  • 11. Data: 2010-07-16 18:19:09
    Temat: Re: Czas na zjazd ?.
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

    Użytkownik "Delfino Delphis" <D...@w...op.pl> napisał w wiadomości
    news:i1nojg$jlh$1@news.onet.pl...

    > Heh ja na fixingu już miałem wystawionego longa na sprzedaż. Ale
    > anulowałem.
    > Coś czuję, że jednak jeszcze urośnie :)

    Widzę, że mamy na grupie nowe antywskaźniki...

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 12. Data: 2010-07-16 18:42:52
    Od: Delfino Delphis <D...@w...op.pl>

    Jan Werbiński wrote:

    > Widzę, że mamy na grupie nowe antywskaźniki...

    Hm a coś się wydarzyło? 5 punktów spadło futro? Bez jaj. Ja nie mówię co
    będzie w skali jednej sesji. Zobaczymy za 2 tyg. :P

  • 13. Data: 2010-07-16 19:15:00
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

    > Hm a coś się wydarzyło? 5 punktów spadło futro? Bez jaj. Ja nie mówię co
    > będzie w skali jednej sesji. Zobaczymy za 2 tyg. :P

    To tak jak ja. Nie patrzę na skalę kilku miesięcy, ale za 10-20 lat.
    ;)

    Tymczasem pożyczyłem komuś część moich akcji na krótką sprzedaż i potem je
    odkupię taniej...

  • 14. Data: 2010-07-16 19:30:52
    Od: Delfino Delphis <D...@w...op.pl>

    Jan Werbiński wrote:

    > Tymczasem pożyczyłem komuś część moich akcji na krótką sprzedaż i potem je
    > odkupię taniej...

    No nie wiem. Wszyscy tu już wieszczyli wielkie spadki, a ja jedyny naganiam
    na wzrosty od jakiegoś czasu. I co? Jesteśmy wyżej niż nawet na moim
    nieszczęsnym poziomie zakupu. Przebiliśmy linię trendu spadkowego. Teraz
    czas na kilka wahliwych, może spadkowych sesji, a potem już w górę :)

  • 15. Data: 2010-07-16 19:32:20
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@t...bez.mai.la> napisał w wiadomości

    > Tymczasem pożyczyłem komuś część moich akcji na krótką sprzedaż i potem je
    > odkupię taniej...

    Między nami idiotami wszystko jest możliwe :)

    --
    marfi

  • 16. Data: 2010-07-16 21:37:33
    Od: " kc" <k...@W...gazeta.pl>

    Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la> napisał(a):

    > Użytkownik "Delfino Delphis" <D...@w...op.pl> napisał w
    wiadomości

    > Widzę, że mamy na grupie nowe antywskaźniki...

    Cytujesz mnie i D.D. Jeśli odnosisz się do mnie to ci powiem, że to jeszcze
    nie jest koniec. Może zobaczymy w poniedziałek 2439? A jeżeli nie, to to
    nadal nie będzie koniec.

    Howgh, jak mówią indianie. Ugh

    pozdrawiam
    kc

  • 17. Data: 2010-07-16 21:51:51
    Od: macieks <m...@g...com>

    On 16 Lip, 21:30, Delfino Delphis <D...@w...op.pl> wrote:

> [...]
    > nieszczęsnym poziomie zakupu. Przebiliśmy linię trendu spadkowego. Teraz
    > czas na kilka wahliwych, może spadkowych sesji, a potem już w górę :)

    Jako jedyny? No wiesz co :)
    http://groups.google.com/group/pl.biznes.wgpw/browse
    _thread/thread/c0822945f67a1375/e765ab7883b01f4f?hl=
    pl#e765ab7883b01f4f
    Mam trochę szybszą rotację.

    ALE Azja szykuje się na test góra czy dół. Mamy dywergencje na
    dziennym.
    http://i32.tinypic.com/nd7fbc.jpg

    I wiem jedno na 100%. Nie ma czegoś takiego, że pociąg odjechał.
    ZAWSZE można się dołączyć i wziąć swoją część