  • 1. Data: 2006-03-09 12:39:41
    Temat: Czarnecki tworzy nowy bank
    Od: "Glenn" <n...@p...pl>

    http://miasta.gazeta.pl/wroclaw/1,35751,3201662.html

    Noble Bank - tak będzie nazywał się drugi bank Leszka Czarneckiego. Jego
    oferta skierowana będzie do zamożnych Polaków

    Leszek Czarnecki - jeden z najbogatszych Polaków i największy inwestor na
    warszawskiej giełdzie - tworzy nowy bank z połączonych Wschodniego Banku
    Cukrownictwa i firmy doradztwa finansowego Open Finance.

    W grudniu Getin Holding - należąca do Czarneckiego grupa kapitałowa - kupił
    WBC za 210 mln zł. Teraz oddziały banku, jego pracownicy i depozyty klientów
    przejmowane są przez Getin Bank. - A licencja bankowa WBC stanie się bazą do
    budowy Noble Banku - zapowiada Grażyna Bukowska, doradca zarządu Getin
    Holding ds. public relations.

    Noble Bank ma być czymś zupełnie nowym na polskim rynku usług finansowych.
    Nad szczegółami strategii pracują członkowie zarządu Open Finance: Jarosław
    Augustyniak, Maurycy Kühn i Krzysztof Spyra.

    Grażyna Bukowska: - Będzie to pierwszy bank, który zaoferuje inwestowanie
    nie tylko w swoje produkty.

    Docelowo w ofercie Noble Banku znajdą się: doradztwo finansowe, fundusze i
    rachunki inwestycyjne, depozyty oraz karty kredytowe.

    Oferta banku skierowana będzie przede wszystkim do osób zamożnych. - Chodzi
    o tych, którzy mają np. wolne 50 tys. zł i chcą je dobrze zainwestować -
    mówi Grażyna Bukowska. - Interesują nas też osoby co miesiąc wpłacające co
    najmniej 500 zł.

    Pierwszy oddział Noble Banku ma ruszyć w Warszawie na przełomie maja i
    czerwca. Centrala banku będzie w Lublinie, w dawnej siedzibie WBC.

    Do końca roku powstanie ok. 20 oddziałów banku. Usługi sprzedawane będą też
    przez internet. - Ten rok będzie dla nas testem - mówi Grażyna Bukowska.

  • 2. Data: 2006-03-09 12:52:18
    Temat: Re: Czarnecki tworzy nowy bank
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Glenn wrote:
    [...]

    > Grażyna Bukowska: - Będzie to pierwszy bank, który zaoferuje inwestowanie
    > nie tylko w swoje produkty.

    Hmm, a dlaczego SFI/CO w m*bankach nie można uznać "inwestowaniem nie
    tylko w produkty banku"
    KJ

    PS. Pomijam że pewnie chodziło o produkty z "grupy finansowej" bo
    inaczej , to to zdanie wogóle jest bez sensu.

  • 3. Data: 2006-03-09 15:03:21
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Glenn" <n...@p...pl> wrote in message news:dup7or$bj6$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    > mówi Grażyna Bukowska. - Interesują nas też osoby co miesiąc wpłacające co

    Oj nie jest dobrze z naszym krajem skoro za osoby zamozne sa uwazane te,
    ktore moga sobie pozwolic na wplate 500 pln m-cznie... ;)

    MK

  • 4. Data: 2006-03-09 16:02:39
    Od: a...@t...pl (Bartek)

    > Oj nie jest dobrze z naszym krajem skoro za osoby zamozne sa uwazane te,
    > ktore moga sobie pozwolic na wplate 500 pln m-cznie... ;)

    Oferta dostosowana do warunków IV RP ;-)

  • 5. Data: 2006-03-09 16:15:29
    Od: "Glenn" <n...@p...pl>

    Użytkownik "Bartek" <a...@t...pl> napisał w wiadomości

    > Oferta dostosowana do warunków IV RP ;-)

    III RP też :-) Od wyborów chyba jakoś specjalnie "średnia krajowa" nie
    spadła? W Polsce niestety wolne 5 stów na miesiąc to wciąż może być wyróżnik
    na tyle istotny, żeby zaliczyć kogoś do VIPów. I numerek Najjaśniejszej
    Rzeczpospolitej nie ma tu nic do rzeczy.

  • 6. Data: 2006-03-09 17:44:34
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Glenn" <n...@p...pl> wrote in message news:dupkdm$fi0$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    > na tyle istotny, żeby zaliczyć kogoś do VIPów. I numerek Najjaśniejszej
    > Rzeczpospolitej nie ma tu nic do rzeczy.

    Jesli to znaczy, ze ja w bankach jestem traktowany jak VIP... to wspolczuje
    tym, ktorzy VIPami nie sa ;).

    MK

  • 7. Data: 2006-03-09 18:04:49
    Od: "Glenn" <n...@p...pl>

    > "Glenn" <n...@p...pl> wrote in message

    > wyróżnik
    > >

    > Jesli to znaczy, ze ja w bankach jestem traktowany jak VIP... to
    wspolczuje
    > tym, ktorzy VIPami nie sa ;).

    To chyba za daleko idący wniosek ;-) Jakkolwiek pan Czarnecki zdaje się
    sugerować, że jak wyskoczysz z 5 setek miesięcznie i zapiszesz się do Noble
    Banku (tutaj powinien być defaultowo odtwarzany śmiech zza ekranu z powodu
    nazwy) - to VIPem zostaniesz ;-) I to niezależnie od tego, czy wierzysz w
    III, IV czy też XL Rzeczpospolitą ;-)

  • 8. Data: 2006-03-10 20:11:59
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    Użytkownik Glenn napisał:
    > http://miasta.gazeta.pl/wroclaw/1,35751,3201662.html

    > Pierwszy oddział Noble Banku ma ruszyć w Warszawie na przełomie maja i
    > czerwca. Centrala banku będzie w Lublinie, w dawnej siedzibie WBC.

    Fajnie, że w tym bidnym Lublinie zostanie choć jedna centrala banku.
    Nawiasem mówiąc, w witrynach centrali Buraczanego już jest peło Getina
    :-). A przed centralą stoi dzieło sztuki:

    http://www.osiedla.pl/wieniawa/artykuly.php?art=314

    :-)

    Przemek