  • 1. Data: 2010-01-07 08:55:45
    Temat: Czarne prognozy S.Dębowskiego
    Od: " XXL" <d...@N...gazeta.pl>

    Główny analityk www.globtrex.com roztacza czarny scenariusz dla rynków akcji.

    http://www.globtrex.com/Wiadomosci/show/29002-Progno
    za+Globtrex+com+na+2010+r+MOZLIWY+POWROT+BESSY

  • 2. Data: 2010-01-07 11:33:09
    Temat: Re: Czarne prognozy S.Dębowskiego
    Od: Virck <v...@n...com>

    To jeden z tych co to w maju 2009 wieszaczyli koniec odbicia
    korekcyjnego i powrot jesienia 2009 do dolkow lutowych...Baaa, nawet ich
    przebicie....Ci ludzie w roku ubieglym tak sie osmieszyli, ze najlepsza
    dla nich rada jest zamilczec aby nie pograzac sie dalej w swoich falach,
    cyklach, gwiazdach itp.

  • 3. Data: 2010-01-07 12:27:55
    Od: " XXL" <d...@g...pl>

    Virck <v...@n...com> napisał(a):

[...]

    Nie mogą zamilczeć bo to ich praca i z tego żyją (podejrzewam, że całkiem
    nieźle na tym prognozowaniu zarabiają).
    S.Dębowski podobnie jak amerykańscy Elliottowcy jest nastawiony bardzo
    pesymistycznie i wieszczy wieloletnią bessę.
    Według niego bessa w USA była również w latach 2003-2007 !!!
    Czy jego prognoza początku silnej korekty jeszcze w styczniu sprawdzi się?
    Już wkrótce się przekonamy.

    p.s. W cyklach i gwiazdach pogrąża się chyba ktoś inny, zresztą dziwnie
    ostatnio milczący i nieobecny.

  • 4. Data: 2010-01-07 16:07:39
    Od: "Fidelio" <t...@o...eu>

    Użytkownik "Virck" <v...@n...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > przebicie....Ci ludzie w roku ubieglym tak sie osmieszyli, ze najlepsza
    > dla nich rada jest zamilczec aby nie pograzac sie dalej w swoich falach,

    Otóż to. Jedyne rozsądne wytłumaczenie dla publikacji tego to chęć wykiwania
    inwestorów. W końcu żeby ktoś mógł zarobić ktoś musi stracić.

  • 5. Data: 2010-01-07 16:10:40
    Od: "Fidelio" <t...@o...eu>

> [...]
    > cyklach, gwiazdach itp.
    >
    > Nie mogą zamilczeć bo to ich praca i z tego żyją (podejrzewam, że całkiem

    Tak jak napisałem powyżej, opłacanie analityków żeby wprowadzali masy w błąd
    to całkiem sensowne rozwiązanie.
    Nie znasz pozycji jakie mają na rynku instytucje, które publikują prognozy
    analityków, mogą być dokładnie odwrotne do publikowanych prognoz.

  • 6. Data: 2010-01-07 16:24:47
    Od: macieks <m...@g...com>

    On 7 Sty, 17:10, "Fidelio" <t...@o...eu> wrote:

> [...]
    > Nie znasz pozycji jakie mają na rynku instytucje, które publikują prognozy
    > analityków, mogą być dokładnie odwrotne do publikowanych prognoz.

    Odnośnie wprowadzania masy w błąd to raczej takie przypadki:
    http://pb.pl/2/a/2010/01/07/UniCredit_zaplaci_za_zer
    owa_wycene_Lotosu

    Dębowskiego nie posądzam o takie działania. Ot prognosta. Raz trafi a
    raz nie.
    Czasami nagina liczenie, żeby się fale zgadzały :)

  • 7. Data: 2010-01-07 16:59:17
    Od: macieks <m...@g...com>

    Jeszcze odnośnie Dębowskiego

    Po ostatnim rajdzie ropy przeczytałem masę artykułów, że cena 90 to
    niemal pewnik.
    Dębowski pisał niedawno, że ten rajd nieznacznie przekroczy poprzednie
    szczyty. I będzie konkretny zjazd na OIL.
    Standardowo rynek zweryfikuje kto miał rację.

  • 8. Data: 2010-01-07 22:06:18
    Od: Delfino Delphis <D...@w...poczta.onet.pl>

    XXL wrote:

    > Główny analityk www.globtrex.com roztacza czarny scenariusz dla rynków
    > akcji.

    http://www.globtrex.com/Wiadomosci/show/29002-Progno
    za+Globtrex+com+na+2010+r+MOZLIWY+POWROT+BESSY

    Kurcze sam nie wiem - wygląda jakbyśmy mieli flagę na EURUSD, chyba dolar
    będzie się umacniał, a to pociągnie indeksy w dół przez najbliższy czas. Na
    większą korektę nie liczę.

  • 9. Data: 2010-01-07 22:29:55
    Od: macieks <m...@g...com>

    On 7 Sty, 23:06, Delfino Delphis <D...@w...poczta.onet.pl>
    wrote:

    > http://www.globtrex.com/Wiadomosci/show/29002-Progno
    za+Globtrex+com+n...

    > Kurcze sam nie wiem - wygl da jakby my mieli flag na EURUSD, chyba dolar
    > b dzie si umacnia , a to poci gnie indeksy w d przez najbli szy czas. Na
    > wi ksz korekt nie licz .

    EURUSD spadał przez grudzień, a indeksy powoli rosły.

    I z ciekawostek znalezionych na http://www.forex.nawigator.biz/dyskusje/index.php
    Czyli Kuczyński http://kuczynski.blogbank.pl/2009/12/07/houston-mamy
    -problem%E2%80%A6/

    "Jeśli dane będą słabe, a kurs EUR/USD będzie spadał (co jest możliwe,
    jeśli trend zmieni się na spadkowy), a dane nie będą tylko i wyłącznie
    słabe to wtedy mamy prawie stuprocentową pewność przeceny na rynku
    surowców i akcji. Jeśli jednak kolejne dane makro (nie tylko z rynku
    pracy) będą bardzo dobre to pojawia się nielogiczność: dlaczego mamy
    sprzedawać surowce i akcje, skoro sytuacja gospodarcza będzie się
    szybko poprawiała? Wtedy rozpoczęłaby się walka między carry trade a
    fundamentami. Zakładam, że jednak wygrałyby ją fundamenty. Tak było
    np. w 2005 roku, kiedy dolar się umacniał, a surowce i akcje drożały.
    Wniosek numer jeden: zmiana kierunku EUR/USD na spadkowy nie musi być
    przyczyną przeceny akcji i surowców."
    Konkretny przykład, rok 2005.

    Rok 2009 to był pikuś, 2010 to będzie wyzwanie, 'strasznie ciężko'
    będzie się grało.

  • 10. Data: 2010-01-07 23:09:30
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Rob swoje, graj z trendem i olewaj anali. To moja porada dla Ciebie.

    D.