  • 111. Data: 2009-01-28 21:08:14
    Temat: Re: Czarne / platynowe karty w PL
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "kashmiri" <n...@n...com> writes:

    > Gorzej. W Stanach "platinum" oznacza już każdą kartę kredytową,

    Nie tylko kredytowa, sa przeciez "debit platinum" dla klienta-UFO.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 112. Data: 2009-01-28 22:18:21
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 28 Sty, 14:38, "kashmiri" <n...@n...com> wrote:

    > Gorzej. W Stanach "platinum" oznacza już każdą kartę kredytową, nawet dla
    > ludzi z porąbanymi credit records albo w ogóle bez historii kredytowej.

    Co w tym "gorszego", ze w Stanach mozna miec za free to, za co w
    Polsce trzeba placic kilkaset dolarow?

    > Zobacz te swoje ulubione Capital One, zakładka "kiepska historia kredytowa"
    > (new to credit): WSZYSTKIE oferowane karty mają szumne nazwy "Platinum"!

    Ale skad wniosek ze "ulubione"? O ile dobrze pamietam, pytanie o karte
    z Cap 1 wyszlo od Ciebie, ja na nie tylko odpowiedzialem.

    > Tak że wy Amerykanie jak zwykle nabieracie się na pozory.

    Nie ma to jak twardo stapajacy po ziemi i rozsadnie myslacy narod znad
    Wisly! :DDDD

  • 113. Data: 2009-01-28 22:22:00
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 28 Sty, 14:39, "kashmiri" <n...@n...com> wrote:

    > No weź, kto jak kto ale wy amerykanie wojny w Iraku nie powinniście innym
    > wypominać.

    O ile z polityka zagraniczna rzadu USA sie nie zgadzam i jej nie
    aprobuje, o tyle z polityka zagraniczna polskiego rzadu sie nie
    zgadzam, nie aprobuje i jeszcze wzbudza we mnie zazenowanie.
    Bo to jednak wstyd ogladac jak rodacy nadaja wlazidupstwu bez wazeliny
    nowa jakosc, o ktorej jeszcze nie slyszano.

  • 114. Data: 2009-02-02 22:21:24
    Od: Marcin Kuczera <m...@u...leon.pl>

    bradley. st wrote:

    > Aaa! Moze wreszcie ktos zrozumial moj problem z kartami "platynowymi" w Polsce
    > za kilkaset dolarow :) "Platinum" w Stanach to standard. Od tego sie zaczyna
    > oferta dla ludzi z przyzwoitym credit score.

    coś jak amerykańska FirstClass w samolocie...
    W całej reszcie świata nazywa się to Business, a First to zupełnie inna
    bajka ;-)

    Marcin

  • 115. Data: 2009-02-18 10:57:47
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Czy to ta klasa, którą latają do Waszyngtonu dyrektorzy amerykańskich koncernów po
    wsparcie?
    JaC

    -----