  • 101. Data: 2009-01-26 22:11:30
    Temat: Re: Czarne / platynowe karty w PL
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Piotr Gralak <g...@g...pl> writes:

    > to nie można podać tylko krótkiego? :P

    Po krótkim nie wiadomo czego się spodziewać.
    KJ

  • 102. Data: 2009-01-26 22:34:30
    Od: "bradley. st" <b...@g...pl>

    :)))

    Ciekawi mnie, co pojawia sie na wyciagu z konta

    "Przedsiebiorstwo Uslugowe B-Job"?
    "Ania i Ola Gorace Blondynki, SC"?
    "Aaaaatrakcyjne, Sp. z o. o."?

    I czy Visa traktuje to jako kategorie "entertainment" czy moze "other service
    providers"? :)

  • 103. Data: 2009-01-26 22:36:27
    Od: xbartx <b...@h...net>

    On Mon, 26 Jan 2009 23:11:30 +0100
    k...@p...onet.pl (Kamil Jońca) wrote:

    > Po krótkim nie wiadomo czego się spodziewać.

    Jeżeli preview.tinyurl.com to raczej w miarę bezpieczna opcja.

    Xenocide

  • 104. Data: 2009-01-26 22:39:21
    Od: "bradley. st" <b...@g...pl>

    To ze wlaza bez wazeliny to jeszcze da sie przezyc, chociaz wstyd.

    Ale wysylanie 1,500 (chyba?) zolnierzy do Afganistanu na nie-swoja wojne, w
    ramach miesa armatniego to jednak przegiecie.

  • 105. Data: 2009-01-26 22:44:34
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    xbartx <b...@h...net> writes:

    > Jeżeli preview.tinyurl.com to raczej w miarę bezpieczna opcja.
    Tzn jak z http://preview.tinyurl.com/bmva95 wywnioskować, że chodzi o
    wątek czy artykuł na pbb?
    KJ

  • 106. Data: 2009-01-26 22:48:29
    Od: xbartx <b...@h...net>

    On Mon, 26 Jan 2009 22:34:30 +0000 (UTC)
    "bradley. st" <b...@g...pl> wrote:

> [...]
    > "Ania i Ola Gorace Blondynki, SC"?
    > "Aaaaatrakcyjne, Sp. z o. o."?
    >
    > I czy Visa traktuje to jako kategorie "entertainment" czy moze "other

    A tam zaraz tylko baby w głowie, na wódkę byś poszedł z kolegami jak
    porządny słowianin! Każdy wspiera swój Polmos, jak mawia ludowe
    porzekadło.

    Xenocide

  • 107. Data: 2009-01-26 22:51:28
    Od: xbartx <b...@h...net>

    On Mon, 26 Jan 2009 23:44:34 +0100
    k...@p...onet.pl (Kamil Jońca) wrote:

    > Tzn jak z http://preview.tinyurl.com/bmva95 wywnioskować, że chodzi o
    > wątek czy artykuł na pbb?

    A nie to raczej ciężko, mi chodziło o to, że można zobaczyć czy krótki
    link nie prowadzi do jakiejś 'instalki ulepszacza' do systemu na W.

    Xenocide

  • 108. Data: 2009-01-27 12:43:45
    Od: Końrad N.S. <n...@o...pl>

    Użytkownik <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    f.googlegroups.com...
    On 25 Sty, 02:48, "bradley. st" <b...@g...pl> wrote:

    > do kart "prestiżowych" często wydaje się duplikaty wyglądające jak
    > zwykłe karty danego banku
    > do płacenia we wszelkich niepewnych sytuacjach.

    bardzo mi się to podoba. który bank tak robi? i dla jakich kart - dla platyn,
    goldów, czy tylko dla czarnych albo jeszcze innych?

    a może któryś z poniższych:

    citi? raiffeissen? millenium?

  • 109. Data: 2009-01-28 19:38:03
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    "bradley. st" <b...@g...pl> wrote in message

    > Aaa! Moze wreszcie ktos zrozumial moj problem z kartami "platynowymi" w
    > Polsce
    > za kilkaset dolarow :) "Platinum" w Stanach to standard. Od tego sie
    > zaczyna
    > oferta dla ludzi z przyzwoitym credit score.

    Gorzej. W Stanach "platinum" oznacza już każdą kartę kredytową, nawet dla
    ludzi z porąbanymi credit records albo w ogóle bez historii kredytowej.
    Zobacz te swoje ulubione Capital One, zakładka "kiepska historia kredytowa"
    (new to credit): WSZYSTKIE oferowane karty mają szumne nazwy "Platinum"!

    Tak że wy Amerykanie jak zwykle nabieracie się na pozory.

    k.

  • 110. Data: 2009-01-28 19:39:42
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    > To ze wlaza bez wazeliny to jeszcze da sie przezyc, chociaz wstyd.
    >
    > Ale wysylanie 1,500 (chyba?) zolnierzy do Afganistanu na nie-swoja wojne,
    > ramach miesa armatniego to jednak przegiecie.

    No weź, kto jak kto ale wy amerykanie wojny w Iraku nie powinniście innym
    wypominać.

    k.