  • 1. Data: 2012-04-12 11:09:50
    Temat: Czy Alior to jeszcze bank czy już poczta polska? ;)
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Akurat po bardzo długiej przerwie zawitałem wczoraj w progi Aliora aby
    wpłacić pieniądze a nawet powiem więcej waluty.
    Jakież było moje zaskoczenie i przerażenie (nie powiem) jak wchodząc
    zobaczyłem kolejkę na kilkanaście jak nie więcej osób. Pierwsza moja myśl
    to 'k.rwa przecież jak nigdy tego nie wpłacę'. Jednak po chwili okazało
    się, że jestem pierwszy w kolejce do jedynego pustego okienka z czterech.
    Jak podpytałem Pani to się okazało, że w Aliorze można opłacać rachunki
    za darmo a dzisiaj jest akurat deadline. Ostatnio byłem na poczcie i
    takich kolejek nie było he he. Nie byłem zbyt długo ale usłyszałem, że
    Panie każdemu opłacającemu rachunki coś tam podciskają, ale się tak
    zastanawiam czy im się ten biznes kręci. Kiedyś był zazwyczaj dwie Panie
    albo i jedna, muzyczka leciała, cisza i spokój. Teraz Pań jest 4 i mają
    pełne ręce roboty a opłaty są darmowe.

    --
    xbartx

  • 2. Data: 2012-04-12 11:19:55
    Temat: Re: Czy Alior to jeszcze bank czy już poczta polska? ;)
    Od: "Waldek" <j...@t...mam>

    > Jak podpytałem Pani to się okazało, że w Aliorze można opłacać rachunki
    > za darmo a dzisiaj jest akurat deadline.

    Cale szczescie ze nie dead mecz ;)

    > Panie każdemu opłacającemu rachunki coś tam podciskają, ale się tak
    > zastanawiam czy im się ten biznes kręci.

    Pracuja na "marke" ;)
    - ale moze tez chca "podkupic" czesc klientow pko bp ? ;)

  • 3. Data: 2012-04-12 11:25:38
    Od: Maseł <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-04-12 11:09, xbartx pisze:
    [...]
    > zastanawiam czy im się ten biznes kręci. Kiedyś był zazwyczaj dwie Panie
    > albo i jedna, muzyczka leciała, cisza i spokój. Teraz Pań jest 4 i mają
    > pełne ręce roboty a opłaty są darmowe.

    Ale pewnie kasa lezy na kontach technicznych tego Alira ze 3 dni zanim
    trafi do biednej gazowni, czy innej spoldzielni mieszkaniowej...

    Pozdro

    Maseł

  • 4. Data: 2012-04-12 11:25:46
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 12 Apr 2012 11:19:55 +0200, Waldek napisał(a):

    > Cale szczescie ze nie dead mecz ;)

    He he dobre.

    > - ale moze tez chca "podkupic" czesc klientow pko bp ? ;)

    No tutaj to może i ma to sens, bo mogą drążyć powoli temat aby przenieść
    konto do nich.

    --
    xbartx

  • 5. Data: 2012-04-12 13:54:44
    Od: Animka <t...@w...pl>

> [...]
    > zastanawiam czy im się ten biznes kręci. Kiedyś był zazwyczaj dwie Panie
    > albo i jedna, muzyczka leciała, cisza i spokój. Teraz Pań jest 4 i mają

    Na Pulawskiej niedaleko Dolnej przydzielona tylko jedna kasjerka-do
    wszystkiego! Tłum ludzi. Jedna osoba siedzi lub stoi (w zalezności czy
    kasjerka jest przy stoliku czy za ladą) przy tej kasjerce z pół godziny,
    bo każdą zapłatę musi wprowadzić do komputera, potem czeka na jakieś
    potwierdzenie, potem każdą opłatę kient-ka musi potwierdzić/podpisać się
    na tablecie. Reszta pań tego Banku nic nie robi, siedzą sobie gdzieś na
    zapleczu. Kierownik obskakuje dwa Banki, bo jest kierownikiem dwóch
    banków, więc często go nie ma.

    --
    animka

  • 6. Data: 2012-04-12 17:51:45
    Od: Rafał Grzelak <s...@s...com>

    xbartx wrote:

    > He he dobre.

    > No tutaj to może i ma to sens, bo mogą drążyć powoli temat aby
    > przenieść konto do nich.

    "Bo widzi pani... ten pan co tam podeszedł do tego pustego okienka
    wpłacać walutę, to nasz Klient, który ma konto w naszym banku. Jakby i
    pani się do nas przeniosła, to mogłaby pani płacić rachunki bez
    kolejki..."

    ;]

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 7. Data: 2012-04-12 19:02:30
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Rafał Grzelak" <s...@s...com> napisał w wiadomości grup

> [...]
    > wpłacać walutę, to nasz Klient, który ma konto w naszym banku. Jakby i
    > pani się do nas przeniosła, to mogłaby pani płacić rachunki bez

    Hehehe, dobre, dobre...

  • 8. Data: 2012-04-12 21:40:36
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2012-04-12 17:51, Rafał Grzelak pisze:

> [...]
    > wpłacać walutę, to nasz Klient, który ma konto w naszym banku. Jakby i
    > pani się do nas przeniosła, to mogłaby pani płacić rachunki bez

    ...siedząc przed komputerem w swoim domu. Ma Pan(i) komputer? Nie? A
    telefon komórkowy? Przez komórkę też można dokonywać przelewów ze
    swojego rachunku..." ;)

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 9. Data: 2012-04-12 23:27:51
    Od: Rafał Grzelak <s...@s...com>

    Krystek wrote:

    > ...siedząc przed komputerem w swoim domu. Ma Pan(i) komputer? Nie? A
    > telefon komórkowy? Przez komórkę też można dokonywać przelewów ze
    > swojego rachunku..." ;)

    No, no! Jak w tym dowcipie, gdzie gosc przyszedl do sklepu po podpaski
    dla zony a wyszedl z nowymi wedkami i lodka motorowa. ;]

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 10. Data: 2012-04-14 02:17:30
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Rafał Grzelak" x...@n...gazeta.pl

> [...]
    > wpłacać walutę, to nasz Klient, który ma konto w naszym banku. Jakby
    > i pani się do nas przeniosła, to mogłaby pani płacić rachunki bez

    A jeśli kupi pan (za jedyne 50 złotych) kartę stałego klienta,
    będzie pan mógł zlecać przelewy prawie za darmo. ;)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'