  • 11. Data: 2009-04-06 14:41:58
    Temat: Re: Czujecie to?
    Od: Tomasz Gęguś <T...@p...onet.pl>

    argothiel wrote:

    > Ale za to te 3 dni, mimo że podane przez pomyłkę, brzmią rozsądnie.
    3 dni pochodzą z innego źródła. Ale to jeszcze w powijakach jest.
    Natomiast przypomniałem sobie o tym wykresie, który ładnie pasuje do mojej
    teorii 25% w góre od dołka. Ja nie mam nerwów ze stali więc wychodzę 20%
    czyli właśnie 1760na zamknięciu W20

    --
    Doświadczenie nas uczy, że zawsze kto inny umiera. Stanisław Słonimski

  • 12. Data: 2009-04-06 14:45:39
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    wiadomości news:grcs61$ohg$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    > Nadchodzi...

    1900 p na bazowym?

  • 13. Data: 2009-04-06 14:54:44
    Od: "Adam Sito" <a...@p...onet.pl>

    > a to co za wygibasy ? wpływ Argon Prime ?

    To wykres cykli Kondratiewa.
    W obecnej bessie sa przesuniecia o ok. 3 miesiace.

    AS

  • 14. Data: 2009-04-06 17:26:50
    Od: "ArturVF500" <atatur@_usun-to_o2.pl>

    wiadomości news:grcs61$ohg$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    > Nadchodzi...
    >
    > --
    > Jan Werbiński O0oo....._[:]) bul, bul, bul
    > Prywatna http://www.janwer.com/
    > Nasza siec http://www.fredry.net/

    Panowie, bez urazy, ale to nie matematyka, to numerologia! jestesmty w
    stanie haosu i moim zdaniem nie beda dzialaly zadne zlote reguly dedykowane
    dla stabilnego rynku; pamietacie film Beautiful Mind i scene ze 'wzorem
    opisujacym ruch golebi'? w tej chwili analiza statystyczna to ta sama
    technika...

    pozdrawiam
    Artur

  • 15. Data: 2009-04-06 17:49:06
    Od: <b...@c...pl>

    ja mam portfel juz pusty 0 akcji czas na szarańcza

    iBin czas najlepszym lekiem na zło

  • 16. Data: 2009-04-06 19:16:26
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik <b...@c...pl> napisał w wiadomości
    > ja mam portfel juz pusty 0 akcji czas na szarańcza

    A ja odwrotnie :)

    --
    marfi

  • 17. Data: 2009-04-06 20:10:38