  • 1. Data: 2003-05-30 21:42:06
    Temat: Czas realizacji przelewu
    Od: "Tarki" <m...@g...pl>

    Witam,

    mam pytanie, ile czasu trwa realizacja przelewu z konta internetowego (dajmy
    na to Inteligo) na tradycyjne konto bankowe(np. w PEKAO S.A.). Konto
    Inteligo pokazuje przelew jako zrealizowany, pobrana zostala oplata, ale czy
    jest mozliwe, zeby po dwoch dniach nie bylo jeszcze pieniedzy na koncie
    tradycyjnym, na ktore dokonany byl przelew?

    z gory dziekuje za odpowiedzi!

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2003-05-30 22:26:02
    Temat: Re: Czas realizacji przelewu
    Od: Marcin Kasperski <M...@a...waw.pl>

    "Tarki" <m...@g...pl> writes:

> [...]
    > zrealizowany, pobrana zostala oplata, ale czy jest mozliwe, zeby po
    > dwoch dniach nie bylo jeszcze pieniedzy na koncie tradycyjnym, na

    Przelew musi wyjść, przejść i przyjść.

    'Wyjście' to zebranie przez bank-nadawcę przelewów w 'paczkę' i
    przekazanie do KIR. Odbywa się trzy razy dziennie (tzw. sesje
    Elixiru), tylko w dni robocze. Z załapywaniem się przelewów na wyjście
    w róznych bankach bywa różnie ale akurat w inteligo jest dobrze -
    przelew złożony do ustalonych godzin załapuje się na najbliższe
    wyjście (dokładnych godzin teraz nie pamiętam, konsultant je
    poda). Przelew widoczny w historii na pewno już wyszedł albo właśnie
    wychodzi.

    'Przejście' to przekazanie przelewów z banku nadawcy do odbiorcy, trwa
    parę-paręnaście minut.

    'Przyjście' to zaksięgowanie odebranych przelewów przez bank-odbiorcę
    na kontach. Niektóre banki robią to od razu a niektóre potrafią
    poczekać. Zdaje się PEKAO potrafi poczekać...

  • 3. Data: 2003-05-31 06:10:54
    Od: "p...@g...pl" <s...@g...pl>

    "Tarki" <m...@g...pl> wrote in message
> [...]
    > jest mozliwe, zeby po dwoch dniach nie bylo jeszcze pieniedzy na koncie
    > tradycyjnym, na ktore dokonany byl przelew?

    Jeśli wysłałeś w piątek, to zobaczysz je w poniedziałek. Sobota i niedziela
    są bezwarunkowo niepraujące.

  • 4. Data: 2003-05-31 06:48:43
    Od: "Tarki" <m...@g...pl>

    Jeśli wysłałeś w piątek, to zobaczysz je w poniedziałek. Sobota i niedziela
    > są bezwarunkowo niepraujące.
    --------

    No i wlasnie przelew zrobilem w srode do poludnia, i chyba raczej
    niemozliwe, zeby w piatek po poludniu jeszcze nie bylo kasy na koncie w
    PEKAO.

  • 5. Data: 2003-05-31 08:52:21
    Od: "Paweł" <p...@w...pl>

    > No i wlasnie przelew zrobilem w srode do poludnia, i chyba raczej
    > niemozliwe, zeby w piatek po poludniu jeszcze nie bylo kasy na koncie w
    > PEKAO.

    Ja też miałem takie przypadki, koledzy w Lukasie na ekoncie
    pieniążki z wypłaty już mieli,
    a ja w PEKAO po dwóch dniach ... Więc zmieniłem konto na ekonto :-). Proste

    pozdrawiam

  • 6. Data: 2003-05-31 21:05:32
    Od: "Piotr Grzegorz Skowronski" <s...@S...PRECZgazeta.pl>

    Tarki wrote:
> [...]

    Niestety, w Pekao wszystko jest możliwe.
    Czy czasem nie posłałeś na stary numer rachunku do oddziału, który już
    wprowadził NRB? Format NRB rozpoznasz po długości numeru - dokładnie 26
    znaków i brak kresek
    Jeśli tak, to zapewne Pekao teraz się poci żeby ten przelew zaksięgować
    lub odbić. Niech odbiorca pójdzie do Pekao i zapyta, może kasa wisi na
    jakimś koncie przejściowym?

    --
    ukłony - skowi
    skowi (at) gazeta pl