  • 1. Data: 2009-01-27 18:32:23
    Temat: Czas na krotki oddech!?
    Od: "pegasus" <p...@a...pl>

    Witam...
    Jakis czas milczalem, ale znowu mam wene.
    Wiekszosc uczestnikow tego forum pamieta z pewnoscia moja (niezbyt trafiona w
    czasie) prognoze na ten kwartal. Przyznaje, ze potraktowalem wtedy dno
    pazdziernikowe (27.10) jako dominujace, wlasciwe bylo 21.11.08.
    Skutek byl taki, ze oczekiwany przeze mnie drugi dolek notowan, po 8-9
    tygodniach (na poziomie 1610 pkt.) nie mogl wystapic w grudniu tylko dopiero
    teraz tzn. 23.01.09.
    Co przemawia jeszcze za tym, ze najgorsze za nami to :
    1/ Slonce w koniunkcji z Merkurym (Inferior) - w 80% przypadkow jest to lokalny
    dolek (20.01.09), dodatkowo tym razem i z Jowiszem.
    2/ Zacmienie Slonca (Annual) jako lokalne przesilenie, natomiast w kombinacji z
    retro Merkurego, musialo wyznaczyc ostateczny cel owej wedrowki na poludnie.
    Obecnie spodziewam sie trendu bocznego, tzn. ten tydzien wzrostowy (do oporu
    1715pkt.-15-tka tyg.), kolejny prawie zerowy (bez przebicia poziomu 1715 pkt.
    przez WIG 20), za to tydzien rozpoczynajacy sie 09.02.09 to bedzie ..szalenstwo!
    Otwarcie z duza luka i podejscie do konca lutego do prawie 2370 pkt.(45-tki tyg.)
    Przyznam, ze zadziwiajaca jest ostatnio korelacja wig-ow z ropa naftowa,
    wlasciwie reaguja tak samo nawet co do minuty, oczywiscie i miedz, aluminium
    podazaja zgodnie z nimi. (brak wolnych tankowcow do wynajecia w swiatowych
    portach - wszystkie w posiadaniu bankow). Istotne beda jeszcze dane o zapasach
    ropy i sprzedaz obligacji przez FED i ECB w tym tygodniu (dzisiaj 19 godz."
    2-latki i czwartek o 19 godz. 5-latki) .O krachu na obligacjach pisalem juz pare
    tygodni temu.
    3/ Rozpoczecie Nowego roku w Chinach (poprzedni rok "szczura" mial byc
    "hirurgiczny", obecny za to rok "bawola" ma byc rokiem "zakasanych rekawow")

    Konkluzja tych zdarzen badzie wzrost rynkow , pozniej nazwany "hossa w rozowych
    okularach", wstepnie do 29 marca do kolejnej koniunkcji Slonca i Merkurego (tym
    razem "superior"- szczyt), ale i Wenus tyle, ze w retro (od 06.03.09) i tu uwaga
    : niebezpieczny aspekt !! (dopiero 30.03.09 uplynie zakaz "krotkiej sprzedazy"
    dla 15 najwazniejszych europejskich instytutow finansowych.)
    Ten wzrost wypelni 80% mozliwosci tzw. Fali B, bo bedzie to impuls nazwany
    "trojka".(potrwa ok. 9 tyg.)
    (oczywiscie "jedynka" i "dwojka" juz sie odbyly od 20 listopada do 23 stycznia,
    rowniez 9 tyg)
    Caly impuls wzrostowy zakonczy sie w tym ukladzie ok.10-14. lipca.09 (Slonce w
    koniunkcji z Merkurym- "superior", znaczy -Szczyt.
    (aha, "czworka" potrwa do 29.05.09 -pierwsza z cyklu "koniunkcja Jowisz -
    Neptun", oraz ( drugie w tym roku retro Merkurego (10 -31 maj) i oczywiscie:
    koniunkcja Slonce-Merkury (18 maj) -"inferior", znaczy- dolek.
    Tak wiec zakonczenie calej sekwencji wzrostowej wypadnie przed zacmieniem Slonca
    "Total" w dniu 22.07.2009 jako oznaki zakonczenia spirali czasowej i
    jednoczesnie poczatek nowej. W tym okresie spodziewam sie ostatnich maximow
    rynkow finansowych, po ogloszeniu oczywiscie superowych danych o poprawie
    nastrojow i lepszych (skorygowanych) wynikach bankow i firm przemyslowych,
    wiekszej ilosci zamowien, ale i ostatnich niskich wskaznikow inflacji.
    pozdro...P.
    PS:
    Zainteresowanych podobnymi opiniami zachecam do odwiedzenia www.astromaeket.blox.pl

