrażenie że komuś sie dość spieszy i jak jest komu sprzedać
    to sprzedaje.
    Ma jeszcze tylko miesiąc na pompkę z OFE.. a potem game is over.

    george