  • 11. Data: 2009-09-28 19:50:52
    Temat: Re: Czas na piątkę ?
    Od: "Glaca" <g...@h...com>

    Użytkownik "Jan Strybyszewski" <k...@...pl> napisał w wiadomości
    news:h9r0t2$jgq$1@inews.gazeta.pl...

    > Wyslac ci pocztowke z Hawajow leszczu ?

    Jasiek, nie podniecaj się bo burak straszny z Ciebie...
    Najlepiej sobie stąd grzecznie spierdalaj, będzie mi miło.

  • 12. Data: 2009-09-29 16:02:59
    Od: "Archangell" <R...@o...pl>

    > Mini hossa ? A wy nadal naganiacie na spadki ? Jak dzieci najpier
    > korekta w lipcowa miala byc a teraz nie widza ze dno bylo minelo i juz
    > wiecej go nie zobaczymy Zaklad ?

    A o które dno chodzi? I co daje taka wiedza że już było? Czyli można kupować
    po
    cenach jakichbądź, trzymać i nie pekąc a w końcu i tak sprzedać zyskiem?

    Arch

  • 13. Data: 2009-09-29 20:22:46
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Glaca pisze:
    > Użytkownik "Jan Strybyszewski" <k...@...pl> napisał w wiadomości

    > Jasiek, nie podniecaj się bo burak straszny z Ciebie...
    > Najlepiej sobie stąd grzecznie spierdalaj, będzie mi miło.

    Lubie was trole :) co prawda zalosni jestescie ale niech bedzie ... znam
    was na peczki z kazda hossa i bessa przychodzaca i odchodza

  • 14. Data: 2009-09-29 20:23:51
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Archangell pisze:

    > A o które dno chodzi? I co daje taka wiedza że już było? Czyli można kupować
    > po
    > cenach jakichbądź, trzymać i nie pekąc a w końcu i tak sprzedać zyskiem?

    Zaprawde zajrzyj do archiwum ile prognozowalem. Oczywiscie pekanie ma te
    pozytywna ceche ze eleminuje chciwych ze strachem w oczach

  • 15. Data: 2009-09-29 20:24:56
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Gonzo pisze:

    > LOL!!! Tak wycieczka kosztuje zaledwie pare tysiecy, to zes sie dorobil
    > na gieldzie jesli to jest dla ciebie szczyt osiagniec. Co za burak.

    Oooo emocje na gieldzie, jakas swiezynka gieldowa ?

  • 16. Data: 2009-09-30 06:14:12
    Od: Gonzo <g...@n...nn>

    Jan Strybyszewski wrote:

    > Oooo emocje na gieldzie, jakas swiezynka gieldowa ?

    Ha ha! Pamietam pierwsza sesje.

  • 17. Data: 2009-09-30 06:15:16
    Od: Gonzo <g...@n...nn>

  • 18. Data: 2009-09-30 11:36:24
    Od: muka <...@...pl>

    Gonzo pisze:

    > Ha ha! Pamietam pierwsza sesje.
    a nie pamiętasz, że przed chwilą już to pisałeś :)

    Muka