  • 1. Data: 2010-06-17 08:40:33
    Temat: Czarny tusz pieczątki nadal nie wzbudza zaufania OpenFinance
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    Już półtora miesiąca czekam na aktywację karty KIS. Konsultant wciąż
    odpowiada ,,dział prawny analizuje''. Wciąż nie chcą uwierzyć, że
    pieczątka na zaświadczeniu o zarobkach może być czarnym tuszem przybita.
    Fajni są....

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 2. Data: 2010-06-17 08:50:52
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Przemysław Adam Śmiejek" hvcn21$69m$...@n...onet.pl

> [...]
    > odpowiada ,,dział prawny analizuje''. Wciąż nie chcą uwierzyć, że
    > pieczątka na zaświadczeniu o zarobkach może być czarnym tuszem przybita.

    Następnym razem przyniesiesz oryginał, nie ksero! ;)

    Ja kiedyś dbałem o to, aby podpisy i pieczątki miały
    kolor inny niż czarny -- na przykład niebieski/morski. :)

    Dziś chyba kolorystka nie jest istotna -- wszystko można sprawdzać w krótkim czasie.
    :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 3. Data: 2010-06-17 10:03:34
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    > "Przemysław Adam Śmiejek" hvcn21$69m$...@n...onet.pl
    > Następnym razem przyniesiesz oryginał, nie ksero! ;)

    To wasza wersja.

    > Ja kiedyś dbałem o to, aby podpisy i pieczątki miały
    > kolor inny niż czarny -- na przykład niebieski/morski. :)

    Ale co ja mam dbać? Takie pieczątki ma pracodawca. BIK mnie autoryzuje
    na kilkanaście tysięcy, a smutasy z OF nie potrafią sobie sprawdzić.

    > Dziś chyba kolorystka nie jest istotna -- wszystko można sprawdzać w
    > krótkim czasie. :)

    No jak widać, OF nie potrafi.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 4. Data: 2010-06-17 14:13:52
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Przemysław Adam Śmiejek" hvcrtm$mfp$...@n...onet.pl

    > No jak widać, OF nie potrafi.

    Ja raczej unikam OF, choć tam ponoć nieźle płacą za depozyty. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 5. Data: 2010-06-17 18:30:11
    Od: " " <a...@N...gazeta.pl>

    Eneuel Leszek Ciszewski <p...@c...fontem.lucida.console> napisał(a):

    > Ja raczej unikam OF, choć tam ponoć nieźle płacą za depozyty. :)

    Dlaczego?

  • 6. Data: 2010-06-17 18:34:02
    Temat: Re: Czarny tusz pieczątki nadal nie wzbudza zau=?UTF-8?B?ZmFuaWEgT3BlbkZpbmFuY2U=?=
    Od: "MHC Mega" <m...@p...wp.pl>

    Przemysław Adam Śmiejek wrote:

> [...]
    > wciąż odpowiada ,,dział prawny analizuje''. Wciąż nie chcą
    > uwierzyć, że pieczątka na zaświadczeniu o zarobkach może być

    Wydrukuj sobie niebieską i będzie spokój.

    --
    Pzdr.
    Mega

  • 7. Data: 2010-06-17 19:09:15
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    Użytkownik <a...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Dlaczego?

    No własnie.
    Bo o ile unikanie mania w takim wirtualu głównego konta to się zgodzę.. nie
    ma to jak spór oko w oko, to lokaty? czemu nie.. ja mam.
    Wpłacasz.. zbierasz procent i wraca.

    --
    Irokez

  • 8. Data: 2010-06-17 20:21:41
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Irokez" hvdrtd$tbk$...@n...onet.pl

    > Bo o ile unikanie mania w takim wirtualu głównego konta to się zgodzę.. nie ma to
    jak spór oko w oko, to lokaty? czemu nie.. ja
    > mam.
    > Wpłacasz.. zbierasz procent i wraca.

    A ile tam teraz dają? W Białymstoku OF mam rzeczywisty.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'