  • 11. Data: 2009-10-09 19:44:03
    Temat: Re: Czarny humor
    Od: fatso <f...@n...com>

    george wrote:
    > "DJ(stopazwrotu.pl)" <d...@s...pl> wrote in message

    > maja chyba nadzieje ze może powstrzyma go to lub braci w wierze od uderzenia
    > wyprzedzającego w Iran.
    > Chyba chłopaki kpią.
    >
    > Zresztą to chyba jest jakis ponury żart ten Nobel.
    >
    > george

    To jest Ameryka, panie kolego i oni zrozumieja ten czarny dowcip.
    Prosze sobie przypomniec scene z flmu Ojciec Chrzestny, gdzie wnuk Don
    Corleone poddawany jest
    obrzedowi chrztu sw do odglosow mordowania powszechnego wsrod
    chrystusowej braci mafijnej.
    Teraz zolnierz amerykanski napierdalajac dzikusow rakietka zza biurka
    gdzies w bazie wojskowej
    w USA, bedzie mogl powiedziec ze niesie im pokoj i nowoczesna
    technologie- satelita, komputer,
    joystick, no i ta latajaca bomba.

    fatso

  • 12. Data: 2009-10-10 09:18:01
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    > maja chyba nadzieje ze może powstrzyma go to lub braci w wierze od
    > uderzenia wyprzedzającego w Iran.

    Wyjątkowo trafna sugestia.
    Brawo kolego George ...

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 13. Data: 2009-10-10 09:33:56
    Od: " kc" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Endriu <n...@i...pl> napisał(a):

    > Wyjątkowo trafna sugestia.
    > Brawo kolego George ...

    A co powiedziałbyś na taką sugestię:

    Nogroda Nobla kojarzona jest ze Szwecją. Norwegowie po uzyskaniu
    suwerenności otrzymali prawo przyznawania nagrody pokojowej. A że jedni
    śmieją się z drugich, więc każda nagroda pokojowa to szyderstwo. :)

    pozdrawiam

    kc

  • 14. Data: 2009-10-10 10:07:17
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

> [...]
    > suwerenności otrzymali prawo przyznawania nagrody pokojowej. A że jedni
    > śmieją się z drugich, więc każda nagroda pokojowa to szyderstwo. :)

    Je żeli chodzi o nagrodę nobla to to co o niej myślę trafnie opisał kolega
    templariusz w poście poniżej .....

    " Powszechnie wiadomo, że nagrody nobla pokojowe czy literackie dostają
    czerwoni,np. ludzie wysławijący Stalina(Szymborska)czy agenci(Wałęsa,
    Gorbaczow). "

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/