  • 1. Data: 2011-09-28 13:19:11
    Temat: Czy Alior jest najlepszy dla jednoosobowej DG?
    Od: "Niki" <n...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Hej,

    Zastanawiam sie nad zmianą banku. Z bardzo wstępnych badań wynika, że Alior
    ze swoją lokatą zarabiającą jest najsensowniejszy: 10 przelewów w miesiącu za
    darmo (nie licząc ZUS i US), darmowe prowadzenie konta, możliwość uniknięcia
    opłaty za kody SMS poprzez system odbiorców zaufanych, brak konieczności
    posiadania karty plastikowej i opłat z tym związanych, możliwość dołączenia
    konta oszczędnościowego.

    Czy jest coś lepszego? Firma jest niewielka, około 50 tys. oszczędności,
    najwyżej 6 przelewów (bez ZUS i US) miesięcznie. Zastanawiam się tylko, czy
    warto utrzymywać ten poziom 9000 w zamian za 50 zł miesięcznie czy bardziej
    opłaca się to wrzucić na konto oszczędnosciowe? Może ktoś już to wyliczał?

    Będę wdzięczna za sugestie, czy z moim wypadku uderzać do Aliora czy jest coś
    jeszcze lepszego?

    Niki

  • 2. Data: 2011-09-28 13:21:39
    Temat: Re: Czy Alior jest najlepszy dla jednoosobowej DG?
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Wed, 28 Sep 2011 13:19:11 +0000 (UTC), "Niki"
    <n...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote:

> [...]
    >opłaca się to wrzucić na konto oszczędnosciowe? Może ktoś już to wyliczał?

    wybacz lekką złośliwość, ale jak radzisz sobie z prowadzeniem firmy,
    skoro nie potrafisz podzielić 600 zł przez 9000 i porównać wyniku (a
    niech tam, podam: 6 i 2/3 procenta) tego z ofertami kont
    oszczędnościowych?
    A ad rem: ja używam tego konta w ten sposób i sobie chwalę.
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 3. Data: 2011-09-28 13:33:11
    Od: "Waldek" <n...@n...net>

    Użytkownik "Niki" <n...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > opłaca się to wrzucić na konto oszczędnosciowe? Może ktoś już to wyliczał?

    Rzuc tez okiem na IdeaBank skoro nie korzystasz bardzo intensywnie z uslug
    bankowych

  • 4. Data: 2011-09-28 15:02:50
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Niki <n...@g...skasuj-to.pl> wrote:

    > najwyżej 6 przelewów (bez ZUS i US) miesięcznie. Zastanawiam się tylko, czy
    > warto utrzymywać ten poziom 9000 w zamian za 50 zł miesięcznie czy bardziej

    Te 9000 wcale tam nie musi leżeć cały czas, to jest średnia. Wystarczy, że
    na kilka dni wpadnie więcej, wyjmiesz i już może leżeć mniej.

    a.

  • 5. Data: 2011-09-28 16:07:13
    Od: Darek <n...@p...maila.pl>

    > Będę wdzięczna za sugestie, czy z moim wypadku uderzać do Aliora czy jest coś
    > jeszcze lepszego?

    Sprawdź Meritum
    http://www.meritumbank.pl/korporacyjni/rachunki/paki
    et-bez-granic#r,main,selectedTab=1859

    Darek

  • 6. Data: 2011-09-28 20:40:42
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "Niki" <n...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote in message
> [...]
    >
    > Będę wdzięczna za sugestie, czy z moim wypadku uderzać do Aliora czy jest

    rachunek osobisty w Alior banku, mozesz poslugiwac sie nim do dzialalnosci
    gosp dla jednoosob. dzialalnosci, nie ma obowiazku posiadania rachunku
    firmowego w takim przypadku.