    Jesli kogos interesuja faworyci na nastepna hosse dziesieciolecia po tulipanach,
    intrnecie, nieruchomosciach beda to:
    - biotechnologie (szacowany obrot za 5 lat - 100 mld.euro
    - nanotechnologie (szacowany obrot za 5 lat - 250 mld.euro , oraz
    -odnawialne energie (solartechnik, geotermia - Unia przeforsuje to i w Polsce,
    ze nowe pozwolenie na budowe domu, bedzie musialo jeden z tych nosnikow
    uwzgledniac (w BRD juz to obowiazuje)
    - wydobycie metanu z dna oceanow - jako nowe paliwo, ktore zastapi rope naftowa.

  • 2. Data: 2009-01-27 19:01:28
    Temat: Hosse juz mamy-nie widzisz? od listopada 2008
    Od: k...@p...onet.pl

    a gdzie masz ten metan na dnie oceanow..hehe
    powznie napisz cos wiecej
    kroovka

  • 3. Data: 2009-01-27 19:28:55
    Temat: Re: Czas na krotki oddech!?
    Od: "Kudlaty" <t...@n...onet.pl>

    Użytkownik "pegasus" <p...@a...pl> napisał w wiadomości
    > Witam...
    > Jakis czas milczalem, ale znowu mam wene.

    oby tak bylo czego zycze wszystkim

  • 4. Data: 2009-01-27 19:31:40
    Temat: Re: Hosse juz mamy-nie widzisz? od listopada 2008
    Od: "Kudlaty" <t...@n...onet.pl>

    > a gdzie masz ten metan na dnie oceanow..hehe
    > powznie napisz cos wiecej
    > kroovka
    >
    > --

    tam gdzie ropa

  • 5. Data: 2009-01-27 20:33:11
    Od: "Palm" <palm@////NIE-SPAMUJ////acn.waw.pl>

    > Jesli kogos interesuja faworyci na nastepna hosse dziesieciolecia po
    > tulipanach,
    > intrnecie, nieruchomosciach beda to:
    > - biotechnologie (szacowany obrot za 5 lat - 100 mld.euro

    czyli Cormay http://www.cormay.pl/

    (z góry przepraszam za chroniczny brak czasu - polecam zainteresowanie się
    funduszem ze szwajcarii, który siedzi w akcjonariacie - jeden z bardziej
    ofensywnych stawiający na potencjał rozwojowy przy niezłych stopach zwrotu)
    --

    = = = = = = =
    P a l m @

  • 6. Data: 2009-01-27 20:43:42
    Od: Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl>

    Dnia 27-01-2009 o 19:32:23 pegasus <p...@a...pl>
    napisał(a):

> [...]
    > uwzgledniac (w BRD juz to obowiazuje)
    > - wydobycie metanu z dna oceanow - jako nowe paliwo, ktore zastapi rope

    dodalbym w ogóle spolki energetyczne oraz ochrone zdrowia i farmaceutow.
    Rekordowa ilosc emerytow czeka na wykorzystanie.
    CO do oceanów ; energia fal oraz algi.

    Z.

  • 7. Data: 2009-01-28 07:37:21
    Od: "Pester" <p...@o...pl>

    "pegasus"

> [...]
    > pkt.
    > przez WIG 20), za to tydzien rozpoczynajacy sie 09.02.09 to bedzie

    Ty sie idz leczyc!!! I to predko!

    Pester

  • 8. Data: 2009-01-28 21:54:13
    Od: "Gonzo" <g...@n...net>

    A ja po ostatnich 3 sesjach sklaniam sie do pogladu, ze zaliczymy nowe
    dolki.