  • 11. Data: 2011-06-16 08:25:16
    Temat: Re: Czarneckiemu się nudzi - Antyinflacyjna
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > Ciekawe, że przedsiębiorca musi dzwonić. Trzeba by zadać im pytanie jak
    > jest z
    > indywidualnym.

    Dzisiaj maja do mnie dzwonic* z Idea Banku.
    Nie omieszkam zapytac o ichniego rewolwera.

    *Wam tez probuja wcisnac multistrategie
    i rozsylaja wykresy JP Morgan na tle WIG20? :)

  • 12. Data: 2011-06-16 14:07:06
    Od: "sTav" <m...@b...o2.pl>

    Użytkownik "Krzysiek" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
    On 16 Cze, 00:53, "Waldek" <s...@n...cpam> wrote:

    > Najwyrazniej (sie nudzi), ale przyznam ze idea moze byc "chwytliwa"
    > dla ludu

    całkiem nie takie złe te nudy.
    - w obecnej chwili oprocentowanie 6%
    - kapitalizacja dzienna
    - mozliwośc wycofania się co 3 miesiące bez utraty odsetek.

    Ja tam widzę aktualnie 5,75% (!) i nie rozumiem skąd im /wam się wzięło
    te 6% w skali roku, bo nawet efektywnie wychodzi mniej...
    ktoś mnie oświeci ?

    M.

  • 13. Data: 2011-06-16 19:21:25
    Od: Maruda <m...@n...com>

    W dniu 2011-06-16 08:13, Waldek pisze:

    > Ja widzialem w regulaminie zapis, ze zerwania (bezkarnego)
    > mozna dokonac w pierwszych 2 dniach roboczych nowego kwartalu
    > wiec nie rozumiem gdzie tu problem

    Nowego kwartału kalendarzowego, czy co 3 miesiące od rozpoczęcia lokaty?
    Wyjaśnił to ktoś?

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

  • 14. Data: 2011-06-16 20:02:00
    Od: "m7marek" <m...@i...pl>

    czy dobrze rozumiem:
    we maju ogłoszono inflację r/r 4,5% wiec do 30czerwca oprocentowanie będzie
    6%, a teraz w czerwcu ogłoszono inflację na poziomie 5% wiec cały lipiec
    lokata oprocentowana będzie na 6,5%?

  • 15. Data: 2011-06-16 21:41:54
    Od: nn <...@...nn>

    W dniu 2011-06-16 21:21, Maruda pisze:

    > Nowego kwartału kalendarzowego, czy co 3 miesiące od rozpoczęcia lokaty?
    > Wyjaśnił to ktoś?

    Posiadacz rachunku uprawniony jest do Zerwania Lokaty z zachowaniem prawa do
    otrzymania odsetek naliczonych od środków zgromadzonych na Lokacie
    zgodnie z Regulaminem,
    przez pierwsze dwa Dni robocze po upływie każdego kwartału, tj. po upływie
    (kolejnych) trzech miesięcy. Kwartał, tj. upływ kolejno trzech miesięcy,
    liczony od
    dnia założenia Lokaty.

  • 16. Data: 2011-06-17 04:54:34
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde>

    Konfabulator napisał(a) w wiadomości: ...
    >http://ideabank.pl/indywidualni_antyinflacyjna
    >http://ideabank.pl/gospodarcza_antyinflacyjna

    Ale czemu wszędzie lokaty dla trzymających rękę na pulsie sprinterów?
    i czas kończy się właśnie teraz (pewnie przedłużą albo wymyślą inną nazwę)?

    Open wspólna do 17.06
    Idea antyinflacyjna promocja do 19.06
    Meritum zysku w interneciie "Oprocentowanie obowiązuje od 08 czerwca 2011
    r. do 19 czerwca 2011 r." (jak to rozumieć?)

    Arek

  • 17. Data: 2011-06-17 05:56:52
    Od: "Waldek" <n...@n...net>

    Użytkownik "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde> napisał w wiadomości

    > Ale czemu wszędzie lokaty dla trzymających rękę na pulsie sprinterów?
    > i czas kończy się właśnie teraz (pewnie przedłużą albo wymyślą inną nazwę)?

> [...]

    Pominales rewolwer w GOL :)
    Mozliwe ze to rowniez wewnetrzy "wyscig szczurow"
    - znaczy wydzieranie sobie klientow ;)

  • 18. Data: 2011-06-17 08:30:49
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Arek" itemrk$9ch$...@n...onet.pl

> [...]

    > Meritum zysku w interneciie "Oprocentowanie obowiązuje od 08 czerwca 2011
    > r. do 19 czerwca 2011 r." (jak to rozumieć?)

    W skrócie telegraficznym rozumiem to tak:

    rozpaczliwie potrzebujemy pieniędzy STOP pozyskujcie pieniądze wszelkimi metodami
    KONIEC

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 19. Data: 2011-06-18 19:51:18
    Od: nn <...@...nn>

    > ------------------
    > Minusy,
    > Niemozliwosc zerwania lokaty przez net, a czy oni wykonuja to zerwanie
    > sprawnie i ile faktycznie trwa okres bezprocentowy od zlecenia zerwania
    > do otrzymania pieniedzy na rachunek w innym banku?

    NIe mozna przez net? A jak mozna? Przez tel?

  • 20. Data: 2011-06-18 20:01:05
    Od: nn <...@...nn>

    > W skrócie telegraficznym rozumiem to tak:
    >
    > rozpaczliwie potrzebujemy pieniędzy STOP pozyskujcie pieniądze wszelkimi
    > metodami KONIEC

    wchodzicie w to?

    oferta wydaje sie uczciwa i dosc korzystna a dzieki mozliwosci zrwania
    co 3 mc, mozna to na dobra sprawe potraktowac jako lokate 3 miesieczna
    odnawialna, z jedna wszak roznica - nie wolno zrywac pomiedzy tymi
    okresami bo wszystkie odsetki az od momentu zalozenia lokaty wezma w leb

    swoja droga jak dokladnie rozumiec

[...]

    czy jesli zaloze lokate 15 czerwca, to moge wyplacic ja 15 i 16 wrzesnia
    czy 16/17 wrzesnia? (pomijajac na razie ktore dni sa robocze, a ktore nie)