  • 1. Data: 2003-10-12 19:45:05
    Temat: Czas przelewow
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    Witam,
    jak policzyc kiedy przelew wykonany z mBank do Inteligo o 21:15 dojdzie do
    adresata?

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____,
    Rafal 'Raf256' Maj X-( * )
    Rafal(at)Raf256(dot)com ,"----------"

  • 2. Data: 2003-10-12 19:53:23
    Temat: Re: Czas przelewow
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    X...@2...180.128.20,
    Rafal 'Raf256' Maj <s...@r...com>:
    > Witam,
    > jak policzyc kiedy przelew wykonany z mBank do Inteligo o 21:15
    > dojdzie do adresata?

    Wziac najblizsza sesje wychodzaca z mBanku i sprawdzic jej godzine przyjscia
    w Inteligo.

    W tym wypadku kolo poludnia najblizszego dnia roboczego.

    --
    Robert

  • 3. Data: 2003-10-12 19:55:53
    Od: MarcinF <m...@i...pl>

    Rafal 'Raf256' Maj wrote:

    > Witam,
    > jak policzyc kiedy przelew wykonany z mBank do Inteligo o 21:15 dojdzie do
    > adresata?

    --> fag inteligo

    sprawdz godzine ksiegowania pierwszej sesji przychodzacej

  • 4. Data: 2003-10-12 20:08:57
    Od: "oporek2" <o...@p...onet.pl>

    W artykule X...@2...180.128.20,
    niejaki(a): Rafal 'Raf256' Maj z adresu <s...@r...com> napisał(a):
    > Witam,
    > jak policzyc kiedy przelew wykonany z mBank do Inteligo o 21:15
    > dojdzie do adresata?

    Godziny wyjściowych sesji elixir z mBanku:

    05:55 - I sesja KIR
    09:55 - II sesja KIR
    13:25 - III sesja KIR
    16:55 - IV sesja KIR (wyłącznie przelewy do ZUS)

    Elixir przychodzący do Inteligo;

    1 sesja - od 11:30
    2 sesja - od 15:30
    3 sesja - od 17:30

    Nie zawsze jest to możliwe jedną sesją więc na rachunku Inteligo środki
    powinny być dostępne najwcześniej około 11:45 lub 15:45 pierwszego dnia
    roboczego. Możliwe są jednak opóźnienia gdyż KIR może przetwarzać
    zlecenie do 24 godzin. Dodatkowe opóźnienie jednej doby może powstać w
    mBanku co ujęte jest w umowie rachunku.

    oporek

  • 5. Data: 2003-10-12 20:25:40
    Od: "Marek J" <NOSPAMmarkusj@.interia.pl>

    Użytkownik "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com> napisał w wiadomości

    > Witam,
    > jak policzyc kiedy przelew wykonany z mBank do Inteligo o 21:15 dojdzie do
    > adresata?

    Wyjdzie raniutko z mBanku w poniedziałek I sesją, którą Inteligo odbierze
    koło południa.

    Pozdrawiam

    Marek

  • 6. Data: 2003-10-13 13:23:35
    Od: "DamiPL" <d...@W...pl>

    05:55 - I sesja KIR

    czesc,
    moim zdaniem nie ma zadnej sesji o 5: 55
    o tej godzinie moga co najwyzej wygenerowac extract, zbior na I przebieg
    I sesji rozliczeniowej i tyle. dlaczego ? bo najzwyczajniej w swiecie
    moim zdaniem nie ma wtedy wejscia do systemu ELIXIR .okienko przed pierwsza
    sesja jest zdaje sie 07:30-09:30

    pierwsza sesja rozliczeniowa w KIR jest 10.30-11.00, druga 14.30-15.00
    i trzecia 17.00-17.30
    potem nastepuje rozliczenie w NBP i oplacenie wymiany zlecen
    jak nie maja kasy na biezacym w NBP to bank wylatuje z rozliczen co sie rzadko
    raczej zdarza.
    w rozliczeniach miedzyoddzialowych moze byc tylko jedna sesja dziennie
    albo i cztery.ale te rozliczenia sa normowane umowa banku z KIR
    powyzsze godziny obowiazuje wszystkich i normuje to Zalacznik 14 Harmonogram
    przebiegow rozliczeniowych w systemie ELIXIR a jesto zalacznik
    do Umowy uczestnictwa w rozliczeniach prowadzonych za pośrednictwem
    Krajowej Izby Rozliczeniowej S.A.
    to sa mocno skrecone rzeczy bo kazda sesja dzieli sie dodatkowo na III
    przebiegi.malo. rozne komunikaty roznie sie rozlicza.inaczej ZUS czyli podgrupa
    12n inaczej obciazenia bezposrednie 21n, inaczej GOBI a jeszcze inaczej zwykle
    uznania czyli 11n.malo.dochodzi praktyka bankow, nie wszystkie banki korzystaja
    ze wszystkich 3 sesji.malo. wiekszosc bankow nie ksieguje III sesji
    przychodzacej w dniu odebrania ale ksieguje nastepnego dnia roboczego rano i
    wszystko jest klaro w swietle prawa.

    pozdrawiam

    DamiPL

  • 7. Data: 2003-10-13 16:13:05
    Od: "oporek2" <o...@p...onet.pl>

    W artykule 7...@n...onet.pl,
    niejaki(a): DamiPL z adresu <d...@W...pl> napisał(a):
> [...]
    > .okienko przed pierwsza sesja jest zdaje sie 07:30-09:30
    >
    > pierwsza sesja rozliczeniowa w KIR jest 10.30-11.00, druga

    Całkowicie się z tym zgadzam ale w tym przypadku to 5:55 jest tą godziną
    graniczną po której mBank przekazuje zlecenia do Centrum Rozliczeniowego
    BRE i wszystkie zlecenia po tej godzinie nie będą przetwarzane pierwszą
    sesją elixir w KIR. Celowo użyłem stwierdzenia "z mBanku" bo to właśnie
    jest istotne dla jego klienta a nie godzina właściwej sesji elixiru w
    KIR.

    > pozdrawiam
    >
    > DamiPL

    wzajemnie