  • 21. Data: 2009-05-12 12:41:16
    Temat: Re: Często chodzą 100-tki przed otwarciem kasowego ?
    Od: "DJ \(stopazwrotu.pl\)" <d...@a...pl>

    Wszędzie dobrze, gdzie nas nie ma.
    Na zagranicznych rynkach wcale nie jest łatwiej niż na GPW
    DJ

  • 22. Data: 2009-05-12 13:02:08
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Kto Ci kaze siedziec na WGPW? Zagraj na SP500 albo na fx, a przekonasz sie,
    ze tam tez nie jest latwo.

    D.

  • 23. Data: 2009-05-12 13:34:38
    Od: "leo" <l...@b...com>

    Użytkownik "Dieter" <d...@a...pl> napisał w wiadomości
    > Kto Ci kaze siedziec na WGPW? Zagraj na SP500 albo na fx, a przekonasz
    > sie, ze tam tez nie jest latwo.

    Oczywiscie ze jest latwiej. Nie musze martwic sie durna baza ktora jezdzi w
    te i wewte i ktora to czyni ze kasowy stanowi drugi plan.
    Nie musisz sie martwic ze baza nagle z +40 zmieni sie na -10 a indeks w
    rzeczywistosci zrobi ruch tylko 20pkt. Jest stala baza. I sprobuj ruszyc
    rynkiem futures - odrazu wlacza sie arbitraz ktory nie pozwoli na odjazd
    indexu o grosz. Nawet niewiece w jakim gownie siedzicie.

  • 24. Data: 2009-05-12 13:43:30
    Od: " kc" <k...@g...pl>

    leo <l...@b...com> napisał(a):

> [...]
    > rynkiem futures - odrazu wlacza sie arbitraz ktory nie pozwoli na odjazd
    > indexu o grosz. Nawet niewiece w jakim gownie siedzicie.

    Bo to jest futures. Zmiany bazy wynikają z przewidywań inwestorów co do
    indeksu. Postawiłbym tezę, że polscy inwestorzy potrafią przewidywać, a nie
    ślepo podążać za indeksem bazowym.

    kc

  • 25. Data: 2009-05-12 13:44:31
    Od: "DJ" <d...@p...onet.pl>

> [...]
    > rynkiem futures - odrazu wlacza sie arbitraz ktory nie pozwoli na odjazd
    > indexu o grosz. Nawet niewiece w jakim gownie siedzicie.

    Pewnie nie uwierzysz, ale mi to wcale nie przeszkadza. Na aukcjach nie gram,
    a na baze sporadycznie zerkam tylko z ciekawosci.

    Pozdrawiam

    Darek

  • 26. Data: 2009-05-12 14:04:41
    Od: "leo" <l...@b...com>

    Użytkownik " kc" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Bo to jest futures. Zmiany bazy wynikają z przewidywań inwestorów co do
    > indeksu. Postawiłbym tezę, że polscy inwestorzy potrafią przewidywać, a
    > nie
    > ślepo podążać za indeksem bazowym.

    Ta, a potem piszczycie jak w 2004 , bo fut wiga20 poszybowal ponad chmury
    i wywiercil dziure w ziemi. Po co wiec tyle krzyku robiliscie? przeciez ktos
    przewidywal po prostu kurs indexu.

  • 27. Data: 2009-05-12 14:18:31
    Od: " kc" <k...@g...pl>

    leo <l...@b...com> napisał(a):

    > Ta, a potem piszczycie jak w 2004 , bo fut wiga20 poszybowal ponad chmury
    > i wywiercil dziure w ziemi. Po co wiec tyle krzyku robiliscie? przeciez
    ktos
    > przewidywal po prostu kurs indexu.

    Z tego co pamiętam to był jakiś wypadek przy pracy. W lutym 2004 to było? W
    takich przypadkach najlepiej nic nie robić, bo potem wszystko wraca do normy.

    kc

  • 28. Data: 2009-05-12 14:46:10
    Od: "leo" <l...@b...com>

    > ktos
    >>
    > Z tego co pamiętam to był jakiś wypadek przy pracy. W lutym 2004 to było?
    > takich przypadkach najlepiej nic nie robić, bo potem wszystko wraca do
    > normy.

    Tak 'oficjalnie' wypadek przy pracy...
    Gdybys byl na rynku to bys inaczej gadal bo zmiotlo by Cie paranienormalnie.

  • 29. Data: 2009-05-12 14:58:20
    Od: "george" <g...@v...pl>

    " kc" <k...@g...pl> wrote in message

> [...]
    >>
    > Z tego co pamiętam to był jakiś wypadek przy pracy. W lutym 2004 to było?
    > takich przypadkach najlepiej nic nie robić, bo potem wszystko wraca do

    To nie był wyapdek przy pracy, to był oczywisty przekręt a kasa wyparowała
    na Kajmany.
    Oczywiscie KNF gówno zrobił, ale za to złapał jakiegoś Zdziśka co zarobił 5
    złotych manipulajac jakimś śmieciem.

    george

  • 30. Data: 2009-05-12 15:02:38
    Od: macieks <m...@g...com>

    Koledzy, to może dajcie sobie spokój z giełdą i kontraktami.

    Jak słyszę opowieści: grubas, leszcze, zamiatanie, lewe konta, tu tak
    a tu siak to chyba szukacie tych "onych" odpowiedzialnych za swoje
    niepowodzenia na rynku.