  • 1. Data: 2008-05-05 09:00:36
    Temat: Czechy i VISA - problemy z akceptacja ?
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Czy wielu z Was spotkało się z brakiem akceptacji kart Visa w Czechach (transakcja
    odrzucona przez terminal po
    wprowadzeniu prawidłowego PIN-u), mimo naklejki na drzwiach lokalu i staranności
    obsługi terminala?
    Trzy różne Visy odrzuciło, w tym dwa elektrony na pin i embosowaną klasyczną
    kredytówkę na podpis.
    Godzinę wczesniej jednym z tych elektronów normalnie w Czechach płacono.

    Maestro na pin za chwilę w tym terminalu przeszła bez problemu.
    JaC

  • 2. Data: 2008-05-05 15:19:50
    Temat: Re: Czechy i VISA - problemy z akceptacja ?
    Od: "Z" <a...@o...pl>

    " 666" <u...@w...eu> wrote in message news:fvmiae$l0c$1@news.wp.pl...
> [...]
    > Godzinę wczesniej jednym z tych elektronów normalnie w Czechach płacono.
    >
    > Maestro na pin za chwilę w tym terminalu przeszła bez problemu.

    Mialem podobnie, tzn wyswietlilo, ze pin nieprawidlowy, ale po nacisnieciu
    ok normalnie wydrukowalo paragon i wszystko dalej poszlo ok (rozliczenie
    rowniez). Tylko to byla MC a nie Visa.

    pozdr

  • 3. Data: 2008-05-05 15:22:31
    Od: Kamil 'czemu' Bista <t...@c...org>

    666 pisze:
> [...]
    > Godzinę wczesniej jednym z tych elektronów normalnie w Czechach płacono.
    >
    > Maestro na pin za chwilę w tym terminalu przeszła bez problemu.

    Mnie to raczej wygląda na chwilowe problemy CA. W Polsce kilka razy tak
    już miałem.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil 'czemu' Bista

  • 4. Data: 2008-05-05 15:36:57
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Ciekawe, jak to było po czesku ;-)
    JaC

    -----

  • 5. Data: 2008-05-05 17:34:58
    Od: "Z" <a...@o...pl>

    " 666" <u...@w...eu> wrote in message news:fvn9hj$3b4$1@news.wp.pl...
    > Ciekawe, jak to było po czesku ;-)
    > JaC

    Aj nie napisalem, ze w Serbii a nie Czechac (ale tez zagranica, wiec blad
    pomijalny :> ). A bylo cos w desen "pogresan broj" ;)

    pozdr